Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

Wouxun KG-UVD1P (bami-portofoon) van VFO-->geheugen

95 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

Ruud

ongelezen,
17 mrt 2010, 10:36:1117-03-2010
aan
Hallo amateurs,

Ik heb afgelopen zaterdag in Rosmalen een Wouxun UVD1P gekocht.
Programmeren is uiteindelijk gelukt met veel pijn en moeite via de
link-kabel.
Echter wil ik ook de geheugenkanalen gebruiken !
In de handleiding kan ik niet veel vinden hoe ik van VFO mode naar de
geheugens kan gaan.
En uiteraard ook terug, heb al via de menu alle toetsen
geprobeerd...maar geen resultaat.
Weet iemand hoe..?

Groeten Ruud PE1B.

ON3JT

ongelezen,
17 mrt 2010, 10:53:0917-03-2010
aan
On 17 mrt, 15:36, Ruud <r.soure...@home.nl> wrote:

> [...]
> geheugens kan gaan.
> En uiteraard ook terug, heb al via de menu alle toetsen

Menu, dan 21 als ik me niet vergis. Kiezen voor FREQCHAN, enter
Je hebt 4 "modes" van frequentiegebruik : FREQ (= vfo), NAME, CHANNEL
en FREQCHANNEL.
De laatste drie zijn geheugens met respectievelijk de aanduiding van
de naam, geheugenplaats of frequentie.

Heb er ook eentje. Logica is soms raar, maar hij doet het goed.

pe1...@xs4all.nl

ongelezen,
17 mrt 2010, 10:54:0317-03-2010
aan
Als Wouxun in al z'n apparaten zo'n beetje dezelfde handelingen aanhoudt,
zou je kunnen proberen door het toestel uit te zetten, de menu toets
ingedrukt te houden
en het toestel weer aan te zetten. Bij de KG-669 en andere apparaten van het
zelfde
merk is dat de manier.

suc6, Wim, pe1pme

ikkuh

ongelezen,
18 mrt 2010, 18:59:5118-03-2010
aan
Beste Ruud,

In menu 21 zet je de instelling op freq en je staat in frequentiemodus zie
ook blz. 28 van de manuel

Veel plezier

Ruud pe1opg

www.bamiporto.nl

"Ruud" <r.sou...@home.nl> schreef in bericht

PH3N

ongelezen,
19 mrt 2010, 03:24:1619-03-2010
aan
On Mar 18, 11:59 pm, "ikkuh" <n...@pe1opg.nl> wrote:
> Beste Ruud,
>
> In menu 21 zet je de instelling op freq en je staat in frequentiemodus zie
> ook blz. 28 van de manuel
>
> Veel plezier
>
> Ruud pe1opg
>
> www.bamiporto.nl
>
> "Ruud" <r.soure...@home.nl> schreef in berichtnews:05d8f51a-e080-495d...@q15g2000yqj.googlegroups.com...

Weet iemand hoe je een ZVEI 5-toon kunt programeren? Volgens hun
website kan dat bij een aantal modellen, kan alleen nergens vinden hoe
dat moet.

ON3JT

ongelezen,
19 mrt 2010, 03:49:4619-03-2010
aan

> Weet iemand hoe je een ZVEI 5-toon kunt programeren? Volgens hun
> website kan dat bij een aantal modellen, kan alleen nergens vinden hoe
> dat moet.-
Bij mijn weten is dit niet mogelijk met dit model. In de software zie
ik er ook niets van staan.
Wel DCS, maar daar heb je niet zoveel aan.

Joost

ikkuh

ongelezen,
19 mrt 2010, 14:00:2619-03-2010
aan
5-toon kun je enkel programeren in de advanced modellen.

73 Ruud pe1opg

www.bamiporto.nl

"ON3JT" <joost....@gmail.com> schreef in bericht

0 nieuwe berichten