Re: Estamos todos manipulados

RLunfa

"Cuico" <Cu...@mybud.org> escribió en el mensaje
news:isotp2hk8fgq3mvbq...@4ax.com...
> ¿Alguien conocia este texto que pasteo a continuación?:
[...]
> ESTRATEGIAS DE MANIPULACIÓN DE LAS MASAS
>
> ESTRATEGIA DE LA DISTRACCIÓN
[...]
> CREAR PROBLEMAS Y OFRECER SOLUCIONES
[...]
> ESTRATEGIA DE DEGRADACIÓN
[...]
> ESTRATEGIA DEL DIFERIDO
[...]
> DIRIGIRSE AL PÚBLICO COMO A NIÑOS TONTOS
[...]
> UTILIZAR EL ASPECTO EMOCIONAL ANTES QUE EL RACIONAL
[...]
> MANTENER AL PÚBLICO EN LA IGNORANCIA Y LA ESTUPIDEZ
[...]
> PROMOVER LA MEDIOCRIDAD
[...]
> REEMPLAZAR LA REVUELTA POR LA CULPABILIDAD
[...]
> CONOCER A LOS INDIVIDUOS MEJOR QUE ELLOS A SI MISMOS
[...]

De dónde sacó usted el Manual Operativo de SCA?

RLunfa

Alboroto

Cuico wrote:

> ¿Alguien conocia este texto que pasteo a continuación?:

No, pero ¿tu eres el cuico de es.rec.humor?

ranolki

"RLunfa" <mitialago...@hotmail.com> wrote in message

> De dónde sacó usted el Manual Operativo de SCA?

Del mismo basurero donde vives tú, canalla que eres.

saludos
ranolki

It has removed 3722 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

RLunfa

"ranolki" <a...@b.com> escribió en el mensaje

> "RLunfa" <mitialago...@hotmail.com> wrote in message

> Del mismo basurero donde vives tú, canalla que eres.

Hola Iklonar, tanto tiempo sin escarnecerlo.

Mantiene usted el estándar de estupidez del 2006?
Sería un éxito, considerando su degradación.

Saludos las talopes,
RLunfa

Gurriato

"ranolki" <a...@b.com> wrote in message

> "RLunfa" <mitialago...@hotmail.com> wrote in message

> Del mismo basurero donde vives tú, canalla que eres.
>
> saludos
> ranolki

This Renacuajo dude seems to be a "Brit" (American slang for a genital wart)

A "Brit" is someone with crooked yellow teeth, big ears and a face that
deserves to be punched.

Brits destroyed or at the very least caused some everlasting shit anywhere
they set foot unless found it somewhat suitable to ley their eggs (like di
Yunaites Esteis of a Merri Cow), where they generated people even nastier
than themselves. These bastards earned their pride at the cost of others'
misery and enslavement ("bastards" is just for emphasis).

The everlasting shit they caused has to be measured with a different
system, the English Imperial Arseload, not by Metric Assloads.

GURRIATEMBERG

Gurriato

> [...]
>
> Hola Iklonar, tanto tiempo sin escarnecerlo.
>
> Mantiene usted el estándar de estupidez del 2006?
> Sería un éxito, considerando su degradación.

I think you shoud invite this Renacuajo dude to some real food, like some
good Argentinian churrasco. Maybe this would make him to calm down a little
bit. These Limeys get so nasty from eating shit throughout all their
miserable lives.

Fr'instance: these poor souls cook something called "English BBQ" and they
believe it is
a dish comparable to the Argentinian churrasco. The English BBQ normally
takes place in wet or threatening weather conditions. He, the man of the
house (if there is such a thing as an English "man"), shows his family how
to light the BBQ using several pints of high octane fuel. He then cooks
chicken drumsticks that are black on the outside and still bleeding in the
middle. Sausages are also black on the outside while being raw in the
middle. This sort of food is consumed any Sunday afternoon between June and
September in gardens in UK, ingested with the help of generous imbibing of
disgustingly warm flat beer.

Saludos
LA BESTIA IBERICA

Begoluna

"Gurriato" <pata...@netnitco.net> wrote in

> I think you shoud invite this Renacuajo dude to some real food, like

...¡ancas de rana!! :-DD

=.=.=.=.
Beeeeego
=.=.====

Earle Horton

"Gurriato" <pata...@netnitco.net> wrote in message

> [...]
> like some good Argentinian churrasco. Maybe this would make
> him to calm down a little bit. These Limeys get so nasty from eating

Se puede suprimir la "to" aquí. Me gusta enviarte las correciones, pero la
correción política no habrás recibido.

> [...]
> conditions. He, the man of the house (if there is such a thing as an
> English "man"), shows his family how to light the BBQ using several

Cómo encender una barbacoa. Si no lees inglés no te preocupes. Hay unas
fotos buenas más abajo.

http://www.ambrosiasw.com/Ambrosia_Times/September_95/2.5HowTo.html

Saludos,

Earle

dyp

Viendo este presidente y sus ministros algunos de los puntos los han
clavado, sobre todo a partir de:
DIRIGIRSE AL PÚBLICO COMO A NIÑOS TONTOS (pazzzzzzzzzzzzzzzzzz)
UTILIZAR EL ASPECTO EMOCIONAL ANTES QUE EL RACIONAL (pazzzzzzzzzzzzzzzz)
MANTENER AL PÚBLICO EN LA IGNORANCIA Y LA ESTUPIDEZ (PriSOE, Tetas5,
Antonia3, laSecta)
PROMOVER LA MEDIOCRIDAD ( aquí al PiñoBlanco lo han retratado)
CONOCER A LOS INDIVIDUOS MEJOR QUE ELLOS A SI MISMOS (me acuerdo de la
putaflaca de las hamburguesas y los cigarrillos y los toros, a no que esa es
la putagorda)

--
2 + 2 = 3 + 1

RafaMinu

Cuico wrote:
> ¿Alguien conocia este texto que pasteo a continuación?:

Yo lo veo a diario por TV desde hace ya ni se sabe.

Sólo recuerdo una temporada, afinales de los 70 - 80 que se actuaba
con medio honestidad y se informaba a la gente. La época de El Pais
como periódico acojonantemente bueno, Cambio y Diario 16, el
telediario de la 2, etc.

Pero efectivamente, duró poco. Luego entró la "Movida", que fue
decisiva para desviar la atención del público de los problemas
importantes y de las mutaciones decididas por las elites políticas y
económicas, mediante la técnica del diluvio o inundación continua de
distracciones y de informaciones insignificantes.

ranolki

"Earle Horton" <ea...@vascongado.usa> wrote in message

> Se puede suprimir la "to" aquí.

No se puede, a menos que la reemplaces por "to eat", "to try" o algo por el
estilo.
"I think you should invite this Renacuajo dude some real food" es un
galimatías.
¿Ya no sabes hablar inglés, paleto?
¡Quédate chapurreando el mejicano y déjate de destrozar el inglés!

saludos
ranolki

decaballeria

Ya dejen de discutir detalles de ese dialecto compuesto de retazos unidos,
cual vestimenta de vagabundo.

Su bienamado ingles, lenguaje practico y sin clase, lo mismo hurta palabras
que copia gramaticas y se le pronuncia como se quiere o como se puede.

La ventaja del ingles es que mientras peor lo hablas mas perfecto suena.

Ese sonido con fonemas que llaman lenguaje es apto para ser destrozado por
muchos y vilipendiado por todos.

Anyway, happy 2007 to you.

Salud y nuevas curvas, Paco

Gurriato

"decaballeria" <pirat...@houston.rr.com> wrote in message

> [...]
> que copia gramaticas y se le pronuncia como se quiere o como se puede.
>
> La ventaja del ingles es que mientras peor lo hablas mas perfecto suena.

Piratón, escribes como una portera. La gente culta dice "cuanto peor" y no
"mientras peor"

GURRIATO

ElGaucho

> Piratón, escribes como una portera. La gente culta dice "cuanto peor" y no
> "mientras peor"
>
> GURRIATO

Lo dirán así los cultos piojos resucitados cuando ya se han ido de sus pagos
y se olvidan. Se pronuncia 'cuantI, por supuesto.

"No te olvidés del pago
cuando vas pa la ciudá
cuanti más lejos te vayas
mas te tenés que acordar"

decaballeria

Estamos ya en 2007 y sigues acartonado, Gurrias.

"Despierta Gurrias a la vida
pareces bandeja dormida;
olvida el fogon,
no tengas pudor,
olvida el horror,
olvida el carton.

Despierta Gurrias
al tercer milenio;
a lo modelno,
no seas tan pelmo
nadie lo impide
ni el buen San Telmo"

Salud y curvas, Paco.

ranolki

"Gurriato" <pata...@netnitco.net> wrote in message

> Piratón, escribes como una portera. La gente culta dice "cuanto peor" y >
> no "mientras peor"

Paquito es un mejicano inculto, senhor matasanos...
Hay que tener en cuenta las inmensas diferencias culturales entre los
europeos cultos, como el ranolki, y los tontos de "The far side of the
world"...como tú, el pirata y Earle...(También, debo mencionar el gusano
Lunfa, pero...lunfita no es de la raza humana sino un arion ater agg.)

saludos
ranolki

RafaMinu

ranolki wrote:
> [...]
> world"...como tú, el pirata y Earle...(También, debo mencionar el gusano
> Lunfa, pero...lunfita no es de la raza humana sino un arion ater agg.)

Paquito tiene Bigote y tú NO.

Thus, you are a Maricón ...

ranolki

"RafaMinu" <rafa...@gmail.com> wrote in message

>Paquito tiene Bigote y tú NO.
>Thus, you are a Maricón ...

Gracias, Rafa.
Pero sí, tengo bigote...la diferencia es que el mío es corte y pulcro...y el
bigote paquitesco lleva mocos y manchas de la mierda que comen los
mejicanos.

decaballeria

La diferencia consiste en que yo tengo buen oido para la musica y tu, dear
Rano, tienes orejas.

No me odies por ello.

Salud y curvas, Paco
PD Todas las tonadas le parecen "God save the Queen".

Gurriato

> [...]
> Pero sí, tengo bigote...la diferencia es que el mío es corte y pulcro...y
> el bigote paquitesco lleva mocos y manchas de la mierda que comen los

El Renacuajo grew a mustache to disguise the fact that he is in fact a
homosexual. He wears a britstache (also called a molestache, a combination
of the words mustache and molest). El Renacuajo's mustache is scrawny and
creepy, much like most wearers of the molestache. In England the britstache
is a symbol or sign of extreme wealth and/or disformed penis.

El Renacuajo also wears a mustache for other reasons, like being a shock
absorber for a high speed cock sucker like himself. It is also useful to
hide his crooked, yellow English teeth with hair from his upper lip.

GURRIATEMBERG

Gurriato

> [...]
>
> No me odies por ello.
>

> Salud y curvas, Paco
> PD Todas las tonadas le parecen "God save the Queen".

This is because in England all men are all cross-dressers who wish they
were the Queen.

Limeys are generally a smug, arrogant and effeminate bunch who overrate
their own opinions and thus will inject them in the most inappropriate
places in a very ill-mannered way; surprisingly, since they otherwise are
such a prim and proper cluster of
prune-faced uptight snobs. After they cross-dress they like to drink tea
holding the cup with an outstreched pinky. It is very comical the way they
say " Lovely ! " with their falsetto voices.

British people tend to only work jobs such as a nanny, a fagoty butler or
a bobby. In fact they have a bobby-state there and are long overdue for a
revolution.

The nanny/butler uprising is probably just around the corner.

GURRIATO

ranolki

> A "Brit" is someone with crooked yellow teeth, big ears and a face that >
> deserves to be punched.

Is this a doctor I hear advocating violence?
Shame on you, maifren.
(I have usually found that bigmouths who threaten and bluster usually turn
out to be snivelling cowards when brought to task.)

> Brits destroyed or at the very least caused some everlasting shit
> anywhere they set foot

The British Empire was the most beneficent empire in history...For sheer
sadism and brutality one need only consider the Spanish Empire.
Poor Gurriquacko, mal-educated by Catholics and fascists, liars and
apologists, can do little but talk out of his arse (his mouth is too full of
his big tongue, an advanced sufferer of the chronic complaint, Iberian
Thicktongue - lingua inflatus hispaniolus. He is also a bumptious fart)

saludos
ranolki

It has removed 3989 spam emails to date.

decaballeria

The British Empire, without the French that gave you culture, language, and
human manners, would be as important as Malta.

Presently, dear Ranolki, the British Empire would be a 'pire of em' without
the American help.

You, dear Brits, do not have the capacity to stand by yourselves.

Better than the British Empire, you are the Parasite Empire.

Salud y curvas, Paco.

Gurriato

"ranolki" <a...@b.com> wrote in message

> "Gurriato" <pata...@netnitco.net> wrote in message

> Is this a doctor I hear advocating violence?

Moi? Violence? I'm a follower of Mahatma Ghandi. I said that a Brit's face
DESERVES to be punched, but we have to be compassionate with these bastards.

> Shame on you, maifren.
> (I have usually found that bigmouths who threaten and bluster usually turn
> out to be snivelling cowards when brought to task.)

Why these guys are so fucking sour? It must be all the limes they sucked
when the Germans bombed the fuck out of their stupid shitty little country
and they had no means of getting any other kind of food but limes, limes and
limes all the time, until the Yanks came over and saved their pastry sorry
arses.

> The British Empire was the most beneficent empire in history...

What are you talking about? England is the land of RED telephone boxes,
busses and fire engines - proving WITHOUT A DOUBT that England is in fact a
former member of the commie eastern bloc.

> [...]
> Poor Gurriquacko, mal-educated by Catholics and fascists, liars and
> apologists, can do little but talk out of his arse (his mouth is too full

England is a set of rotting teeth in a mouth that never shuts up.

> an advanced sufferer of the chronic complaint, Iberian Thicktongue -
> lingua inflatus hispaniolus. He is also a bumptious fart)

You know what people say, Renacuajo? The Queen of England is into
beastiality. Don't be surprised, lots of queens do. Pamphlets suggested that
Catherine II of Russia had indulged in bestiality with horses, but at
least her intercouse wasn't fertile.

It is obvious that Chavelita the Second must have fucked a horse to have
sons that look like that.

However, commoners in England do not fuck horses but ewes. It's a nation
of sheep-shaggers. England, better known as land of the Limeys, is a place
where people travel up north to have sex with sheep. Yorkshire is the
capital of sheep-shagging in Europe.
Liverpudlian to Mancurian, fancy a shag? yea, take a mini-bus full of Limeys
to Yorkshire and shag sheep all day.

Saludos

THE DUKE OF WOORRIATT

Voss

Esa neura en occidente se creó gracias a Orwell durante los años 40 y
se superó durante los 60.

Aunque a los rusos les costó algo más.

Dejaos de filosofia barata, dejad de robar y poneos a trabajar.

Cuico ha escrito: