Wooohooooo.... Fullator werkt voor de Staatsveiligheid en Echelon

De Vermetele

Het lijkt alsof Leon na zijn uren wat bijklust. Maar nu ben ik bang. HELP!
HELP! OOOSSSKOEEERRR.... MAYDAY MAYDAY MAYDAY !!! Waar kan ik er ergens
onderduiken? Omarr, mag ik naast jouw konijn komen liggen? Ik zal het zelf
elke dag vers suikerbrood geven!

Lees het volgende bericht eens van ene die me vannacht mailde, altijd van
IP-adres verandert, want-ook-hij-is-bang-van Leon-Volders...

Denk je dat het verstandig is een vast IP-adres te hebben als je weet
dat
het gaat over iemand die bij de staatsveiligheid werkt ? Al de rest is
facade. En je moet me niet geloven - vraag het maar aan Chris
Cleutjens,
want die heeft het ondervonden. Met schade en schande. Als je aan een
PUB-archief kan geraken kan je alles napluizen. Ongeveer drie jaar
geleden.
En dan zal je zien dat ik de waarheid spreek.

Tussen haakjes, daar vermeldt hij ook dat zijn oudste dochter advokaat
is
bij de balie van Brussel. Het klopt dus dat hij geen advokatenkosten
heeft.

Goed, ik wou helpen. Je moet me niet geloven. Maar probeer toch maar
eens
aan dat PUB-archief te geraken en volg die oorlog. Dan zie je zelf hoe
Chris
op een zeker ogenblik post dat hij de achtergrond van Léon heeft
achterhaald, hij werkt onder andere voor Echelon. Léon wist alles van
Chris,
maar heeft dat nooit laten merken. Op een zeker ogenblik zegt Chris dat
zijn
veiligheid en die van zijn gezin hem meer waard is en hij is gestopt.

Wil je nog argumenten ? Léon wist alles over de antisemitische
achtergrond
van Chris, over zijn werk in het museum in Antwerpen, over zijn jongere
vrouw en kinderen, over zijn strafblad zonder dat daar ooit was over
gesproken.

Kijk het zelf maar na, en zeg dan nog dat ik fake ben. En verschiet
niet dat
ik de volgende keer nog een ander IP heb.

En al de rest zoek je dan zelf maar uit.

De enige handtekening die hierbij past is:
--

Fullator (Leon Volders): "elke vorm van monddood maken zal in mij een
tegenstander vinden".

en als extra bijlage

www.disney.com

Wisenose

"De Vermetele" <Ner...@yahoo.com.no.sp.am> schreef in bericht

> [...]
>

> Lees het volgende bericht eens van ene die me vannacht mailde, altijd van
> IP-adres verandert, want-ook-hij-is-bang-van Leon-Volders...

<KNIP>

JAWADDE ... ge weet zeker niet dat subversieve (en psychologische)
oorlogsvoering de uitgesproken specialiteiten zijn van Fullator. Wat wete
gij nog weinig ...
Jonge, jonge gij speelt met vuur; ge gaat wat anders nodig hebben dan omar
zijn konijn zulle.

Wisenose

De Vermetele

"Wisenose" <hoe...@de.poep> schreef in bericht

Nog een vazal van Fullator. Mail me die bewuste guerrilliaoorlog op PUB dan
eens door, in de plaats van zo FULL OF SHIT te zijn of STFU! Jongens toch,
wat soort van oorlogsvoering past die kerel toe dat jullie allemaal zo bang
zijn, en zo vol 'ontzag'. Ergens had ik al wel mijn vermoedens dat jij
korter bij hem stond. Subversief? Hij? Psychologisch? Hij? Probeer maar!
Tegen mij? <proest> Ik ben gehard door het leven jongen. Ik zal slagen waar
Cleutjens jammerlijk in gefaald heeft: mijn trots behouden, want dat
slijmerig gedoe om op een goed blaadje te staan bij de meester is echt niet
om aan te zien. Iemand zou Cleutjens tegen zichzelf moeten beschermen. Geef
die kerel toch z'n trots terug!

De Vermetele

"Murkha" <mur...@forpresident.com.invalide> schreef in bericht

> Bah, in pub heeft ie toch maar lekker de ene veldslag na de andere
verloren. Een
> man kan hij misschien aan, maar als er enkele samen spelen verliest hij
telkens
> opnieuw de pedalen. Zeker als er humor gebruikt wordt.

WAAR staan die veldslagen. Mail ze me aub!

Wisenose

> "Wisenose" <hoe...@de.poep> schreef in bericht

> HELP!
> zelf

> van

> Nog een vazal van Fullator.

Ikke vazal ?

> Mail me die bewuste guerrilliaoorlog op PUB dan

Moet je vragen aan die bewuste ancien hé;
ik heb juist die oorlog met Ceecee gemist denk ik.
De rest van de oorlogen: veel mist- en rookgordijnen.
Herinner me een serieuse affaire ...
tip: reisjes naar Parijs en dossiertje ligt klaar voor de procureur.

> [...]
> zijn, en zo vol 'ontzag'. Ergens had ik al wel mijn vermoedens dat jij
> korter bij hem stond. Subversief? Hij? Psychologisch? Hij? Probeer maar!

Heb jij dan niet gevonden dat hij een tijdje gedoseerd heeft aan de
militaire school?

> Tegen mij? <proest> Ik ben gehard door het leven jongen. Ik zal slagen
waar

Ik zie je zo voor me ... ;-) maar wat LV doseerde was juist over hoe men
gasten als jij moet aanpakken. Als je het beter wilt weten okee dan; maar
zeg niet dat we je niet verwittigd hebben. Veel succes met je subversieve en
psychologische strijd.

<rest KNIP>

Wisenose

De Vermetele

"Wisenose" <hoe...@de.poep> schreef in bericht

<geeuw> Het zal hem zelfs niet lukken met 600 aliassen, maar goed... ik heb
je posting geforward naar mijn advocaat met je IP-nummer en zo. Altijd
handig om mensen op te roepen op het moment van de psychologische en
subversieve strijd van Leon Volders. Van heel wat mensen trouwens. Ook die
knul die me vannacht heeft gemaild. En Cleutjens... We kunnen nadien
misschien een ng-reunie houden... Trouwens, Cleutjens en Ghingis Khan kennen
elkaar. Dat blijkt uit een oude PUB-posting. Via GK is Cleutjens dus tot
hier verzeild geraakt... Wie nog zo?

Wisenose

"De Vermetele" <Ner...@yahoo.com.no.sp.am> schreef in bericht
LOL, ik dank zij jou ;-)
Ik hou van anarchisten, maar dan echte hé.
BTW ik dacht dat JIJ de strijd met Leon ging aanbinden?
Keer je nu de rollen niet om?
Of durf je hem alleen maar uitdagen?

Wie is trouwens GK?
Zijn identiteit is nog steeds niet ontrafeld.
Je moet je zeker vergissen met Looboo of zijn zoon Trapson ;-)

Wisenose

Ghingis Khan

"Wisenose" <hoe...@de.poep> schreef in bericht

You want to know ? Call 02.3446974 and ask.

--
Ghingis Khan
Welcome to the North America-Mongolia Business Council

Wisenose

"Ghingis Khan" <ghingi...@mail.co.kr> schreef in bericht
Heu ...
Ze verwijzen me naar:

INTERPOL
General Secretariat
200, quai Charles de Gaulle
69006 Lyon
France
Fax: (33) 4 72 44 71 63

Wisenose

Ghingis Khan

"Wisenose" <hoe...@de.poep> schreef in bericht

En wat zegt men daar ?
Je verstaat toch een beetje Frans hééé ;-)

Wisenose

"Ghingis Khan" <ghingi...@mail.co.kr> schreef in bericht
GK ? Ah ce fantast ;-)
Oui, c'est bien süre celui avec les 4-lions flamands ...

Looboo ?
En plein jour il ne boit que du café mais pendant la nuit ...
Il est un vrai vampier (et le père de Trapson).

Wisenose

De Vermetele

"Wisenose" <hoe...@de.poep> schreef in bericht

Toch niet het stereotiep beeld van de arme anarchist met mohikanenhaarsnit
en buttons van CRASS op z'n versleten leren jekker?

> BTW ik dacht dat JIJ de strijd met Leon ging aanbinden?

Ik stel vast dat hij mij bedreigt. Wie wint er dan? Ik zeg dat ik een
vermetel idee heb naar aanleiding van een voorstelling, en hij verdwijnt...

> Keer je nu de rollen niet om?
> Of durf je hem alleen maar uitdagen?
> Wie is trouwens GK?
> Zijn identiteit is nog steeds niet ontrafeld.
> Je moet je zeker vergissen met Looboo of zijn zoon Trapson ;-)

Mij lijken z'n hersenen al wel ontrafeld te zijn...

Ghingis Khan

> [...]
>
> Looboo ?
> En plein jour il ne boit que du café mais pendant la nuit ...
> Il est un vrai vampier (et le père de Trapson).

Heb je wel goed Frans gesproken ? Ziet er niet naar uit.

Looboo en die andere zeggen mij niets.

Wisenose

"De Vermetele" <Ner...@yahoo.com.no.sp.am> schreef in bericht
<GROTE KNIP>

. > > Dat blijkt uit een oude PUB-posting. Via GK is Cleutjens dus tot

> Toch niet het stereotiep beeld van de arme anarchist met mohikanenhaarsnit
> en buttons van CRASS op z'n versleten leren jekker?

Die monsters uit een sub-cultuur ?
Neen, echte anarchisten met zwart haar en zwarte baard ...
Aanhangers van Bakoenin & Co; de zachte non-conformisten die een portret van
hune baas in hun onderbroek steken hebben en ons Mieke natuurlijk met hare
voorschoot aan in het parlement. Jean-Pierre is dan weer niet mijn type, 't
is ook gene echte hé ;-)

> Ik stel vast dat hij mij bedreigt. Wie wint er dan? Ik zeg dat ik een
> vermetel idee heb naar aanleiding van een voorstelling, en hij
verdwijnt...

Ja zo ken ik hem; speelt graag met mist- en rookgordijnen
Maar pas op hij komt te voorschijn als je hem niet verwacht.
En nu je toch weet dat ik wat dichter sta dan jij <proest> ...
't Is nen mens met een slecht karakter, maar een klein hartje.
BTW dat zegt hij zelf; maar het is de waarheid.
Misschien worden jullie ooit vrienden ;-)

> Mij lijken z'n hersenen al wel ontrafeld te zijn...

Die kan jij niet ontrafelen ... hij is je steeds een paar stappen voor.
Vergelijk zijn IQ met dat van bonobo's maar dan van een paar dozijn
samengeteld ;-)

Wisenose

Wisenose

> "Wisenose" <hoe...@de.poep> schreef in bericht

> Heb je wel goed Frans gesproken ? Ziet er niet naar uit.

'k Heb iets verstaan als "koperen pan" ;-)

> Looboo en die andere zeggen mij niets.

Dat geloof ik ;-)
Die zitten momenteel onder hun grafzerken te spelen.

Wisenose

Ghingis Khan

"Wisenose" <hoe...@de.poep> schreef in bericht

Iets zoals de vernetelde dus

Fullator

Op Wed, 10 Sep 2003 14:33:36 GMT, schreef "Murkha"
> [...]

>man kan hij misschien aan, maar als er enkele samen spelen verliest hij telkens
>opnieuw de pedalen. Zeker als er humor gebruikt wordt.

Hebben ze in Haacht een andere kijk op de realiteit ? Of heb je nog
niet door dat PUB enkel op zijn overlijdensbericht wacht ?

De relevantie met deze groep ontgaat me trouwens...

Fullator.

Fullator

Op Wed, 10 Sep 2003 14:53:10 GMT, schreef "Wisenose" <hoe...@de.poep>
:

> [...]
>zeg niet dat we je niet verwittigd hebben. Veel succes met je subversieve en

Hij zou eens bij zijn advokaat moeten navragen wat er gebeurt als je
de identiteit van mensen die bij de Staatsveiligheid werken in het
openbaar brengt. Ofwel is hij zijn advokaat kwijt, ofwel verdubbelt
die zijn honorarium.

Dit is wel de grootste flater die hij ooit begaan heeft. Maar ik wil
hem best wel wat verifieerbare details geven. En daarna het openbaar
ministerie zijn werk laten doen. Hij neemt me alle werk uit handen.
Hoe kan je nu toch zo DOM zijn ?

En subversieve oorlogsvoering is een subtiele zaak. Dat doe je niet in
een nieuwsgroep ;-)).

Ik heb altijd wel gedacht dat zijn stoer gepoch hem nog wel eens in
nesten zou brengen. Fraai is wel dat ik er helemaal niets heb moeten
voor doen: hij heeft zelf de lus rond zijn nek gelegd. Zoals iedereen
weet is het mijn geprefereerde strategie: de opponent ertoe brengen
zijn wapens tegen zichzelf te gebruiken. Domme, arme Vermetele.

Fullator.

Koen Godderis

"Ghingis Khan" <ghingi...@mail.co.kr> schreef

> You want to know ? Call 02.3446974 and ask.

Ambass. & Consul
Mongolie
Avenue Besme 18
1190 Forest

Ff via ... en direct antwoord terug.

Heb me nog niet de moeite getroost om te checken of fullator bluft, maar euh
als ik de tijd vind zoek ik het even uit. Hoewel het interesseert me
eigenlijk niet eens. Zelfs de vermetele niet. Wie ze zijn zal me worst
wezen. Als die mensen maar anderen gerust laten.

De Vermetele

"Fullator" <cleari...@cebam.net> schreef in bericht

Ach, jij rottend en vermolmd lijkachtige oude kale man. Gooi je bewijzen op
tafel. De Belgische media zal zeer geďnteresseerd meelezen
:-))))))))))))))))))) Je gaat jezelf verbranden vriend! Ik kan toch nooit
onder de indruk zijn van bedreigingen geuit door iemand die op elk moment
van de dag kan ineenstuiken door z'n zwak hart, en vooral, die mij
stelselmatig onderschat, en dat is mijn favoriete positie, want dan weet dat
ik je kan en zal verrassen! Jij voor de Staatsveiligheid? Ik hoop dat ik
hier de ganse buurt niet heb wakker gelachen toen ik dat las.
HAHAHAHAHAAA.... Dan is ons land in goede handen moet ik zeggen (NOT)!
Waarom neemt men toch sukkels aan die elk moment kunnen doodvallen? Alles
Bompa, toon eens aan iedereen hoe goed je bent, welk beroep oefen ik uit?
Waarom blaas ik hoog van de toren? Als je werkelijk van de Staatsveiligheid
dan zou je dat moeten weten en mag je dit op bp posten, maar ik ken je. Weer
met de staart tussen de benen ga je afdruipen. Teveel werk en zo...<geeuw>
Altijd hetzelfde met die grote smoelen. Eens zien, wat staat er op het spel
als jij niet van de staatsveiligheid bent? Hier kan ik je op pakken ;-) Wat
zal mijn advocaat daarvan zeggen? Zeggen dat je voor de Staatsveiligheid
werkt terwijl dat in feite niet waar is? Foei, foei, foei! Ligt mijn
medialijst hier nog ergens?

aghasee

Kan dit niet op news:be.absurd uitgevochten worden?

Moene

> [...]

verdubbelt
> die zijn honorarium.
>
> Dit is wel de grootste flater die hij ooit begaan heeft.

Dat kan allemaal wel zijn, maar als het waar is, lijkt het me toch
een goede zaak dat *iemand* het bekend gemaakt heeft. Zeker op een
politieke ng is zoiets niet irrelevant, mensen hebben er imho
recht op om een beetje te weten tegen wie ze bezig zijn.
Afgezien daarvan heb ik me al vaak afgevraagd wat de zin van dat
gedoe tussen Fullator en De Vermetele is, afgezien van het
gesmikkel achter de schermen door de meelezers dan. Met politiek
heeft het in elk geval niets te maken...

Moene

Ghingis Khan

"Koen Godderis" <koen.godderis@verwijderstreepjes||skynet.be> schreef in
bericht news:3f5f60df$0$9567$ba62...@reader1.news.skynet.be...

Wijs besluit Koen, zeer wijs besluit, dat Fullator er nog zijn tijd
wil aan "verspillen" is mij een raadsel.

Zie jij maar dat je site in orde is of ik dien klacht in
bij de NV Sitemakers ;-)

Ghingis Khan

"Moene" <nos...@nospam.org> schreef in bericht

Heeft hier al ooit iets, waar de verknetelde zijn stoute mond in opentrok
politiek geweest ?

Wisenose

"Fullator" <cleari...@cebam.net> schreef in bericht

Hmmm... bekende truuk.
En aan hoeveel IP-adressen kan iemand van Staatsveiligheid geraken ?

Wisenose

Monne

> [...]

> Lees het volgende bericht eens van ene die me vannacht mailde, altijd van
> IP-adres verandert, want-ook-hij-is-bang-van Leon-Volders...

Vermetele, stomme kl**t !
Wie heeft jou het recht gegeven onze privécorrespondentie, waarvan ik
uitdrukkelijk stelde dat ze vertrouwelijk was, hier op het net te gooien ?
Dat is één van de ergste inbreuken op de AUP van Easynet. Als ik hiervoor
een abuse indien, lig je eruit.

Bovendien wil ik me niet medeplichtig maken aan jouw praktijken. Je speelt
een smerig spelletje, dat nu zelfs de grenzen van het legale is gepasseerd.

Geef dit ook maar door aan je advokaat.

Monne.

Fullator

Op Wed, 10 Sep 2003 20:05:58 +0200, schreef "Moene"
<nos...@nospam.org> :

Moene, mag ik er even op wijzen dat deze stelling van ons Gollempie
komt ? Ik heb nergens beweerd dat ik bij de staatsveiligheid werk, ik
heb wel de hypothese doorgetrokken.

Sommige dingen kloppen dus wel: ik heb les gegeven in de KMS in
subversieve oorlogsvoering en beïnvloedingstechnieken, mijn oudste
dochter is advokaat, ...

Wat de staatsveiligheid betreft, dat ga ik ontkennen noch bevestigen.
Het heeft ook geen zin: als het niet zo is, zou ik "nee" zeggen, en
als het wel zo is zou ik ook "nee" zeggen.

Maar het is een beetje naief te denken dat een NG als be.politics niet
door de staatsveiligheid zou worden gevolgd. Gefundenes Fressen, om
een wat dubbelzinnige uitspraak te gebruiken. Gollempie heeft hier
natuurlijk niet het flauwste besef van, als hij zulke dwaasheden
verkondigt. Zijn advokaat zal nog veel werk krijgen - hij werkt er
zich doorlopend dieper in. Ik laat hem maar betijen. Als hij van mij
nog reactie krijgt, zal het vanuit een zeer onverwachte hoek zijn. En
niet de eerste maanden. Mogelijk zal hij niet eens beseffen dat ik er
mee te maken heb. En is dat politiek ? Ik meen van wel, maar dan niet
op Belgische schaal.

Fullator.

De Vermetele

"Monne" <simonge...@hotmail.com> schreef in bericht

Go away! Ik heb jouw naam niet eens genoemd, dat doe je zelf nu. Je hebt
geen googleverleden, constant van IP-adres veranderen! Ik heb je gezegd dat
je fake bent! Vooral die eerste mail van je was aandoenlijk. Doen alsof dat
adres toch nog bij Leon zou kunnen terechtkomen met de melding van computer
in beslag nemen en heel veel blah blah blah. Zelfs al ben je echt, vent
toch, toon dat je ballen aan je lijf hebt ipv te tonen dat je aan paranoia
lijdt en gedraag je als een vent godverdomme! Het ergste wat je kan
overkomen is doodgaan, en dat doen we toch allemaal ooit eens, dus? Laat me
raden... je was kerngezond, en je bent voor de grap eens op therapie geweest
bij Leon? En nu heb je een breiclubje opgericht... Raar toch allemaal
jongens... Wat is er toch aan de hand met al die venten waar Leon mee in
contact is geweest? Misschien moeten jullie allemaal eens met mij meegaan op
vakantie, dat jullie terug effe normaal worden.

en dan is er thee... Darjeeling... al zou datwel eens mietjesachtig kunnen
overkomen bij sommige, maar er zit nog iets extra's in. ;-)

De Vermetele

Fullator

Op Wed, 10 Sep 2003 20:30:20 GMT, schreef "Monne"
<simonge...@hotmail.com> :

Hehee, Monne heeft het licht gezien !
Had ik je niet gezegd dat je hier spijt van zou krijgen ? Maar niet
luisteren, hee.

Fullator.

aghasee

"De Vermetele" <Ner...@yahoo.com.no.sp.am> schreef in bericht
<snip>

> en dan is er thee... Darjeeling... al zou datwel eens mietjesachtig kunnen
> overkomen bij sommige, maar er zit nog iets extra's in. ;-)

Haha! Ik hou het deze avond bij good ol' Jack...
--
Prosper
-A collision at sea can ruin your entire day-

(E-mail address is forged - reply to group please)

Moene

"Fullator" <cleari...@cebam.net> schreef in bericht

Op Brabantse schaal zeker? :-) Neen, het is geen politiek, het is
een persoonlijke vete die met deze ng niets te zien heeft.
Ik moei er mij verder niet mee, maar vraag me toch stilletjes af
waarom jullie dit allemaal in het openbaar moeten doen. Er bestaat
e-mail, nietwaar?

Moene

De Vermetele

"aghasee" <numbe...@center.court> schreef in bericht

> "De Vermetele" <Ner...@yahoo.com.no.sp.am> schreef in bericht
> <snip>

> Haha! Ik hou het deze avond bij good ol' Jack...

Hier rechts van me staat een bruine fles met 'Stroh' op, en daaronder in
grote zwarte letters '40'. Is dat ook goed? ;-)

De Vermetele

"Fullator" <cleari...@cebam.net> schreef in bericht

Toon jij mij eens één feit dat niet via Google was weer te vinden? Wat doe
jij toch met al die venten? Waarom worden dat allemaal mietjes als jij er
klaar mee bent? Ben jij een soort internetmannenvampier die al hun
testosteronhormonen eruit zuigt? Vandaar jouw kaalheid?

>Maar niet
> luisteren, hee.

Slechts vier woorden, maar oh heel veel zeggend over jouw persoon.

Flex Flint

"Moene" <nos...@nospam.org> schreef in bericht

[...]

> [...]
> politieke ng is zoiets niet irrelevant, mensen hebben er imho
> recht op om een beetje te weten tegen wie ze bezig zijn.

Privacy is heilig. Op welk tijdstip die privacy nu juist geschonden wordt is
enkel en alleen te bepalen door de persoon in kwestie zelf.

> [...]
> gesmikkel achter de schermen door de meelezers dan. Met politiek
> heeft het in elk geval niets te maken...

Flint

De Vermetele

"Fullator" <cleari...@cebam.net> schreef in bericht

Tsss tsss tsss... en natuurlijk moet je dat hier eerst in deze ng posten.
Valt dat ook onder de categorie 'intelligent en met flair replyen'? Jij moet
daar heel zwaar gefrustreerd op jouw stoel zitten omdat jouw zeer speciale,
esoterische strategie waar je 20 jaar research naar hebt gedaan op mij geen
vat heeft. "Uit zeer onverwachte hoek..." Kijk Fulle, ik zeg zulke dingen
niet en dat is veelzeggend ;-)
Ik zou van jou nu eens willen zien dat je werkelijk doet wat je nu al
maanden zegt: niet meer replyen. Als het zo moeilijk is, zet me in jouw
killfile, en the war is over! Zo simpel is het, maar volgende week ga je me
weer langs jouw neus weg beledigen, en dan is de geest weer uit de fles...
Dus, mocht jij nu jouw eigen patient zijn, welke raad zou jij als
kinderpsychiater aan jezelf geven?

Jouw Usenet-gesel,

;-)

De Vermetele

aghasee

"De Vermetele" <Ner...@yahoo.com.no.sp.am> schreef in bericht

Any time... any place.

uncle

"De Vermetele" <Ner...@yahoo.com.no.sp.am> wrote in message

> Omarr, mag ik naast jouw konijn komen liggen? Ik zal het zelf
> elke dag vers suikerbrood geven!

Sorry, jongens.
Weet je waar jullie geharrewar mij doet aan denken?
Aan een familieruzie.
Na al die jaren op usenet kennen jullie elkaar beter dan je IRL-familie en
hebben jullie 1 haat-liefde verhouding met elkaar.
Gewoonlijk wordt dit in bed / op café opgelost.
Jullie hebben mijn zegen.
u.

Chris Cleutjens

Vermetele !

Je kan hier komen vertellen wat je wil denk je?
Wrong!

Die opmerkingen over mijn strafregister en mijn antisemitisme zijn larie en
apekool...
Die gast die je dat "zogenaamd' mailde moet familie van je zijn...

Ik heb lang geleden met Volders in de clinch gezeten, en dat werd na mijn
besluit om klacht neer te leggen door een derde op een voor beider partijen
aanvaardbare wijze bemiddeld..
Dat is één!

Ik HAD ooit een starfregister...
Dat is intussen verjaart en verwijdert...
Wat ik 20 jaar geleden misdaan had...?
Gasten zoals gij op hun smoel geslagen tot ze bleven ligge
en dan begon ik pas...

En als ik moe werd namen enkele goede vrienden van me over...
"Nightclubbing" heette dat toen...

Ik ben geen antisemiet, maar ik ben al mijn sympathie voor de bewoners van
het Beloofde Land zowat verloren door te veel naar het teeveenieuws kijken.
Ik kan er ook niet aandoen.
Of ben je verplicht iedereen sympathiek te vinden?
D'as twee.

Nog één zo'n idioot idee om de in je persoonlijke mailbox gescheten mails
hier te publiceren en ik riskeer weer zo'n veroordeling.
Ik zoek je adres... (misschien eens aan Leon vragen) en ik kom persoonlijk
je excuses aannemen...
Als ik moe wordt van je gestotter te aanhoren dan nemen enkele luistergraage
vrienden wel even over...

Ik geloof niet zo in abuses en advokaten...
Ik geloof dat alle geschillen en ruzies "in der minne" opgelost kunnen
worden...

Doe je best.
ceecee

Chris Cleutjens

> [...]

niet
> om aan te zien. Iemand zou Cleutjens tegen zichzelf moeten beschermen.

Je lult maar wat verder Pipo!

Ik zit niet achter een nick zoals jij
Dus wat trots betreft...
Achteraan aanschuiven gast...!

Mijn adres heb je zo...
Niet via-via - gewoon in een telefoonboek kijken...
"Cleutjens" lopen er niet dik in dit landje...

Tot binnekort...

Ik kijk uit naar je durf.
Druk wat langer dan gewoonlijk op mijn deurbel.. ik wil je niet de indruk
geven dat ik de bel niet hoorde...
En die heeft soms haar loeten...

Blijven drukken op die bel...
Dan weet ik dat jij het bent...

;-)
ceecee

Chris Cleutjens

> [...]

kennen
> elkaar. Dat blijkt uit een oude PUB-posting. Via GK is Cleutjens dus tot

Pipo, ik verzeil op eigen kracht ergens, niemand die mij ergens naartoe
sleept..
Capice?

Chris Cleutjens

"Moene" <nos...@nospam.org> wrote in message

Er bestaat
> e-mail, nietwaar?
>
> Moene

Ja, en volledig akkoord.

Maar als Vermetele de onzin die in zijn privebox begint te publiceren hier
dan hou ik me niet meer in...
en diegen die het naar Vermetele stuurde kan ook beter ophouden met
verdraaide waarheden te posten...
Zelfs al is het maar naar Vermetele..

Of juist daarom...

ceecee

Moene

"Flex Flint" <flex...@yahoo.co.indenalbion> schreef in bericht

> [...]
geschonden wordt is
> enkel en alleen te bepalen door de persoon in kwestie zelf.

Onzin. De Staatsveiligheid heeft als beroep om de privacy van
anderen te schenden. Iedereen die aan politiek doet heeft het
recht te weten wie voor de SV werkt, we leven hier (nog) niet in
Moskou 1975 hé.

Moene

Visual-Hugo

"Monne" <simonge...@hotmail.com> wrote in message

> Vermetele, stomme kl**t !

Blijkbaar http://www.geocities.com/vermetelefanpage gemist? Je was
gewaarschuwd :-)
Er zijn trollen, en er zijn finaal geschifte trollen.
Trollen negeer je gewoon, finaal geschifte trollen plonk je.

mvg, VH

F u s t i g a t o r

Vitae forma vocatur, "Ghingis Khan" <ghingi...@mail.co.kr>, die
Wed, 10 Sep 2003 15:38:53 GMT, in littera
<hAH7b.12543$977.4...@phobos.telenet-ops.be> in foro be.politics (et
aliis) vere scripsit quod sequitur:

>"Wisenose" <hoe...@de.poep> schreef in bericht

>You want to know ? Call 02.3446974 and ask.

===www.infobel.be===
AMBASSADES,Mongolie 1/1
18 Avenue Besme / Besmelaan
1190 Forest / Vorst
02/3446974
=====end of citation===

Franskiljonnen die Mongolen!

--
Fusti

uncle

"Chris Cleutjens" <christiaan...@pandora.be> wrote in message

> Als ik moe wordt van je gestotter te aanhoren dan nemen enkele

> luistergrage vrienden wel even over...

De dreigende toon die hierin steekt, Chris, geeft aan dat je blijkbaar je
'gewelddadig' verleden nog niet helemaal hebt afgezworen.
Hoogste tijd om eindelijk 's volwassen te worden.
u.

Bart.Van...@nowhere.irule.be

uncle <un...@hotmail.com> wrote:
> Gewoonlijk wordt dit in bed / op café opgelost.
> Jullie hebben mijn zegen.

Haha. Die is goed!

cu bart

--
http://www.irule.be/bvh/be/politics

Bart.Van...@nowhere.irule.be

Fullator <cleari...@cebam.net> wrote:
> Maar het is een beetje naief te denken dat een NG als be.politics niet
> door de staatsveiligheid zou worden gevolgd. Gefundenes Fressen, om

Eerder naief van de staatsveiligheid om te denken dat het volgen
van be.politics een zinnig gebruik van mijn belastinggeld is.

Tot het tegendeel bewezen neem ik echter aan dat de staatsveiligheid
eenzelfde dosis achterlijke dingen doet als de gewone ambtenarij
en dus effectief be.politics 'volgt'.

Fullator

Op Thu, 11 Sep 2003 04:09:41 GMT, schreef "Chris Cleutjens"
<christiaan...@pandora.be> :

>Vermetele !
>
>Je kan hier komen vertellen wat je wil denk je?
>Wrong!

Chris,

Dit is een duidelijk geval van laster en eerroof.

Ik heb al vermeld dat die tekst van Monne slechts gedeeltelijk waar
is, nl. die enkele dingen die hij over mij schreef (en de SV laat ik
dan nog in het midden).

Wat die andere zaken betreft: Vermetele heeft hier niet-geverifieerde
feiten die iemand zwaar belasteren in de NG gegooid. Als je er werk
van wil maken, kan je op mijn steun rekenen. Laat ons de rekening dan
meteen hoog genoeg maken. Ik heb al meer met dat bijltje gehakt.

Wat me vooral dwarszit, is dat ik er ook bij betrokken ben. Als ik
niet zo had gereageerd, had Monne misschien die onzin niet naar
Vermetelde gestuurd. In die zin bied ik je mijn excuses aan (en dat
doe ik niet gemakkelijk).

In elk geval, het bedje van Vermetele ligt gespreid. Dat hij *daarmee*
maar eens naar zijn advokaat stapt.

Fullator.

De Vermetele

"Fullator" <cleari...@cebam.net> schreef in bericht

Is dat hier nu nog altijd niet gedaan? Er moet maar één iemand zijn die de
politie verwittigt dat jij je hier voordoet als iemand van de
Staatsveiligheid. Dat hoef ik niet eens te zijn. Zoals je zelf zei, wellicht
lezen ze mee...

De Vermetele

"Chris Cleutjens" <christiaan...@pandora.be> schreef in bericht

<grijnzzz> Ik heb nog nooit iets laten escaleren op bp, maar ik ben *niet*
diegene die je wenst aan te vallen! ;-)

De Vermetele

> [...]

> Dat is intussen verjaart en verwijdert...
> Wat ik 20 jaar geleden misdaan had...?
> Gasten zoals gij op hun smoel geslagen tot ze bleven ligge

Cleutjens, het moge duidelijk zijn aan mijn reactie dat ik zelfs niet van
geloofde van wat me gemaild werd, dus, waar maak je je druk om gast? Maar
als jij inderdaad zo'n type was, zo'n vechterbaas, dan ken jij misschien
Dewinter nog?

> En als ik moe werd namen enkele goede vrienden van me over...
> "Nightclubbing" heette dat toen...

Ik ben niet het type waarmee je aan nigtclubbing wenst te doen. De eerste
Marokkaan die me 's nachts aanvalt hier in Brussel, zelfs de eerste Chris
Cleutjens die dat probeert, daar heb ik een verrassing voor. Voorlopig ben
ik nog *nooit* aangevallen in Brussel, ik kom ze nochtans tegen op straat,
die groepjes van 4, 's nachts zelfs als ik ergens een pot ga pakken. Men
laat me gerust. Wie me ooit durft aan te vallen, die zal daar van de rest
van z'n leven aan herinnerd worden telkens hij in de spiegel kijkt!!!!! Ik
zal niet stoppen tot ik mijn doel bereikt heb! EN MIJN DOEL *ZAL* IK
BEREIKEN! OMDAT IK HET ZEG DAT IK ZAL BEREIKEN! Ik laat iedereen met rust,
maar wee diegene die mijn rust verstoort! Jij spreekt in termen van vuisten,
ik spreek in termen van iets anders! ;-) Niet vergeten dat ik recht op
verdeding heb!

BTW, wat jij gedaan hebt, dat heb ik en mijn vrienden nooit gedaan. In groep
één persoon aanvallen? Never! Wij amuseerden ons liever. Natuurlijk vecht je
al eens, ik ben ook jong geweest, maar dat waren één tegen één situaties
over iets banaals. Ik ken ze nog wel van vroeger, de gasten die iedereen op
z'n bakkes sloegen, voor het plezier... Doorgaans waren ze ouder dan ik, je
kent ze wel, de typische bulletjes die nooit verder zijn geraakt dan het
eerste jaar beroeps en nu dansen van plezier als Stevaert besluit om hun
werkloosheidsvergoeding te verhogen. Toen dacht ik in conventionele termen,
nu in onconventionele. Nu zou ik ze laten schreeuwen. Ik weet dat ze zullen
schreeuwen.

> [...]
> Of ben je verplicht iedereen sympathiek te vinden?

Cleutjens, het moge duidelijk zijn aan mijn reactie dat ik zelfs niet van
geloofde van wat me gemaild werd, dus, waar maak je je druk om gast? En
*alles* is weer te vinden via Google. Dus het heeft al lang de openbaarheid
bereikt.

> D'as twee.
>
> Nog één zo'n idioot idee om de in je persoonlijke mailbox gescheten mails
> hier te publiceren en ik riskeer weer zo'n veroordeling.

Eerder een ziekenhuis vrees ik. :-|

> Ik zoek je adres... (misschien eens aan Leon vragen) en ik kom persoonlijk
> je excuses aannemen...

Jij idioot. Er zal maar weinig verandert zijn met vroeger. Denk toch eens
effe na jongens vooraleer je bedreigingen uit via Usenet. Blaffende honden
bijten niet, en mijn excuses ga jij *NOOIT* krijgen! Als jij zelfs tot hier
komt, dan... <GRIJNZZZZ>

> Als ik moe wordt van je gestotter te aanhoren dan nemen enkele
luistergraage
> vrienden wel even over...

Branden die goed? Zorg dat ze veel alcohol hebben gedronken, en kom 's
nachts, dan hebben de geburen er ook iets aan! Weet me te zeggen wanneer,
dan zullen we eerst een barbecue organiseren, dan valt de geur zo niet op.

> Ik geloof niet zo in abuses en advokaten...
> Ik geloof dat alle geschillen en ruzies "in der minne" opgelost kunnen
> worden...

Je reageert veel te aangebrand Chris. Rot op! Geniet van je leven! Zich effe
met mijn leven komen bemoeien impliceert dat je akkoord dat je leven een
drastische wending neemt. Cool off, plaats me hier op ignore, kijk naar de
zon en denk aan Will Tura 'Mooi, 't leven is mooi...'

Yours Truly

DE VERMETELE

Flex Flint

"Moene" <nos...@nospam.org> schreef in bericht

[...]

> geschonden wordt is
>
> Onzin.

:-) Dat wóóórdje!

> De Staatsveiligheid heeft als beroep om de privacy van
> anderen te schenden.

De Staatsveiligheid misschien wel, maar wij niet.

> Iedereen die aan politiek doet

Het is niet omdat je op be.politics post, dat je aan politiek doet, cfr. de
laatste saga (wat is het meervoud van saga? Ook saga zeker?). Wij
"interesseren" ons in politiek.

> heeft het
> recht te weten wie voor de SV werkt, we leven hier (nog) niet in
> Moskou 1975 hé.

Als jij je idee doorgevoerd krijgt, zal het niet te lang meer duren.

Het ging er om dat jij vond dat het een "goede zaak" was dat *iemand* "het"
bekend gemaakt had. Kan zijn dat dat relevant is voor jou op een politieke
ng, maar het is niet aan ons om uit te maken of we "recht hebben" op
anderman's informatie om die dan maar op het net te gaan gooien. Mensen
moeten van anderman's identiteit afblijven of het overlaten aan
professionelen die er toe gemachtigd zijn.

Flint

Chris Cleutjens

> "Chris Cleutjens" <christiaan...@pandora.be> schreef in bericht
knip

> [...]
> als jij inderdaad zo'n type was, zo'n vechterbaas, dan ken jij misschien

Je hebt het hier in deze ng 'gedropt' (van het engelse droppings in
natuurfilms)
Ik aanvaard alleen je excuses, geen uitleg.
Wat Dewinter betreft, lees verder...

> Ik ben niet het type waarmee je aan nigtclubbing wenst te doen. De eerste
> Marokkaan die me 's nachts aanvalt hier in Brussel,

Pipo, die 'vrienden' van me ZIJN Marokanen... van Antwerpen!

> [...]
> die groepjes van 4, 's nachts zelfs als ik ergens een pot ga pakken. Men

Je bent het al vergeten voor het gebeurt...

> [...]
vuisten,
> ik spreek in termen van iets anders! ;-) Niet vergeten dat ik recht op

Je hebt zelf het vuur aan de lont gestoken en nu begin je te bleiten omdat
je niet weet hoe je de lont moet doven hé?
Gewoon mij je excuses aanbieden...
Ik ben van geboorte een zachtaardig mens...
Het zijn anderen die me kwaad maken.

> [...]
termen,
> nu in onconventionele. Nu zou ik ze laten schreeuwen. Ik weet dat ze

Jeugdzonden zijn jeugdzonden...
Maar soms schept het wel banden voor altijd...

> [...]
> geloofde van wat me gemaild werd, dus, waar maak je je druk om gast? En
> *alles* is weer te vinden via Google. Dus het heeft al lang de

Je hebt misschien wel goed gezocht, maar niet goed gelezen. Of omgekeerd.
Want dan zou je beter weten, zlfs veel meer weten dan wat je nu denkt te
weten...

> Eerder een ziekenhuis vrees ik. :-|

Je zal me niet eens te zien krijgen Pipo...
Ik ben op dat moment gewoon aan het werken...

> [...]
> effe na jongens vooraleer je bedreigingen uit via Usenet. Blaffende honden
> bijten niet, en mijn excuses ga jij *NOOIT* krijgen! Als jij zelfs tot

Ik blaf niet, ik grol niet, en ik grijnz ook niet.
Maar ik weet dat je vanaf nu je droppings gaat bijhouden...
En eens gaat nadenken voor je privé-mail op usenet zet.

> [...]
> dan zullen we eerst een barbecue organiseren, dan valt de geur zo niet op.

(met dank aan deze ng)

> [...]
> drastische wending neemt. Cool off, plaats me hier op ignore, kijk naar de
> zon en denk aan Will Tura 'Mooi, 't leven is mooi...'

IK me bemoeien met JOUW leven?
Lees nog eens goed wat je over mij in deze ng 'gedropt' hebt... Schijtmans!
Ik weet dat je snel een andere nick gaat nemen...
Misschien zelfs een andere provider...

> Yours Truly
>

> DE VERMETELE

Ik wacht op je excuses...
ceecee

De Vermetele

"Chris Cleutjens" <christiaan...@pandora.be> schreef in bericht

Omdat ik iets gepost heb dat al op PUB en Google staat en waar iedereen
achter kan komen? No way! Ik heb anders ook geen probleem om mijn excuses
aan te bieden, maar aan jou niet!

1) Je geeft toe in je vroegere leven een lafaard te zijn door in groep
mensen te overslaan
2) Je bent nu een lafaard omdat je de vazal van Leon bent geworden
3) Je zal ook in de toekomst een lafaard blijven, want je spreekt hier
andermaal over een groep.

Geniet nog van je ouwe dag ouwe Chris en laat de krachten die je niet kent
met rust ;-)

http://www.geocities.com/Athens/Ithaca/5630/geobook.html

Hoe oud ben je nu? 57? 58?

A@pandora.be Dieter A

> [...]

> moeten van anderman's identiteit afblijven of het overlaten aan
> professionelen die er toe gemachtigd zijn.

We moeten met alle middelen de privacy van anderen respecteren,
maar de privacy van de SV, die bestaat niet.

Net zo min als de privacy van flitsers:
http://www.radarcontroles.com/

Fullator

Op Thu, 11 Sep 2003 13:01:20 +0200, schreef "De Vermetele"
<Ner...@yahoo.com.no.sp.am> :

Niet zeggen, doen !

Iets anders dan gebluf van jou heb ik hier nog niet meegemaakt. Maar
iemand belasteren, en er daarna je er van afmaken met te zeggen dat je
het zelf niet gelooft is zowat het lafste (en het zwakste) dat ik ooit
heb meegemaakt. Je hebt jezelf nu wel definitief in de hoek van de
losers gezet.

Want intussen staat het toch maar neergeschreven. Door Vermetele.
Heb je al eens met je advokaat gesproken ? Laat hem eens met mij
contact opnemen. Of is dat ook alleen maar bluf ?

Tjonge jongen, wat ben jij dom. Maar ik hou je aan je woord ivm je
uitdaging. Kom achteraf niet janken. Ik ga je nu gerust laten. Een
duwtje gegeven en de dingen nu hun loop laten gaan. Binnen enkele
maanden hoor je wel van me. Of niet. Sjuus.

Fullator.

Chris Cleutjens

"De Vermetele" <Ner...@yahoo.com.no.sp.am> wrote in message

Ik ben 57.
En op die leeftijd laat je je niet door een Pipo als jij voor lafaard
uitmaken...

En op die leeftijd meen je wat he zegt.
En daarom weet ik nu al dat je het ooit gaat betreuren mij hier voor lafaard
uitgescholden te hebben...

Je kan het niet laten hé?

Capice?

Hoe oud ben jij eigenlijk?.. Want ik heb zo mij regels...
Ik ga niet 'in de slag' met puberale minkukels.

De Vermetele

"Fullator" <cleari...@cebam.net> schreef in bericht

Nope! Ik heb nog nooit een flamewar op bp dermate laten escaleren. Als het
gebeurt zal het zeker niet van mij komen! Ik leg jou gewoon de situatie uit
waarin jij jezelf geplaatst hebt.

> [...]
> het zelf niet gelooft is zowat het lafste (en het zwakste) dat ik ooit
> heb meegemaakt. Je hebt jezelf nu wel definitief in de hoek van de

<zucht> Nog eens? En hoe dikwijls ben je van plan om dat nog eens te
herhalen?

> Want intussen staat het toch maar neergeschreven. Door Vermetele.
> Heb je al eens met je advokaat gesproken ? Laat hem eens met mij
> contact opnemen. Of is dat ook alleen maar bluf ?

Héhéhé... je ziet dat zo dikwijls in films hé. Onlangs nog effe gezien in
'The Mummy': het ene leger valt aan, het andere wacht af...
"hold'....hold'....hold'....'hooollld'... FIRE!

> Tjonge jongen, wat ben jij dom.

LOL...Dat is jouw mantra hé? Ik lees er het woord 'frustratie' in. ;-)

>Maar ik hou je aan je woord ivm je
> uitdaging. Kom achteraf niet janken. Ik ga je nu gerust laten. Een
> duwtje gegeven en de dingen nu hun loop laten gaan. Binnen enkele
> maanden hoor je wel van me. Of niet. Sjuus.

Ik val niemand aan vriend, dat heb ik hier al meermaals gesteld. <fijntjes>
let vooral op het feit dat alle flamewars van de laatste 2 maanden tussen
ons steeds bij jou begonnnen, zelfs *nadat* je schreef dat je me ging gerust
laten en niet meer op mij ging reageren. Oops? ;-) En je hebt ook de optie
van me op ignore te zetten. Alleen duurt dat nooit lang. Waarom Léon?

De Vermetele

"Chris Cleutjens" <christiaan...@pandora.be> schreef in bericht

Laatst hoorde ik een liedje van een Ann Christy op de radio. Heb hem na 10
seconden afgezet. Al wat ze zong was 'blah blah blah blah blah blah ,blah
blah blah blah blah blah ,blah blah blah blah blah blah ..." Dat roep jij
bij me op...

> Je kan het niet laten hé?
>
> Capice?
>
> Hoe oud ben jij eigenlijk?.. Want ik heb zo mij regels...
> Ik ga niet 'in de slag' met puberale minkukels.

Ik ben er 24, weeg 65 kilo en haat sport. ;-)

--

Fullator (Leon Volders): "elke vorm van monddood maken zal in mij een
tegenstander vinden".

Fullator

Op Thu, 11 Sep 2003 14:40:17 GMT, schreef "Chris Cleutjens"
<christiaan...@pandora.be> :

> [...]
>
>Capice?
>
>Hoe oud ben jij eigenlijk?.. Want ik heb zo mij regels...
>Ik ga niet 'in de slag' met puberale minkukels.

Chris, zijn toon is al wat gematigder (misschien heeft hij toch een
advokaat, die hem op enkele dingen heeft gewezen). En er verschijnen
smileys - tja, wat relativering kan geen kwaad.

Hij gooit het nog wel even jammerend over een andere boeg. Nu ben ik
het die altijd blijft voortdoen: ik laat hem niet gerust.

Kijk eens even na: ik ben op deze NG nog *nooit* een thread begonnen.
Maar hij is recent een 4-tal threads als OP gestart, en ze waren
volledig tegen mij gericht (zelfs deze). Hij heeft dus een groot zwart
kruis op zijn voorhoofd. Onbetrouwbaar en leugenachtig, zeg maar.

Ach, Jantje lacht en Jantje huilt. En als Jantje iets uitsteekt,
krijgt hij een pak slaag. Misschien wordt Jantje dan wel braaf.

Fullator

De Vermetele

> [...]
>
> Hij gooit het nog wel even jammerend over een andere boeg. Nu ben ik
> het die altijd blijft voortdoen: ik laat hem niet gerust.

Is genoteerd! Dan vraag je erom! ;-))))

> Kijk eens even na: ik ben op deze NG nog *nooit* een thread begonnen.

Maar je kan nooit je smoel houden over me!

> Maar hij is recent een 4-tal threads als OP gestart, en ze waren
> volledig tegen mij gericht (zelfs deze). Hij heeft dus een groot zwart
> kruis op zijn voorhoofd. Onbetrouwbaar en leugenachtig, zeg maar.

IDIOOT! Je moet dat in een timeframe plaatsen. Niet wanneer een thread is
gestart, maar de dag dat jij me aanvalt is van belang. Jij superieur aan
mij??? <proest> LOL....;-)))

> Ach, Jantje lacht en Jantje huilt. En als Jantje iets uitsteekt,
> krijgt hij een pak slaag. Misschien wordt Jantje dan wel braaf.
>
> Fullator

Ik heb de eigenschap om volledig alert te zijn wanneer er chaos geschapen
wordt. Ik heb jammer genoeg ook werk te verrichten, en heel veel zoals ik
afgelopen maand reeds schreef. Mijn vakantie naar Australiė hangt hier aan
vast. Was effe ziek door griep, ben ver genezen, ik heb werk te verrichten.
Jouw postings waarin ik in vermeld wordt, zal ik *allemaal* beantwoorden,
alleen niet meer zo snel als de laatste 10 dagen. Op het einde van de dag.
Maar is zal ze wel degelijk beantwoorden frog face! Daarmee leg ik je uit
dat mijn agenda belangrijker is dan jij. Voor vandaag is dit mijn laatste
posting naar jou. De rest (ongetwijfeld komen er nog) zal ik toekomende
weekend beantwoorden. Ik heb werk. Ik weet het, je zal dit als een
overwinning beschouwen. LOL... jij zeer intelligent en gecultiveerd man
LOL... plaats er maar het woordje 'pyrrus' voor. Jij bent bijzaak, mijn
leven hier is hoofdzaak. Aldus tata klein kereltje ;-)))

Moene

"Flex Flint" <flex...@yahoo.co.indenalbion> schreef in bericht

Dat belet niet dat het een goede zaak kan zijn dat iemand het
bekend gemaakt heeft. Voor de SV werken is niet zoiets als homo
zijn, dat heeft maatschappelijke consequenties en ondermeer
mogelijke bedreigende aspecten voor je medemensen.

Moene

Moene

<Bart.Van...@nowhere.irule.be> schreef in bericht

Ik vrees dat je gelijk hebt, af en toe komt er eens iets in de
krant over de thema's waar de SV mee bezig is. Zo herinner ik me
nog niet zo gelang geleden een zekere Soetkin.

Moene

Fullator

Op Thu, 11 Sep 2003 18:17:14 +0200, schreef "Moene"
<nos...@nospam.org> :

> [...]
>zijn, dat heeft maatschappelijke consequenties en ondermeer
>mogelijke bedreigende aspecten voor je medemensen.

Daar zit wat in, Moene. Maar heb je er ook al eens aan gedacht dat als
je de identiteit van een agent van de SV bekendmaakt, dat je dan het
leven van die man in gevaar kan brengen ? Zij werken zelden aan een
zaak tegelijk. Als zijn dekmantel eraan gaat, terwijl hij juist - ik
noem maar iets - met de Albanese maffia bezig is, dan kan hem dat
zwaar kosten. Bovendien is iemand met buitendienst dan ook meteen
uitgeschakeld. Kan hij terug statistiekjes gaan uitvlooien of
telefoontjes gaan afluisteren...

Nu moet je de Belgische SV niet meteen gaan vergelijken met de
buitenlandse. Maar het AMNSTY encryptiesysteem is het beste ter
wereld: je hebt al wel van de Rijndaelvariant gehoord. En dat ze voor
elke wat zwaardere opdracht bij grote broer moeten aankloppen, tja...

Het is een beetje zoals een huwelijk of een belegerde vesting: die
erin zijn willen eruit, en die eruit zijn willen erin. Heb je gemerkt
hoeveel kandidaten er waren bij de vorige werving ?

Fullator.

Chris Cleutjens

"Fullator" <cleari...@cebam.net> wrote in message
> [...]

Fullator,

Ik wachte op zijn excuses..;
maar hij beweert 24 jaar oud te zijn...
Hij kent sommige noodzakelijke menselijke waarden nog niet.

Heeft hij voor één keer toch eens de waarheid gezegd...?
Alle begin is moeilijk op die leeftijd.

Dat had hij vroeger moeten zeggen...
Hij woont dus nog bij zijn ouders.
Uitbaters van een benzine station.
Daarom dat sommige Marokanen hem in zijn buurt 'gerust' laten...
Ze komen bij hem al eens 'gratis' tanken...
Alleen als hij de pompen bedient.
Dat is frustrerend maar ja, voor wat hoort wat...

Het is een jochie die deze ng als zijn buurt-basketballpleintje beschouwd...
Hij heeft een lichamelijk gebrek en heeft nooit aan sport kunnen doen...
Ik begin er kompassie mee te krijgen.

:-)
ceecee

Ghingis Khan

> Het is een jochie die deze ng als zijn buurt-basketballpleintje beschouwd...
> Hij heeft een lichamelijk gebrek en heeft nooit aan sport kunnen doen...
> Ik begin er kompassie mee te krijgen.

Tiens, denken wij aan hetzelfde ?

Zou het een rolstoekgebruiker kunnen zijn, welke zijn frustraties
op een andere manier niet wegkrijgt ?

In dit geval is een beetje medelijden wel op zijn plaats.

Flex Flint

"Moene" <nos...@nospam.org> schreef in bericht

[mijn tekst]

> [...]
> zijn, dat heeft maatschappelijke consequenties en ondermeer
> mogelijke bedreigende aspecten voor je medemensen.

Euh, ik ben altijd braaf geweest hoor ;-|

Flint

F u s t i g a t o r

Vitae forma vocatur, "Chris Cleutjens"
<christiaan...@pandora.be>, die Thu, 11 Sep 2003 04:20:40 GMT,
in littera <sKS7b.13584$l8.4...@phobos.telenet-ops.be> in foro

> [...]

>heb
>kennen
>>

>Pipo, ik verzeil op eigen kracht ergens, niemand die mij ergens naartoe

Soo doe aaj...

>Capice?

No lo penso, per siccurro!

--
Fusti

F u s t i g a t o r

Vitae forma vocatur, "Wisenose" <hoe...@de.poep>, die Wed, 10 Sep 2003
17:04:06 GMT, in littera
<aQI7b.12746$GL7.4...@phobos.telenet-ops.be> in foro be.politics (et

> [...]

>'k Heb iets verstaan als "koperen pan" ;-)

>Dat geloof ik ;-)
>Die zitten momenteel onder hun grafzerken te spelen.

Met de pieren?

--
Fusti

F u s t i g a t o r

Vitae forma vocatur, "Chris Cleutjens"
<christiaan...@pandora.be>, die Thu, 11 Sep 2003 04:25:28 GMT,
in littera <YOS7b.13589$vx7.4...@phobos.telenet-ops.be> in foro

> [...]

>dan hou ik me niet meer in...
>en diegen die het naar Vermetele stuurde kan ook beter ophouden met

Misschien doen zoals voor resp. "Democrates", "Wereldsman" of "Johan
Viroux": nl. een eigen nieuwsgroep stichten of misbruiken om er hun
onzin te deponeren dmv kruispost+ Fup.

Die hebben resp.de ng-en news:alt.nl.democrates ,
news:alt.nl.wereldsman en news:alt.fan.countries.belgium ter eigen
beschikking gekregen.

Dus een ng news:alt.nl.vermetele stichten?

--
Fusti

F u s t i g a t o r

Vitae forma vocatur, "Moene" <nos...@nospam.org>, die Wed, 10 Sep 2003
20:05:58 +0200, in littera <bjnp5q$e66$1...@news.worldonline.be> in foro

> [...]

>politieke ng is zoiets niet irrelevant, mensen hebben er imho
>recht op om een beetje te weten tegen wie ze bezig zijn.

Och als je lang genoeg hier rondzeult, kom je dat wel allemaal te
weten.
En wie bv. nog iets over mij wil weten , die kan gewoon e-mailen, want
ik heb toch niets te verbergen.

>Afgezien daarvan heb ik me al vaak afgevraagd wat de zin van dat
>gedoe tussen Fullator en De Vermetele is,

Wat afreageren en de grenzen van de tolerantie bij de andere
uittesten?

>afgezien van het
>gesmikkel achter de schermen door de meelezers dan.

Het "LN-S-W syndroom" (LN-S-W =Laatste Nieuws/Story/Week-end) ?

>Met politiek
>heeft het in elk geval niets te maken...

Helaas (...of gelukkig?)

--
Fusti

F u s t i g a t o r

Vitae forma vocatur, "Flex Flint" <flex...@yahoo.co.indenalbion>,
die Wed, 10 Sep 2003 23:27:54 +0200, in littera
<bjo571$avs$1...@reader11.wxs.nl> in foro be.politics (et aliis) vere
scripsit quod sequitur:

>"Moene" <nos...@nospam.org> schreef in bericht

>[...]

>Privacy is heilig.

Amen.

>Op welk tijdstip die privacy nu juist geschonden wordt is
>enkel en alleen te bepalen door de persoon in kwestie zelf.

Zijn daar geen wetten over?
[....]

--
Fusti

F u s t i g a t o r

Vitae forma vocatur, "Moene" <nos...@nospam.org>, die Thu, 11 Sep 2003
07:05:54 +0200, in littera <bjovr6$e71$1...@news.worldonline.be> in foro

> [...]

>een

>geschonden wordt is
>

>Onzin. De Staatsveiligheid heeft als beroep om de privacy van

enkel als je verdacht bent van criminele daden.

--
Fusti

Moene

> [...]
meteen
> uitgeschakeld. Kan hij terug statistiekjes gaan uitvlooien of

Neen, daar had ik nog niet aan gedacht.

Het hangt er natuurlijk van af met wat voor dingen die man bezig
is. De Renault 4-tjes die vroeger altijd rond betogingen hingen
waren van de BOB, dat weet ik wel, maar de info ging toch naar de
SV. Die houdt zover ik weet nog steeds dossiers bij over
doodgewone Vlaamsnationalisten, tot voor kort zelfs over
parlementsleden. Dat is wel iets heel anders dan de Albanese
maffia, dat ruikt naar politieke repressie. En als die boom dan al
eens een vrucht aflevert, dan is het zoiets als het dossier van de
levensgevaarlijke terroriste Soetkin Collier. Je kan moeilijk
verwachten dat burgers dat au serieux nemen, noch er respect voor
hebben en evenmin dat er tranen geplengd worden als iemand die
zich daarmee bezig houdt zijn identiteit onthuld wordt.
Als de SV eindelijk zal stoppen met de Vlaamse Beweging te volgen,
zal ze meteen een flink pak respect bijwinnen in Vlaanderen. Maar
dat zal niet gebeuren, nietwaar?

Moene

Moene

"Flex Flint" <flex...@yahoo.co.indenalbion> schreef in bericht

Wat heeft braaf zijn ermee te maken?

Moene

Flex Flint

"F u s t i g a t o r" <Fustigator@NOT_THAT.xs4all.nl> schreef in bericht

[...]

> Amen.

> Zijn daar geen wetten over?

Vast wel maar ik ben te moe gegoegeld :-)) én ik vind dat we dat in deze
discussie niet hoeven te weten (laat ze maar onder elkaar met advocaten en
wetten gooien :-P).

Het gaat er hem over dat potser A privégegevens op het net gooit van potser
B. Van het moment dat B vindt dat A te ver gegaan is werd de privacy
geschonden.

Onlangs iets gelezen over iemand die een stukje toogpraat -- een gezellige
babbel met een vriend -- gebruikte in een tekstje. Alhoewel er geen details
in vrijgegeven werden was die vriend de dag daarna razend. Hijzelf vond dat
zijn privacy geschonden was, en daar kan niemand anders over oordelen (ook
al zeggen de wetten van wel).

Flint

Moene

"F u s t i g a t o r" <Fustigator@NOT_THAT.xs4all.nl> schreef in
bericht news:5n01mvoln9vj4dh99...@4ax.com...

Onzin. Heel wat burgers die er een ongewelvallige mening op na
houden, hebben een dossier.

Moene

Ghingis Khan

> Onzin. Heel wat burgers die er een ongewelvallige mening op na
> houden, hebben een dossier.

Zou ik er ook een hebben ? Mischien omdat ik indertijd een paar
keer, je weet wel, die zaak, waar regelmatig de Vlaamse leeuw gezongen
word, te Antwerpen, bezocht heb ?

A@pandora.be Dieter A

> "Moene" <nos...@nospam.org> schreef in bericht

> Zou ik er ook een hebben ? Mischien omdat ik indertijd een paar
> keer, je weet wel, die zaak, waar regelmatig de Vlaamse leeuw gezongen
> word, te Antwerpen, bezocht heb ?

Dan heb je zonder enige twijfel een mapje met een gegevensblad en een paar
foto's
bij de SV.
Bij elke Vlaamse betoging worden er foto's genomen door de SV

Vergeet je internationale zangcarriere al maar.

En als je ooit ergens in een vreemd land onterecht in de gevangenis geraakt,
dan laat de belgische diplomatie je daar rustig wegrotten.

Ghingis Khan

"Dieter A" <Dieter A...@pandora.be> schreef in bericht

Heuuuu ? sorry, ik reken op een gans andere diplomatie.

Volgens ik al gehoord heb, moet je van de belzieke diplomatie
niet te veel verwachten, of je moet waal zijn.

Zijn die gegevens opvraagbaar via de privacy wetgeving in belziek ?

Flex Flint

"Moene" <nos...@nospam.org> schreef in bericht

Omdat de SV alleen maar een bedreigend aspect kan vormen voor wie iets
uitgespookt heeft.

En dan zeg jij weer: "Heel wat burgers die er een ongewelvallige mening op
na houden, hebben een dossier." Ja, maar we zitten hier niet in het Moskou
van 1975, en laat ons niet in fictie verglijden. Er worden nog geen burgers
bij nacht en ontij in bakkersautootjes gestopt om daarna nooit meer terug te
keren, enkel en alleen omdat ze "een dossier" hebben. Interimbureau's houden
ook dossiers bij.

Flint

Moene

> [...]
bericht

ondermeer

> Omdat de SV alleen maar een bedreigend aspect kan vormen voor

Onzin. De staatsveiligheid houdt x aantal dossiers bij over
burgers en zelfs volksvertegenwoordigers met alleen maar een foute
mening.

> [...]
meer terug te
> keren, enkel en alleen omdat ze "een dossier" hebben.

Er worden *politieke* dossiers bijgehouden door een
staatspolitiedienst, dat is wel iets heel anders. En als men
iemand een hakje wil zetten, dan komen die boven, zie het recente
geval-Collier. En dat er geen mensen uit hun bed gesleurd worden?
Nu niet, maar het kan er altijd van komen, zie mei 1940 toen een
hele reeks mensen met ongewelvallige meningen alleen op die basis
opgepakt en naar Frankrijk getransporteerd werden. Als de lijsten
maar gereed liggen.

Moene

Flex Flint

"Moene" <nos...@nospam.org> schreef in bericht

[...]

> [...]
> hele reeks mensen met ongewelvallige meningen alleen op die basis
> opgepakt en naar Frankrijk getransporteerd werden.

Waarop doel je hier precies?

> Als de lijsten
> maar gereed liggen.

Goed goed, er zijn lijsten, enz. ... .

Flint

Bart.Van...@nowhere.irule.be

> [...]
> je de identiteit van een agent van de SV bekendmaakt, dat je dan het
> leven van die man in gevaar kan brengen ? Zij werken zelden aan een

Dat lijkt me zijn/haar eigen probleem.

> [...]
> wereld: je hebt al wel van de Rijndaelvariant gehoord. En dat ze voor
> elke wat zwaardere opdracht bij grote broer moeten aankloppen, tja...

Encryptie is niet het probleem.

cu bart

--
http://www.irule.be/bvh/be/politics

Bart.Van...@nowhere.irule.be

Flex Flint <flex...@yahoo.co.indenalbion> wrote:
> Omdat de SV alleen maar een bedreigend aspect kan vormen voor wie iets
> uitgespookt heeft.

Soetkin Collier bewijst het tegendeel.

Moene

> "Moene" <nos...@nospam.org> schreef in bericht
>
> [...]
>
> Waarop doel je hier precies?

In het voorjaar 1940, met de dreigende Duitse inval in zicht,
pakte de SV enkele honderden Belgen op die als "staatsgevaarlijk"
beschouwd werden: Vlaamsnationalisten, communisten, Joden e.a. Ze
werden afgevoerd met treinen naar gevangenenkampen in Frankrijk.
Joris Van Severen werd daar gefusilleerd door Franse soldaten. De
lijsten van op te pakken personen lagen al een tijdje gereed.

Moene

Ghingis Khan

<Bart.Van...@nowhere.irule.be> schreef in bericht
Binnenkort mischien wel, "verboten"

Ghingis Khan

"Moene" <nos...@nospam.org> schreef in bericht

Tiens, dat wist ik nog niet, waar kan ik meer info vinden aub,
op het net is het niet zo direct te vinden precies.
Shitt als je iets over belziek wilt vinden op het net.

F u s t i g a t o r

Vitae forma vocatur, "Dieter A" <Dieter A...@pandora.be>, die Thu, 11 Sep
2003 20:49:59 GMT, in littera
<Xd58b.15017$S31.6...@phobos.telenet-ops.be> in foro be.politics (et

aliis) vere scripsit quod sequitur:

Terecht gezien vanuit het standpunt van de belgische staat: jullie
zijn toch een bedreiging vooe de SV.

--
Fusti

F u s t i g a t o r

Vitae forma vocatur, "Ghingis Khan" <ghingi...@mail.co.kr>, die
Thu, 11 Sep 2003 20:44:14 GMT, in littera
<y858b.14999$t31.6...@phobos.telenet-ops.be> in foro be.politics (et

> [...]

>Zou ik er ook een hebben ? Mischien omdat ik indertijd een paar
>keer, je weet wel, die zaak, waar regelmatig de Vlaamse leeuw gezongen

Zeker weten, en gezien vanuit het standpunt van de Belgische staat
volkomen terecht.
--
Fusti

F u s t i g a t o r

Vitae forma vocatur, "Flex Flint" <flex...@yahoo.co.indenalbion>,
die Thu, 11 Sep 2003 21:25:09 +0200, in littera
<bjqicq$291$1...@reader11.wxs.nl> in foro be.politics (et aliis) vere
scripsit quod sequitur:

Verkeren we dan niet in d at practisch geval dat je hier aanhaalt in
het volledige irrationele ? In de subjectieve willekeur?

--
Fusti

F u s t i g a t o r

Vitae forma vocatur, "Moene" <nos...@nospam.org>, die Thu, 11 Sep 2003
22:33:44 +0200, in littera <bjqm6r$s09$1...@news.worldonline.be> in foro

Ken uw pappenheimers... misschien dat die burgers later toch iets
gewelddadig zullen plegen omdat ze meedoen aan opruiende betogingen
e.d..

Dan weet de openbare aanklager tenminste wat voor verleden die hebben.

--
Fusti

Flex Flint

> Soetkin Collier bewijst het tegendeel.

Ik ken de details van de zaak niet. (Is uiteindelijk niet gebleken dat de
uitkomst van het onderzoek "negatief" was? Heeft SV ook niet toegegeven dat
het fout was de zaak in het publiek te laten sijpelen? Is dat bewust of
onbewust gebeurd? En ik stel me de vraag in hoeverre dat een "bedreigend
aspect" gevormd heeft voor Soetkin Collier. Omdat ze niet naar Eurosong
mocht? Wie heeft die beslissing dan genomen? Staatsveiligheid, Soetkin zelf
of de verantwoordelijken van Eurosong Belgiė? Ik vraag het maar hoor,
nogmaals, ik ken de details niet)

Om niet te veel af te wijken:

- ik vind niet dat een "agent van de SV" die hier komt lurken, of als hobby
komt posten, moet verplicht worden om zich "te outen". (Dat sommige posters
dat graag zouden hebben is een andere zaak, maar het lijkt me ook niet in de
aard van een Veiligheidsdienst te liggen om dat te doen).
- ik vind nog minder dat een ander die agent hier zou moeten blootstellen,
laat staan dat dat al kan (we zitten nu al op het randje van
"Area51"-toestanden).
- ik vind nog véél minder dat er zomaar moet in het rond gesmeten worden met
anderman's persoonlijke gegevens, of die nu waar of onwaar blijken te zijn.

Flint

Flex Flint

"F u s t i g a t o r" <Fustigator@NOT_THAT.xs4all.nl> schreef in bericht

[...]

> Verkeren we dan niet in d at practisch geval dat je hier aanhaalt in
> het volledige irrationele ? In de subjectieve willekeur?

(?...) Het gevoelsleven is toch subjectief?

Flint

Flex Flint

> [...]

> pakte de SV enkele honderden Belgen op die als "staatsgevaarlijk"
> beschouwd werden: Vlaamsnationalisten, communisten, Joden e.a.

Allemaal bij elkaar? (Excuseer, 't is voor iedereen vrijdag).

> [...]
> Joris Van Severen werd daar gefusilleerd door Franse soldaten. De
> lijsten van op te pakken personen lagen al een tijdje gereed.

Ja. Sta me toe om hier niet verder op in te gaan, je weet beter dan ik waar
dat anders op uitdraait (ik zeg dit zonder een hint te willen geven over
mijn mening).

Punt is, elk land heeft zoiets als een SV nodig, zie ook mijn antwoord aan
Bart v. H.

Groeten
--
Flint

Wisenose

"F u s t i g a t o r" <Fustigator@NOT_THAT.xs4all.nl> schreef in bericht
't Probleem is dat wetten ook kunnen veranderen.
Denl maar eens aan 30 km per uur in de bebouwde kom of wie een of meer
buitenlandse rekening(en) had zonder de fiscus daarvan te verwittigen.

Hoe ze dat nu weer gaan flikken:
1. bewijzen dat je al van vroeger een buitenlandse rekening had
2. valse aangifte op je belastingsbrief buiten vervolging houden

Je moet het maar kunnen, poliotieker zijn ;-)
Wat de ene hand niet weet ...

Wisenose

A@pandora.be Dieter A

> [...]

> mijn mening).
>
> Punt is, elk land heeft zoiets als een SV nodig, zie ook mijn antwoord aan

Laten we dan heel dringend de SV opsplitsen
- dan kan niemand de SV nog van partijdigheid beschuldigen.
- dat spaart de kosten van het surveilleren van Vlaamsnationalistische
organisaties.
- dan stijgt de efficientie van de SV

A@pandora.be Dieter A

> [...]

te
> keren, enkel en alleen omdat ze "een dossier" hebben. Interimbureau's

niks fictie
Er worden carrieres gebroken,...
Sommigen worden bedreigd en onder druk gezet
Nu vandaag
door de belgische SV
vanwege een te uitgesproken Vlaamse mening
of vanwege een te sterke afkeer voor de monarchie
enkel daarom.
niks fictie.

F u s t i g a t o r

Vitae forma vocatur, "Moene" <nos...@nospam.org>, die Fri, 12 Sep 2003
13:39:39 +0200, in littera <bjsb9b$9uv$1...@news.worldonline.be> in foro

be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur:

>"Flex Flint" <flex...@yahoo.co.indenalbion> schreef in bericht

Vooral na oorlogen schijnen Vlaams Nationalisten een onweerstaanbare
drang naar de bak te vertonen.

--
Fusti

F u s t i g a t o r

Vitae forma vocatur, "Flex Flint" <flex...@yahoo.co.indenalbion>,
die Fri, 12 Sep 2003 18:14:48 +0200, in littera
<bjsrhc$b0d$1...@reader10.wxs.nl> in foro be.politics (et aliis) vere
scripsit quod sequitur:

Helemaal.

>Groeten,