Zablokování účtu

RadimR

to GUG.cz - DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Dobrý den,
nevím na koho se obrátit, tak zkouším zde... Před cca rokem a půl jsem
vytvořil účet pro svého syna, který jsem využíval zejména k ukládání
rodinných fotografií na picasaweb. Patrně se změnou podmínek používání
účtu Google byl po ověření věku tento účet zablokován. Nebráním se
smluvním podmínkám Google, ačkoli jsem zatím nenašel ustanovení o
minimální věkové hranici pro používání služeb, jde zcela jistě o mou
chybu. Nicméně mám několik dotazů - proč Google postupuje tak razantně
a neupozorní, že účet bude za nějakou dobu odstaven? Existuje nějaké
možnost, aby byl účet na nějakou dobu aktivován? Rád bych si
vyexportoval alba, abych je mohl přesunout jinam. Obsahem samotným
jsem rozhodně žádné podmínky neporušil a takovéto počínání ze strany
Google mne celkem mrzí.
Předem děkuji za reakci