Joten, a co to kurwa za jeden??????

eskimos

Tak sobie czytam ta grupe i analizuje.
Najdziwniejsza osoba jest Joten.
Gosciu ma 16 lat a odpierdala walki jakby w hiphopie siedzial od jego
poczatkow w Polsce. Stary hh zaczelo sie tak miejwiecej w '93 rok , Ty
miales wtedy okolo 6 lat.
Wydaje mi sie ze jestes pierdolonym smarkaczem ktory realizuje swoje ambicje
na necie, tutaj moze byc "YO" i wogole moze oczekiwac od wszystkich szacunku
bo kurwa byl na DJ.Campie. Ja pierdole stary to ze tam gadales z Rahem albo
z Evah to spoko masz szczescie ale kurwa nie rob z siebie jakiegos mentora
polskiego HH.
Jebiesz z NECRO ze robi sie na nigazza, a bodajze jeszcze przed wakacjami
wielce sie broniles przed atakami ludzi ktorzy ci jechali bo nosisz lancuchy
i jakies tam kurwa zachodnie lachy. Troche kurwa dystansu, a tak wogole to
nie wierze przez okolo 2 miechy zajebiscie pojoles kurwa prawde i uznales ze
odpiedalanie nie na niggaza jest smieszne.Moge sie wetnac ze na osiedlu
kumple zlapali zajawke polskiej ulicy i dlatego przestales nosic to
badziewie(albo inna zajawke--ulica to przyklad). Ja tam kurwa pierdole jaki
kto ma ubior i wkurwia mnie ze po kims z tego powodu jedziesz. NECRO niech
zrobi sobie zlotego chuja nawet, ja bede po nim jechal dopiero jak wykarze
sie hujowym pojeciem o hh. Mowie ci stary kazdy pojmuje co to jest internet,
wszyscy wiemy ze to jest anonimowe srodowisko i kazdy moze pierdolic co
chce, ale pamietaj ze nikt nie pojdzie na walek ze szesnastoletni smarkacz
zna korwa wszystkie obozy, warszawke poznan i pewnie jeszcze slask.
Ja przy tobie jestem cienki misiek bo jedyna osoba ktora znam z tych
pozadanych to zajebiscie miatajacy beatboxem mlody Rah, palilem z nim, no
ale wiesz ty przeciez kurwaz wyjebales 200 worow z pierwsza liga.
Daj sobie na luz bo robisz z siebie jedynie posmiewisko.Widzialem twoje
zdjecie i takich leszczy jak ty to u mnie w Rudzie Slaskiej pod hala
sportowa siedzi na peczki, prawie te same ryje co twoj. Wiem ze to dziala na
laski, powiesz ze znasz Wuja i juz jakas trzynatka albo czternastka pozwoli
ci sprawdzic czy juz ma cycki czy jeszcze musi poczekac. Znam laske ktora w
Mega w katosach dala dupy wujowi, wychodzi na to ze jest od ciebie bardziej
wylatana bo ty jeszcze musisz siem nameczyc zeby ci wujo faje dal potrzymac.
Sorry Wujo ze podaje cie za przyklad, jestes spoko.
Twoj flow jest rozpierdalajacy, bardzo skromni na tej grupie Tara i Haribo
to w porownaniu z toba pierwsza liga, chopaki sie znaja na rzeczy i pewnie
wiedza ze sa dobrzy a sie tak nie worza jak ty, pewnie twoje kuzyny wala ci
allachy tylko dla tego ze jestes najlepszy w piaskownicy, te a taki bas jak
ma fokus to juz jest patent popracuj nad czyms swoim. Ja robie bity w swoim
stylu a nie takie ktore moga chwycic, i nie jebie pierwszego lepszego na
grupe, troche samokrytyki to bardzo zdrowa rzecz
__________________________________________________________________ tomek miś
ICQ#: 159035874 Current ICQ status: + More ways to contact me

poli

> z jego wypowiedzi na innych grupach wynika ze do tych swoich 16 lat
jeszcze
> dlugo nie dorosnie......

Na innych:)?

tenbit

Użytkownik "eskimos" <esk...@skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> miales wtedy okolo 6 lat.

z jego wypowiedzi na innych grupach wynika ze do tych swoich 16 lat jeszcze

tenbit

Użytkownik "poli" <po...@hotmail.com> napisał w wiadomości
na serwerze gadu-gadu.ath.cx (to nie zadna reklama jakby co)

przyklad 1:

:: nie chlopie ty jestes lamer, bo ja tu nikogo nie obrazam
:: w przeciwienstwie do ciebie - chamie

a teraz Joten: "spokojnie, rozumiem ze tatus dzisiaj do buzi nie dal i sie
sfrustrowales, poczules sie odrzucony, ale zawsze przeciez pies pozostaje,
co nie?"

przyklad 2:

:: a co do tego ze wypowiadam moje opinie w zlym miejscu to
:: powiedz mi czy to nie jest przypadkiem forum na temat
:: gadu-gadu? wiec chyba moge tu wypowiadac opinie o gadu-
:: gadu?

i jego odpowiedz: "jestes zaj...nym tepakiem"

przyklad 3:

:: ty gosciu z icpnetu, bluzgac sobie mozesz do swojego taty

i odpowiedz Joten'a: "jak mnie wkurwisz to i na ciebie moge bluzgac i huj mi
zrobisz, juz mam dosc takich jak Ty..."

nie chce mi sie dalej szukac......a kto tu sie czuje odrzucony to widac....

DeL

"tenbit" <et...@tenbit.pl> wrote in message news:akbjng$79i$1...@news2.tpi.pl...

> Użytkownik "poli" <po...@hotmail.com> napisał w wiadomości

Joten to joten, i tyle, kolejna osoba na ktora trzeba brac poprawke, jak to
wejdzie ci w schemat to da sie zniesc :)

regards
DeL

ps. niektorych kreci wypalenie 200 g na 2tyg. campie w 30 osob, mnie juz
przestalo ->
ps2. swego czasu z nudow skrecilem z 2ma kumplami jointa z 8 g. :) to byla
jazda :)

Joten

Osobnik tenbit z adresu <et...@tenbit.pl> napisał:

:: na serwerze gadu-gadu.ath.cx (to nie zadna reklama jakby
:: co)

a co powiesz na rzucane na kazda grupe na kazdym serwerze idiotyczne posty o
filmach o tresci "widzial ktos ten film jak nie to zalujcie" albo inne
bzdury...?

--

pozdrawiam,
Joten

Kodi

Użytkownik "tenbit" <et...@tenbit.pl> napisał w wiadomości

> nie chce mi sie dalej szukac......a kto tu sie czuje odrzucony to
widac....

Joten poprostu za bardzo zgrywasz kogos kim chcial bys byc ale w najblizszej
przyszlosci nie bedziesz
albo wogule nie bedziesz.

Joten

Osobnik Kodi z adresu <kod...@poczta.onet.pl> napisał:

:: Joten poprostu za bardzo zgrywasz kogos kim chcial bys

:: byc ale w najblizszej przyszlosci nie bedziesz
:: albo wogule nie bedziesz.

dobrze, ale nie poplacz sie...

Towar

Użytkownik "Joten" <jo...@tenbit.pl> napisał w wiadomości

> dobrze, ale nie poplacz sie...
>
> --

Lol. Co by mu nie powiedziec, odpowiedz ciagle ta sama.

Joten

Osobnik Towar z adresu <tow...@poczta.onet.pl> napisał:

:: Lol. Co by mu nie powiedziec, odpowiedz ciagle ta sama.

na glupie teksty glupia odpowiedz.
z jakiej okazji wypowiadacie sie na moj temat, w ogole mnie nie znajac...?
Eskimos mial okazje ze mna dluzej porozmawiac [co prawda na GG, ale
zawsze] - spytajcie sie go o zdanie _teraz_...
ps
sorry ze Ciebie mieszam dalej w ten kociol, moze jak cos napiszesz, to to
idiotyczne kolo mlynskie sie zatrzyma... pozdro.

N.E.C.R.O.

Użytkownik Joten <jo...@tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akd5ur$kce$2...@news.tpi.pl...
> a jaki lancuch miales...?

Ruff Ryders srebny... a co??

pzdr.

N.E.C.R.O.

poli

> Eskimos mial okazje ze mna dluzej porozmawiac [co prawda na GG, ale
> zawsze] - spytajcie sie go o zdanie _teraz_...

No to ja sie spytam-Eskimosie,co sadzisz o Jotenie
_teraz_?

N.E.C.R.O.

Użytkownik eskimos <esk...@skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3d694...@news.vogel.pl...

> Ja tam kurwa pierdole jaki
> kto ma ubior i wkurwia mnie ze po kims z tego powodu jedziesz. NECRO niech
> zrobi sobie zlotego chuja nawet

eh... co to tego lancucha to byl tylko plan ale jak sie zobaczylem w lustrze
z lancuchem to uznalem ze lepiej zostane przy tym jak bylem... ja + lancuch
daje cos co pozostaiwe bez komentarza

pzdr.

N.E.C.R.O.

N.E.C.R.O.

Użytkownik Joten <jo...@tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akd69j$mgi$2...@news.tpi.pl...
> yyyy... a ile dales...?

kurwa.... nie moj kumpla chcialem zobaczyc jak wygladam... mialem napisac ze
kumpla ale zapomialem.... nie wiem ile on dla ale cos kolo 100 zl.

pzdr.

N.E.C.R.O.

Joten

Osobnik N.E.C.R.O. z adresu <v...@skrzynka.pl> napisał:

:: z jednej strony wypukly a z drugiej wklesly...

yyyy... a ile dales...?

--

pozdrawiam,

Joten

Osobnik N.E.C.R.O. z adresu <v...@skrzynka.pl> napisał:

:: Ruff Ryders srebny... a co??

dwustronny, czy z jednej strony byl wypukly, a z drugiej "wklesly"?

Joten

Osobnik Joten z adresu <jo...@tenbit.pl> napisał:

:: a jaki lancuch miales...?

tam mialo byc ;-) na koncu :)

poli

> yyyy... a ile dales...?

Widze,ze sie Joten zaraz wroci do swych czarnych korzeni i wszystko bedzie
po staremu.W ogole gadka jak z "Pani Domu":))

Joten

poli

> o kurwa... to ja jak kupowalem kilka miesiecy temu sobie "2Pac Shakur" i
> "Ecko", tez z jednej wypukle a z drugiej wklesle, to dalem po 25 zl za
> jeden... heh...

Rotfl,nie moglem sie powstrzymac.

Joten

N.E.C.R.O.

Użytkownik Joten <jo...@tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akd62u$l2r$2...@news.tpi.pl...

Joten

Osobnik N.E.C.R.O. z adresu <v...@skrzynka.pl> napisał:

:: kurwa.... nie moj kumpla chcialem zobaczyc jak

:: wygladam... mialem napisac ze kumpla ale zapomialem....
:: nie wiem ile on dla ale cos kolo 100 zl.

swoja droga - niezla metoda, zeby z ludzi hajs sciagac... chusty po 30,
lancuchy po 100, spodnie po 200, bluza po 150, koszulka za 100, bokserki za
30, skarpetki za 20, czapka za 100, juz sie robi 730 zl... heh... zenada.

N.E.C.R.O.

Użytkownik Joten <jo...@tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akd6pk$pc8$2...@news.tpi.pl...

> [...]
za
> 30, skarpetki za 20, czapka za 100, juz sie robi 730 zl... heh... zenada.

+ buty kolo 300-400.... :(

pzdr.

N.E.C.R.O.

emitoooooone!

> [...]
>
> o kurwa... to ja jak kupowalem kilka miesiecy temu sobie "2Pac Shakur" i
> "Ecko", tez z jednej wypukle a z drugiej wklesle, to dalem po 25 zl za

ludzie, przestancie.....za duzo juz smiechu mialem dzis........aaa!!!!:)

Raven

Użytkownik "poli" <po...@hotmail.com> napisał w wiadomości

Zajebista rozmowa. :-)) Dobrze, że nic nie piłem akurat. :-)

Raven

tenbit

> [...]
>
> a co powiesz na rzucane na kazda grupe na kazdym serwerze idiotyczne posty
> filmach o tresci "widzial ktos ten film jak nie to zalujcie" albo inne

posluchaj sobie "ziom za ziomem" i przestan udawac twardziela przez
internet.....

N.E.C.R.O.

Użytkownik tenbit <et...@tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akda2d$puo$1...@news2.tpi.pl...

> posluchaj sobie "ziom za ziomem" i przestan udawac twardziela przez
> internet.....

hahaha.... wlasnie tego sluchalem i tu sie pojawil ten post...
ale sie nie czepiaj ja tak zaczynalem... :P

pzdr.

N.E.C.R.O.

Grafi

a z tego co pamiatam joten dawno nas miał już opuścić nawet stypy robiliśmy
to po kiego on tutaj dalej siedzi skoro denerwuje 40% grupy ? a może i
wiecej niż 40 nie wiem sam ale możemy to sprawdzic robiac liste.

kogo denerwuje joten :

1. grafi

poli

> kogo denerwuje joten :
>
> 1. grafi
2.poli,ale zaznaczam,ze tylko miejscami-kiedy mowi o swym uwielbieniu dla
pedalskiego rapu,norbiego,lancuchach,ciuchach,pannach itd.Dziecinny po
prostu jest i tyle.

tenbit

Użytkownik "N.E.C.R.O." <v...@skrzynka.pl> napisał w wiadomości

przylazi sobie taki zeby pobluzgac...i jeszcze otwarcie przyznaje ze jest
taki odwazny bo przez internet mu nikt nic nie zrobi...zalosne...a najgorsze
jest to ze on chyba wcale nie czyta tych postow (albo czyta ale nie rozumie)
tylko od razu zaczyna pisac te swoje debilne odpowiedzi......

N.E.C.R.O.

Użytkownik tenbit <et...@tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akdbn1$pvn$1...@news.tpi.pl...

> [...]
rozumie)
> tylko od razu zaczyna pisac te swoje debilne odpowiedzi......

jesli mowisz o mnie to chodzilo mi o tym ze ja zaczynalem tak jak jest w
kawalku ,ziom za ziomem, od 'netowych bitew' itp. ale to bylo dawno...

pzdr.

N.E.C.R.O.

tenbit

> najgorsze
> rozumie)
>
> jesli mowisz o mnie to chodzilo mi o tym ze ja zaczynalem tak jak jest w
> kawalku ,ziom za ziomem, od 'netowych bitew' itp. ale to bylo dawno...

nie o tobie....

Tek

> kogo denerwuje joten :
>
> 1. grafi

A mnie nie denerwuje! Ooops... Czyzby to bylo moje samobujstwo na grupie? ;)

poli

> A mnie nie denerwuje! Ooops... Czyzby to bylo moje samobujstwo na grupie?
;)

Tak,z tym,ze samobojstwo;)

Towar

> przylazi sobie taki zeby pobluzgac...i jeszcze otwarcie przyznaje ze jest
> taki odwazny bo przez internet mu nikt nic nie zrobi...zalosne...

Ta tylko, ze jak wkurzy kogos porzadnie, to znalezienie go nie jest zbyt
duzym problemem.

poli

> Ta tylko, ze jak wkurzy kogos porzadnie, to znalezienie go nie jest zbyt
> duzym problemem.

Wlasnie,dlatego Joten jest kims wiecej ,niz kolesiem z tego kawalka:)

Towar

Użytkownik "poli" <po...@hotmail.com> napisał w wiadomości
3. Towar - podobnie jak poli, bo czasami gowniarzowi udaja sie posty
:)

Joten

Osobnik Towar z adresu <tow...@poczta.onet.pl> napisał:

:: Ta tylko, ze jak wkurzy kogos porzadnie, to znalezienie

:: go nie jest zbyt duzym problemem.

mam juz sie ciebie bac...?
hehe, dalej :-)
mieszkam na Jugosłowiańskiej
wpierdolisz mi za to, ze _napisalem_ cos, co Ci sie nie spodobalo, na grupie
usenetowej...?
w sumie to dobry pomysl, bo to pod paragraf nie wchodzi - nie ma u nas kary
za ewidentna glupote
a szkoda, bo takich jak ty moznaby do wiezienia na ladnych pare lat
wpakowac.
no ale jak chcesz to moge Ci jeszcze numer bloku i mieszkania zapodac, bo
tych na ulicy mamy kolo setki, wiec mozesz dlugo szukac...

poli

> [...]
> hehe, dalej :-)
> mieszkam na Jugosłowiańskiej
> wpierdolisz mi za to, ze _napisalem_ cos, co Ci sie nie spodobalo, na

No Joten,masz klase,nie spodziewalem sie.Dobra,moze damy EOT i wrocimy do
postow on-topic?

Joten

Osobnik poli z adresu <po...@hotmail.com> napisał:

:: zaznaczam,ze tylko miejscami-kiedy mowi o

:: swym uwielbieniu dla pedalskiego
:: rapu,norbiego,lancuchach,ciuchach,pannach itd.Dziecinny
:: po prostu jest i tyle.

mamy w Polsce wolnosc slowa... moze sie Tobie nie podobac to, co mowie, ale
nie masz prawa mnie za to dyskryminowac... poza tym, pedalski łebku, chyba
wyraznie sie odcinalem kilka dni temu od tego całego "kuzynowskiego gówna",
nie??? więc nie pierdol mi, że mówię coś o łańcuchach i ciuchach... to tyle.

Joten

Osobnik poli z adresu <po...@hotmail.com> napisał:

:: No Joten,masz klase,nie spodziewalem sie.Dobra,moze damy

:: EOT i wrocimy do postow on-topic?

ja EOT powtarzalem juz wielokrotnie, ale mnie nikt nie sluchal...

poli

> mamy w Polsce wolnosc slowa... moze sie Tobie nie podobac to, co mowie,
ale
> nie masz prawa mnie za to dyskryminowac...

W zaden sposob nie dyskryminuje,mowie tylko,ze mi sie to nie podoba,ale
rownie dobrze Ty mozesz napisac,ze nie lubisz Shadowa.To wszystko.

poza tym, pedalski łebku, chyba
> wyraznie sie odcinalem kilka dni temu od tego całego "kuzynowskiego
gówna",

Hehe,nie zaszczycilbym tych ciolow wzmianka w moim poscie;)
Mialem na mysli gay rap,albo inaczej disco rap(chyba sam to tak kiedys
nazwales).

Joten

Osobnik poli z adresu <po...@hotmail.com> napisał:

:: Hehe,nie zaszczycilbym tych ciolow wzmianka w moim

:: poscie;) Mialem na mysli gay rap,albo inaczej disco
:: rap(chyba sam to tak kiedys nazwales).

w gay rapie nie ma lancuchow, tam chodza wasko ubrani

Towar

> [...]
> no ale jak chcesz to moge Ci jeszcze numer bloku i mieszkania zapodac, bo
> tych na ulicy mamy kolo setki, wiec mozesz dlugo szukac...

Qrwa ty seryjnie masz cos z tym deklem. Czy ja powiedzialem, ze cie szukam i
chcem ci wpierdolic?
Czlowieku ja z zasady nie denerwuje sie takimi manysami jak ty, bo szkoda na
to nerwow i czasu, wole was oblac cieplym moczem i posmiac sie z tego co
piszecie.

> [...]
kary
> za ewidentna glupote
> a szkoda, bo takich jak ty moznaby do wiezienia na ladnych pare lat

Jakby za glupote mieli wsadzac to ty bys sie w kajdankach urodzil.

Joten

[...]

mozesz wierzyc albo i nie, ale robie to samo obserwujac miedzi innymi twoje
reakcje...

--

pozdrawiam,
Joten

GG: 5237979

Tek

> Tak,z tym,ze samobojstwo;)

Tak wlasnie myslalem, ze popelnilem jakis blad ;)

Towar

> mozesz wierzyc albo i nie, ale robie to samo obserwujac miedzi innymi
twoje
> reakcje...
>
> --

To jak juz polales, to zmien pieluche :)

Tek

Tek

> rownie dobrze Ty mozesz napisac,ze nie lubisz Shadowa.To wszystko.

O nie, tego nie moze napisac ;))

n2k2

Użytkownik "N.E.C.R.O." <v...@skrzynka.pl> napisał w wiadomo¶ci

> Użytkownik Joten <jo...@tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:akd6pk$pc8$2...@news.tpi.pl...
> za
zenada.

> + buty kolo 300-400.... :(

kurwa! kto tyle daje za ciuchy???? ja jak sobie spodnie za 100 kupie to juz
max... buty to sobie za 70 pln kupuje (a sa lepsze od conversow za
250...)...

n2k2

Joten

Osobnik n2k2 z adresu <kom...@poczta.onet.pl> napisał:

:: kurwa! kto tyle daje za ciuchy????

zapewniam Cie, ze sa tacy ludzie... znam nawet takiego jednego [ale to nie
ja]...

:: ja jak sobie spodnie

:: za 100 kupie to juz max... buty to sobie za 70 pln
:: kupuje (a sa lepsze od conversow za 250...)...

nie, no ja mam dwie pary spodni po 150, i buty za 220 chyba [okazja, Damani
Dada znalazlem u nas w sklepie za w miare rozsadna cene... w porownaniu do
cen w "Mayerze" - buty po 500-600 zl, to naprawde tanio...]...

de_do_el

| buty to sobie za 70 pln kupuje (a sa lepsze od conversow za
| 250...)...

co to za buty ??? szukam wlasnie jakis w miare tanich i nie pojebanych :)
moze ktos zna jakies tanie buty do koszykowki ??? ewentualnie normalne do
chodzenia ;)

--
________
| ________|

emitoooooone!

> [...]
do
> cen w "Mayerze" - buty po 500-600 zl, to naprawde tanio...]...

sorka.......

jezeli ktos ma kase, nie moze sie ubrac drogo?>......to nie musi oznaczac
lighterskich firm, znanych itp....

n2k2

Użytkownik "de_do_el" <den...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> co to za buty ??? szukam wlasnie jakis w miare tanich i nie pojebanych :)
> moze ktos zna jakies tanie buty do koszykowki ??? ewentualnie normalne do
> chodzenia ;)

idz do Deichmann'a... tam jest kupe butow i tanio.

n2k2

Tara, haribo

Użytkownik Towar <tow...@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akdgi2$bju$1...@news.onet.pl...

> Ta tylko, ze jak wkurzy kogos porzadnie, to znalezienie go nie jest zbyt
> duzym problemem.

A wiesz jak to mozna zrobic? Bo ja chcialbym kogos wlasnie znalezc :)

--
[] [] [][] ()[] [[]]
SMS#504517088 [][] [][] [] [] [][] [] []

szczur

> kurwa.... nie moj kumpla chcialem zobaczyc jak wygladam... mialem napisac
ze
> kumpla ale zapomialem.... nie wiem ile on dla ale cos kolo 100 zl.

Srebrny "lancuch" za 100 zl ?
Cos nie wydaje mi sie, zeby to bylo srebro skoro ja za "lancuszek" srebrny
ok.
rok temu dalem 60 zl.

SZCZUR

Joten

Osobnik szczur z adresu <szcz...@terramail.pl> napisał:

:: Srebrny "lancuch" za 100 zl ?

:: Cos nie wydaje mi sie, zeby to bylo srebro skoro ja za
:: "lancuszek" srebrny ok.
:: rok temu dalem 60 zl.

oj no to jest sztuczne srebro, qrwa, kto by srebrne lancuchy Ruff Ryders
robil, hehe ;)

DeL

"> oj no to jest sztuczne srebro, qrwa

nosisz sztuczne srebro??
stary, trzeba sie szanowac.......

DeL

Joten

Osobnik DeL z adresu <deli...@civ.pl> napisał:

:: "> oj no to jest sztuczne srebro, qrwa

::
::
:: nosisz sztuczne srebro??
:: stary, trzeba sie szanowac.......

qrwa, ile razy mam jeszcze pisac, ze qrwa nie nosze _JUZ_ lancuchow, nie
nosze qrwa _CHUST_, koniec, kropka.

Joten

Osobnik Joten z adresu <jo...@tenbit.pl> napisał:

:: Osobnik DeL z adresu <deli...@civ.pl> napisał:

::
:::: "> oj no to jest sztuczne srebro, qrwa
::::
::::
:::: nosisz sztuczne srebro??
:::: stary, trzeba sie szanowac.......
::
:: qrwa, ile razy mam jeszcze pisac, ze qrwa nie nosze
:: _JUZ_ lancuchow, nie nosze qrwa _CHUST_, koniec, kropka.

ps

to N.E.C.R.O. zalozyl, mnie w to nie mieszajcie... gdzie kurwa napisalem ze
nosze...??? eeeechhh... :(((

Towar

Użytkownik "Tara, haribo" <hari...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> napisał:akdgi2$bju$1...@news.onet.pl...

> jest

> A wiesz jak to mozna zrobic? Bo ja chcialbym kogos wlasnie znalezc :)

Jesli masz jego ip, wzucasz je na Visual Route'a, wtedy znasz juz miasto w
ktorym mieszka. Potem wchodzisz na infoludek.pl czy inny syf i sprawdzasz
gdzie jego siec jest polozona. No i to chyba wystarczy, bo jesli znasz jego
pysk to wystarczy sie przejsc po dizelnicy, popytac albo sie natknac na
niego.

emitoooooone!

> [...]
>
> ps
>
> to N.E.C.R.O. zalozyl, mnie w to nie mieszajcie... gdzie kurwa napisalem

a opalasz sie jeszcze w stringach???

Raven

Użytkownik "emitoooooone!" <funk...@go2.pl> napisał w wiadomości

> a opalasz sie jeszcze w stringach???

ROTFL!!! :-))

Raven

Joten

Osobnik emitoooooone! z adresu <funk...@go2.pl> napisał:

:: a opalasz sie jeszcze w stringach???

zmartwie Ciebie - nie.

lsd-25

> :: a opalasz sie jeszcze w stringach???
> zmartwie Ciebie - nie.
joten i raven pamiatam was z jakiejs listy z hip hop
hogi jak sobie pseudo-fristajlowaliscie hi hi
a tutaj nie powalczycie sobie

Joten

Osobnik lsd-25 z adresu <chesus...@wp.pl> napisał:

::::: a opalasz sie jeszcze w stringach???

te 3stajle to pomysl Deekay'a byl :)
w sumie moznaby zrobic tutaj takie cos, ale to bylaby "lekka" zenadka - imho
lepiej zrobic konkurs na nagrywki, niz konkurs na teksty...

Raven

Użytkownik "lsd-25" <chesus...@wp.pl> napisał w wiadomości

> joten i raven pamiatam was z jakiejs listy z hip hop
> hogi jak sobie pseudo-fristajlowaliscie hi hi
> a tutaj nie powalczycie sobie

Nie pseudo-fristowajliśmy, tylko teksty pisaliśmy tableto.
Jak można fristajlować przez internet...?

Raven

Tara, haribo

Użytkownik Joten <jo...@tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akms9r$dgt$1...@news.tpi.pl...

> [...]
imho
> lepiej zrobic konkurs na nagrywki, niz konkurs na teksty...

to moze zrobimy konkurs na kawalek ze spiewanym wokalem ;)

Joten

Osobnik Tara, haribo z adresu <hari...@poczta.onet.pl>
napisał:

:: to moze zrobimy konkurs na kawalek ze spiewanym wokalem
:: ;)

ty sie jakis taki malo skromny ostatnimi czasy robisz... wiesz przeciez, ze
chyba jako jedyny na tej grupie robisz spiewane wokale, i robisz to w miare
dobrze...

emitoooooone!

"i robisz to w miare dobrze..."
a w glowie jotena...."robisz to w miare dobrze ale nie tak jak ja...."

poli

> "i robisz to w miare dobrze..."
> a w glowie jotena...."robisz to w miare dobrze ale nie tak jak ja...."

Rotfl

Tara, haribo

Użytkownik Joten <jo...@tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aknemd$4r2$1...@news.tpi.pl...

> [...]
ze
> chyba jako jedyny na tej grupie robisz spiewane wokale, i robisz to w

Nie, to Ty zbyt pobudliwy jestes...Wszędzie szukasz dziury.

poli

> Nie, to Ty zbyt pobudliwy jestes...Wszędzie szukasz dziury.

Mowisz,ze kobieciarz;)?

Joten

Osobnik emitoooooone! z adresu <funk...@go2.pl> napisał:

:: "i robisz to w miare dobrze..."

:: a w glowie jotena...."robisz to w miare dobrze ale nie
:: tak jak ja...."

a na jakiej podstawie, kurwa, spermoludku, zgadujesz to, co ja mysle???

lsd-25

> Nie pseudo-fristowajliśmy, tylko teksty pisaliśmy tableto.
> Jak można fristajlować przez internet...?
no wlasnie ale wy nazywalisie to fristajlem
i sie podniecaliscie jacy to wy jestescie
siwetni na wolno

Joten

Osobnik lsd-25 z adresu <chesus...@wp.pl> napisał:

::: Nie pseudo-fristowajli¶my, tylko teksty pisali¶my
::: tableto. Jak można fristajlować przez internet...?

:: no wlasnie ale wy nazywalisie to fristajlem
:: i sie podniecaliscie jacy to wy jestescie
:: siwetni na wolno

haha
idz do "Zycie na goraco" z tym
haha
dobre :)

emitoooooone!

> [...]
> :: tak jak ja...."
>
> a na jakiej podstawie, kurwa, spermoludku, zgadujesz to, co ja mysle???

Masz racje, jestem w pewnym sensie spermoludkiem, lubie obdarzac plec
przeciwna goracym nasieniem..
ale ty nim nie jestes!...:P

Raven

> no wlasnie ale wy nazywalisie to fristajlem
> i sie podniecaliscie jacy to wy jestescie
> siwetni na wolno

Kurwa, gościu, wyrzuć tego bongosa z ręki, buahahahaha! :-)))

Raven

de_do_el

> [...]
| ::: tableto. Jak można fristajlować przez internet...?
| :: no wlasnie ale wy nazywalisie to fristajlem
| :: i sie podniecaliscie jacy to wy jestescie

prawda boli stary ... szykuj sie na wiecej ;)

--
________