Party(-uri) lansare Debian Squeeze

Ghenciu Ciprian

to debian-...@googlegroups.com
Salut,
Până astăzi s-au anunțat doar două orașe care vor organiza un party de
lansare Debian Squeeze, Sibiu și Mureș:

http://www.sblug.ro/debian-squeeze-release-party
(http://groups.google.com/group/sblug/)
http://www.lug-mures.org/2011/02/01/debian-squeeze-6-0-release-party/
(http://groups.google.com/group/lug-mures)

Dacă mai organizează cineva, completați pe
http://wiki.debian.org/ReleasePartySqueeze/ și anunțați și aici pe listă.

ps. Marius, cred că se poate promova un pic această listă de discuții și
pe celelalte grupuri (LUG-uri) existente în România, dar nu prea
insistent, să nu arate a spam :) .

g_ciprian.vcf

Creation

to Debian România
Care dintre ele Ciprian ? ai mentionat 3 link-uri :)

Ghenciu Ciprian

to debian-...@googlegroups.com
Întrebi pe care grupuri se poate promova? Mă refer la cele de pe Google Groups, nu direct pe site-urile acestora.
Ex. grupurile din paranteze și dacă mai cauți un pic pe Google Groups mai găsești și altele. (ARLug, CJLug, CTLug, debian-l10n-romania, GSL, kiwilinux, LugBN, LugG, LugMS, LugSB, Software-Liber, Ubuntu-ro - acestea sunt doar o parte în care sunt și eu înscris).

Care dintre ele Ciprian ? ai mentionat 3 link-uri:)

g_ciprian.vcf

Creation

to Debian România
Pai de vreme ce esti inscris in ele ai putea sa postezi unele
informatii acolo. :)
Personal, am postat pe Softpedia, unde avem topica dedicata:
http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=743460 si pe
http://forum.debian-linux.ro/viewtopic.php?f=52&t=38

Ghenciu Ciprian

to debian-...@googlegroups.com, LUG Braşov