po uruchomieniu CD

9 wyświetleń

TASCH

nieprzeczytany,
22 lis 2006, 00:46:2122.11.2006
do
winXp, po włożeniu płyki z danymi do napedu, standardowo uruchamia sie
okienko
"Ten dysk zawiera więcej niz jeden typ zawartości"
"Co ma zrobić system Windows?"

jest tu kilka mozliwości.
np.
"Odtwórz Uzywanie Windows Media Player"
lub
"Drukuj obrazy"
itd

Pytanie:
jak zmienić tę listę np. dodać lub usunąć działanie?

pozdr.
TAD

Lestek

nieprzeczytany,
22 lis 2006, 01:41:2122.11.2006
do
TASCH napisał(a):

> [...]
> okienko
> "Ten dysk zawiera więcej niz jeden typ zawartości"

[...]

> jak zmienić tę listę np. dodać lub usunąć działanie?

Potrafi to np. TweakUIXP (My Computer/Autoplay/Handlers)

--
Lestek

Piotr Palusiński

nieprzeczytany,
22 lis 2006, 02:15:5922.11.2006
do
In news:ek0o83$j4e$1...@news.onet.pl,
*TASCH* <tasch@poczta.[aspam]onet.pl> typed:

Wejdź do rejestru i przejdź do kluczy:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\AutoplayHandlers\EventHandlers
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\AutoplayHandlers\Handlers
Usuń to co Ci nie pasuje

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy

TASCH

nieprzeczytany,
22 lis 2006, 02:17:3322.11.2006
do

Użytkownik "Lestek" <les...@N0-SPAMo2.pl> napisał

> Potrafi to np. TweakUIXP (My Computer/Autoplay/Handlers)
> Lestek

dzięki
inne propozycje?
Rejestr?

TAD

Piotr Palusiński

nieprzeczytany,
22 lis 2006, 02:22:0722.11.2006
do
In news:ek0tli$qe5$1...@nemesis.news.tpi.pl,
*Piotr Palusiński* <perfe...@invalid.wp.pl> typed:

> [...]
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\AutoplayHandlers\Handlers

Aha, wykonaj kopie tych kluczy przed ich modyfikacja.
Tu masz cała liste - dodaj do rejestru
http://fuhperfekt.republika.pl/autoplay.reg
Jeśli nie bedzie spelniala Twoich oczekiwan to usun te klucze, a zaimportuj
te zachowane z kopii.

TASCH

nieprzeczytany,
22 lis 2006, 02:34:4222.11.2006
do

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfe...@invalid.wp.pl> (...)

> [...]
> http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
> Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy

Dzieki Piotrze,
popatrzę, popróbuję .. ;)

Piotr Palusiński

nieprzeczytany,
22 lis 2006, 12:45:2922.11.2006
do
In news:ek0uja$f5$1...@news.onet.pl,

*TASCH* <tasch@poczta.[aspam]onet.pl> typed:
> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfe...@invalid.wp.pl> (...)

> Dzieki Piotrze,
> popatrzę, popróbuję .. ;)

Pliki otrzymane od Ciebie poprawiłem i wysłałem na priv.
Były tam dwa zasadnicze błędy, które skorygowałem i teraz powinno być ok.

Tad

nieprzeczytany,
23 lis 2006, 05:32:1423.11.2006
do
Dnia 22-11-2006 o 18:45:29 Piotr Palusiński <perfe...@invalid.wp.pl>
napisał(a):

(...)

> Pliki otrzymane od Ciebie poprawiłem i wysłałem na priv.
> Były tam dwa zasadnicze błędy, które skorygowałem i teraz powinno być ok.

Pełny profesionalizm <brawo>
dziękuję
TAD
----------------------------------
Life is a short, warm moment
[ PinkFloyd / Obscured by Clouds 1972 / Free Four ]

Piotr Palusiński

nieprzeczytany,
23 lis 2006, 12:25:4823.11.2006
do