Firefox i Flash Player 11.3 poza plugin containerem

594 wyświetlenia

jacki

nieprzeczytany,
19 cze 2012, 07:51:4919.06.2012
do
Witajcie,
Może nie do końca ta grupa, ale...
Ostatnio Adobe zrobiło psikusa i wypuściło update, który "wyjmuje" Flash
Player z plugin containera Firefoxa. Nie wiem szczerze po co, ja go tam
lubiłem trzymać. Miałem to ściszone na mikserze i wszystkie strony
(łącznie z youtubem) miałem bezdźwięczne.
Niestety teraz, przy każdym wejściu np. na youtube odpala się proces
Flash Player, który w mikserze dźwięków jest ustawiony na max.
Jest jakaś szansa na powrót do normalności?

Andrzej Jackiewicz
jacki(at)idealan.pl

KiloSierra

nieprzeczytany,
19 cze 2012, 08:03:5319.06.2012
do
W dniu 12/06/19 13:51, jacki pisze:
> [...]
> Flash Player, który w mikserze dźwięków jest ustawiony na max.
> Jest jakaś szansa na powrót do normalności?

poza tym masakrycznie zawiesza FF'a.....
ja juz kombinuje jak wrocic do poprzedniej wersji

Roman Sąsiada

nieprzeczytany,
23 cze 2012, 17:45:2723.06.2012
do
Użytkownik jacki napisał:
> Witajcie,
> Może nie do końca ta grupa, ale...
> Ostatnio Adobe zrobiło psikusa i wypuściło update, który "wyjmuje" Flash
> Player z plugin containera Firefoxa.
[CIACH]
> Jest jakaś szansa na powrót do normalności?

Wystarczy wyłączyć Protected Mode w konfiguracji Flasha aby wszystko
wróciło do normy, przynajmniej w oczekiwaniu na taką kombinację Flasha i
Firefoxa, która będzie znośnie współpracować.
W przypadku systemów 32bitowych edytujesz plik
C:\Windows\System32\Macromed\Flash\mms dodając na końcu linię
ProtectedMode=0 i już, nawet nie trzeba restartować komputera.
Pomaga to zarówno na wywalanie pluginu Flasha przy zamykaniu
przeglądarki, jak i na losowe crashe w trakcie pracy przeglądarki.
Tak przy okazji, na forach Mozillazine raportują, że najnowsza wersja
wtyczki 11.3.300.262 nie sprawia problemów, w odróżnieniu od
problematycznej 11.3.300.257, która potrafiła się wywalić nawet z FF 13.0.1.

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl

Wariat z gwizdkiem

nieprzeczytany,
24 cze 2012, 15:16:3224.06.2012
do
On 2012-06-23 23:45, Roman Sąsiada wrote:
> [...]
> wtyczki 11.3.300.262 nie sprawia problemów, w odróżnieniu od
> problematycznej 11.3.300.257, która potrafiła się wywalić nawet z FF

Niestety u mnie wydanie xxx.262 nadal sprawia problemy (Vista z FF13.01)...

--
Wariat z gwizdkiem ;)

jacki

nieprzeczytany,
25 cze 2012, 05:16:1325.06.2012
do
W dniu 2012-06-23 23:45, W odpowiedzi na Twój (Roman Sąsiada) list-piszę Ci:
> W przypadku systemów 32bitowych edytujesz plik
> C:\Windows\System32\Macromed\Flash\mms dodając na końcu linię
> ProtectedMode=0 i już, nawet nie trzeba restartować komputera.

No rewelacyjne rozwiązanie. Dziękuję bardzo.

Roman Sąsiada

nieprzeczytany,
5 lip 2012, 17:50:255.07.2012
do
Użytkownik Wariat z gwizdkiem napisał:

> Niestety u mnie wydanie xxx.262 nadal sprawia problemy (Vista z FF13.01)...

A u mnie na takiej samej konfiguracji chodzi bez problemów.
Wyłączałeś Protected Mode?

Wariat... z gwizdkiem

nieprzeczytany,
6 lip 2012, 03:15:456.07.2012
do
On Thu, 05 Jul 2012 23:50:25 +0200, Roman Sąsiada
<nie.lub...@i.hate.spam> wrote:

> A u mnie na takiej samej konfiguracji chodzi bez problemów.
> Wyłączałeś Protected Mode?

Jak to pisałem to jeszcze nie. Potem wyłączyłem i jest teraz ok, bez
żadnych innych zmian w wersjach.

--
Wariat z kwiatem
Nowe wiadomości: 0