<< Domheid of gewiekste poging tot desinformatie van De Standaard? >>

Fustigator

<< Domheid of gewiekste poging tot desinformatie van De Standaard? >>

Op 6 oktober publiceerde DS een poll met de vraag "Mag Turkije van u lid
worden van de EU".

Aangekondigde resultaat: 59.48 % JA tegen slechts 40.22 % NEEN

's Anderdendaags in een hoekje van de krant kon men in een
mini-rubriekje "correcties" lezen:

==== citaat======
Poll: In de poll van gisteren werden de percentages per vergissing
omgewisseld. Op de vraag "Mag Turkije van u lid worden van de EU"
a,twoordde 59.78 procent van de respondenten (sic) dus "nee" en 40.22
procent "ja".
===einde citaat====

Zie bewijsmateriaal hier: http://cjoint.com/?kinLFvsKEJ

Het zou me verbazen dat dit over het hoofd was gezien door de corrector,
wegens het belang van een dergelijke info.

De correctie kwam er toch, omdat DS een "kwaliteitskrant" moet zijn en
zich de luxe niet mag permiteren om dergelijke aperte leugens zomaar te
laten.

Maar ondertussen is het kwaad geschied en veel (de meeste?) mensen
inclusief mandatarissen en partijbonzen hebben de "correctie" niet
gelezen.

Domheid of gewiekste poging tot desinformatie ?
--
Fusti
"There is no way to happinesse , happiness is the way"(季nknown)

uncle

"Fustigator" <Fusti...@xs4all.nl> wrote in message

> Domheid of gewiekste poging tot desinformatie ?

Geen van beide.
Iedereen heeft het recht om zich één keer per week te vergissen.
Mijn frequentie ligt zelfs nog wat hoger.
u.

Pros Robaer

Fustigator <Fusti...@xs4all.nl> schreef:

> << Domheid of gewiekste poging tot desinformatie van De Standaard? >>

> Domheid of gewiekste poging tot desinformatie ?

Ge moet zoveel gazetten niet lezen. Da's allemaal slecht voor
uwen tikker...

> "There is no way to happinesse , happiness is the way"(Šunknown)

Juist!

--
Vriendelijke GNUtjes,
Pros

http://users.skynet.be/ovo/ovo.html

Karel "de Jazz" Jansens

Welkom bij de club.

--
Karel "de Jazz" Jansens

"Those of us who fail history, are doomed to repeat it in summer school."
(Buffy Summers)

Ghingis Khan

"Karel "de Jazz" Jansens" <karelj...@tiscalinet.org> schreef in bericht

Wie denkt dat de DS beter is dan de DM zit op
de verkeerde trein.

Niet rood geen brood, en dat weten ze bij de DS ook.

--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org/

lesjkajski

Fustigator drukte met precisie uit :

beiden

--
laa
la-la-la-laaahh

STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski

Hayek

Fustigator wrote:

Informatie op U. ('s) niveau.

Uwe Hayek.

--
To be controlled in our economic pursuits,
is to be controlled in everything -- F.A.Hayek.

Magna est veritas et praevalebit
(great is truth, and shall prevail)
-- Del Kennedy

Government is not the solution,
government is the problem.
-- Ronald Reagan.

Once a government is committed to the principle of
silencing the voice of opposition, it has only one
way to go, and that is down the path of increasingly
repressive measures, until it becomes a source of
terror to all its citizens and creates a country
where everyone lives in fear.
-- Harry S Truman (1884 - 1972), August 8, 1950

Wie het kleine niet eert, valt op negers.
-- Karin Bloemen

Ik geloof niet meer in Evolutie !
-- Huize Hayek te Heist.

Daniël

"Fustigator" <Fusti...@xs4all.nl> schreef in bericht news:i9bfk11ihfo7caaho...@4ax.com...

> [...]
>

> Het zou me verbazen dat dit over het hoofd was gezien door de corrector,
> wegens het belang van een dergelijke info.

Zou het niet kunnen dat die op de lange duur ook niet meer weet wie of wat geloven :-)

> [...]
> gelezen.
>
> Domheid of gewiekste poging tot desinformatie ?

'k Zou het niet weten.
Denk dat ze de ene dag de 'onnozele kinderen' en de volgende dag de rest willen gelukkig maken.
Peilingen en poll's 'vullen' toch enkel kinderhanden, kun je hier bijna wekelijks meemaken :-)

Daniël
> --
> Fusti
> "There is no way to happinesse , happiness is the way"(Šunknown)

Fustigator

Vitae forma vocatur, "uncle" <uncle...@hotmail.com>, die Sat, 8 Oct
2005 14:22:29 +0200, in littera <di8dlr$180s$1...@nl-news.euro.net> in foro
be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur:

Gij zijt geen kwaliteitskrant!

--
Fusti
"There is no way to happiness , happiness is the way"(©unknown)

Fustigator

Vitae forma vocatur, Pros Robaer <pr...@village.uunet.be>, die Sat, 08
Oct 2005 14:46:59 +0200, in littera <4347C25D@bifrost> in foro

be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur:

>Ge moet zoveel gazetten niet lezen. Da's allemaal slecht voor
>uwen tikker...

Belachelijk want ik ben geen hartlijder, hoor!

>Juist!

Iknew it.
--
Fusti
"There is no way to happiness , happiness is the way"(Šunknown)

Fustigator

Vitae forma vocatur, "Daniël" <LONE.ST...@telenet.be>, die Sat, 08
Oct 2005 16:19:04 GMT, in littera
<YjS1f.17159$cm4.8...@phobos.telenet-ops.be> in foro be.politics (et

aliis) vere scripsit quod sequitur:

>"Fustigator" <Fusti...@xs4all.nl> schreef in bericht news:i9bfk11ihfo7caaho...@4ax.com...

>Zou het niet kunnen dat die op de lange duur ook niet meer weet wie of wat geloven :-)

Zo'n geval van tureluursheid?

> [...]
>Peilingen en poll's 'vullen' toch enkel kinderhanden, kun je hier bijna wekelijks meemaken :-)

Ach, leer ze masturberen dan ! :-))

Daniël

"Fustigator" <Fusti...@xs4all.nl> schreef in bericht news:ogufk11g74n0nakio...@4ax.com...

> Ach, leer ze masturberen dan ! :-))

De 'paterkes' hebben mij vroeger wijsgemaakt dat dat slecht was, weet alleen niet meer waarom, behalve misschien voor
het geheugen:-)

Daniël

Frank --::--

> [...]
>omgewisseld. Op de vraag "Mag Turkije van u lid worden van de EU"
>a,twoordde 59.78 procent van de respondenten (sic) dus "nee" en 40.22

Ik vond het al zo'n raar resultaat. de correctie heb ik dus ook pas nu
gelezen;
-- :: --

MUSTAFA KEMAL ATATURK

uncle

> Gij zijt geen kwaliteitskrant!

;)))
u.

Frank --::--

Turkije is niet europees, en moet een gemeenschap maken met irak,
iran, pakistan, israel, palestina.

-- :: --

MUSTAFA KEMAL ATATURK

Er moet niks :)

Fustigator

Vitae forma vocatur, "Daniël" <LONE.ST...@telenet.be>, die Sat, 08
Oct 2005 18:10:28 GMT, in littera
<oYT1f.17394$J16.8...@phobos.telenet-ops.be> in foro be.politics (et

> [...]

>De 'paterkes' hebben mij vroeger wijsgemaakt dat dat slecht was, weet alleen niet meer waarom, behalve misschien voor

En? Heb je d'er een kort geheugen aan overgehouden? :-)))

Daniël

"Fustigator" <Fusti...@xs4all.nl> schreef in bericht news:q96gk1ph0490j7938...@4ax.com...

> En? Heb je d'er een kort geheugen aan overgehouden? :-)))

Heel kort, ik onthoud maar van 12.00uur tot 's middags :-)

Daniël