Re: [URL] Kto zabil Milewicza??

Filip

Takiego skórwysyna, który wpadł na to z przyjemnością bym zajebał!!!

januszek

Filip napisał(a):

> Takiego skórwysyna, który wpadł na to z przyjemnością bym zajebał!!!

Myslisz, ze to bylo przemyslane i zaplanowane? IMHO nie bylo. Przypadkiem
wyszlo jak wyszlo.

j.

Filip

> Myslisz, ze to bylo przemyslane i zaplanowane? IMHO nie bylo. Przypadkiem
> wyszlo jak wyszlo.

Skórwysyna od tej strony, to że gość podał link to już mniejsze zło, choć
budzi to odrazę.

Filip

januszek

Filip napisał(a):

> Skórwysyna od tej strony, to że gość podał link to już mniejsze zło, choć
> budzi to odrazę.

Ze podal link? Czyli podzielil sie informacja? Z takiego punktu widzenia
to i Milewicz musial byc skurwysynem bo przez duza czesc swojego zycia
wlasnie podawaniem informacji sie zajmowal... Zalosny jestes koles...

januszek

SVitkers

Kto: Filip
Skad: lone...@poprostu.net

Ty kurwa przyjacielu licz sie ze slowami nute. Link znalazl sie tutaj, aby
podac go Waszej ocenie - chcialem poznac Wasza reakcje na tego typu 'zarty'/

--
POzdrawiam | gg: 5999939
SVitkers @ zbluzgaj.net

Filip

> Ty kurwa przyjacielu licz sie ze slowami nute. Link znalazl sie tutaj, aby
> podac go Waszej ocenie - chcialem poznac Wasza reakcje na tego typu
'zarty'/

Wlasnie kurwa z toba nie bede sie liczyl. To co robil Milewicz a link i
cala strona maja gówno ze soba wspólnego. I promowanie takich gównianych
linków z pytaniem o ocene chyba jest oczywiste - przynajmnie z mojej strony.
Akurat ciebie nie nazwalem skórwysynem tylko twórce. Chyba ze to twoj
znajomy.

W mordzie widze każdy z was mocny ale mozgi to macie chyba z papieru do dupy

SVitkers

Kto: Filip
Skad: lone...@poprostu.net

> [...]
| cala strona maja gówno ze soba wspólnego. I promowanie takich gównianych
| linków z pytaniem o ocene chyba jest oczywiste - przynajmnie z mojej

Jednak dla SuperExpressu nie bylo juz takie jasne czy fotke roztrzaskanego
Milewiczna pokazac czy nie?? Nie ma rzeczy oczywistych.