Počelo popisivanje

Dawkinsov rottweiler

to Aktivni ateisti
Prenosim vam iskustvo jednog kolege koji je već prvi dan naletio na
ono čega se tu svi pribojavamo.

"Došli popisivači. Ja spavam a stari umjesto mene ispunjava, kužite. I
na žalost njihovu nisu imali oib, pa su me morali zbuditi. Pa ja s
njima riješavam i kaže tip to je to hvala, a pitam ga čekajte di je
vjera, a to smo vam stavili katolik. E briši buraz. Pa smo ispravili."

Sve se plašim ljudi koji na to neće reagirati kao ovaj dečko :(

Dawkinsov rottweiler

to Aktivni ateisti
"Ali već sad su krivi podaci jer mi kaže frend da su njemu starci
popunili dok je bio na faksu i stavili da je katolik umjesto
nevjernik, a isto su moji burazu napravili, što nisam spriječio jer
nisam znao točno kaj bi buraz stavio, što bi bilo bilo kaj osim
katolik. Tako da sam prilično siguran da će se ovaj pattern ponoviti i
koji god postotak izađe, znamo da je opet niži. "

da, evo potvrdio mi je sumnje u daljnjem razgovoru.

-.-' bemti religiozne luđake

Josip Begonja

to Aktivni ateisti
i ja nisam kod kuće zbog faksa. pricam danas sa starom, i kazem joj
nemoj slućajno stavit katolik, znaš da nevjerujem. ali sve mislim da
će stavit po njenom.....
jel ja mogu neznam sljedeći petak obaviti taj popis ili to mora biti
baš kada oni dodji kući?

Iva Iva

to Aktivni ateisti
Pa već vam je pisano na ovim stranicama, imate nekoliko izbora umjesto
kukanja: 1. skinuti s neta ogledni primjerak anketnog listića,
ispuniti ga i poslati na adresu Hrvatskog zavoda za statistiku, a
možete se i sami javiti zavodu i zatražiti da osobno odgovarate za
vlastite podatke 2. studente se popisuje po mjestu boravka, u
studentskim domovima i sl., 3. ne dajte svoj OIB nikome, a popis bez
vašeg OIB-a nije valjan, tako da će vas netko iz Zavoda morati
kontaktirati pa to iskoristite.

I već ispunjeni obrazac osoba može opovrgnuti ako nije bila prisutna,
kontaktirajte Hrvatski zavod za statistiku.

Davor I

to Aktivni ateisti
Kod mene je drugačiji problem. Živim u malom mjestu i popisivač je
vrlo vjerojatno netko tko poznaje pola mjesta. Drugim riječima,
vjerojatno će za tjedan dana cijelo mjesto znati kako se tko izjasnio.
Mene uglavnom boli jedna stvar za lokalne seljačine, ali baka mi je
jadna sva preplašena i najradije bi se deklarirala katolikom samo da
nebi kasnije imali problema (već su mi bušili gume i bacali stvari u
prozore jer im se ne sviđa moja frizura...),

Pavle Močilac

to aktivni...@googlegroups.com
Evo to je pravi aktizam - moramo informirai ljude o njihovim pravima i
kako da provjere i isprave sto su roditelji napisali kako ne bi bilo
zloporaba.
Ovo sto sada cujem jest ravno glasanju s tudjim glasackim listicem i
zapravo predstavlja krsenje ljudskih prava, sloboda vjeroispovjesti.

2011/4/1 Iva Iva <lati...@yahoo.co.uk>:

> --
> Ovu poruku primili ste jer ste član google grupe "Aktivni Ateisti".
> http://groups.google.com/group/aktivni-ateisti

Iva Iva

to Aktivni ateisti
Evo na RTL danas kažu da se u takvim slučajevima (ali i inače) možet
javiti u lokalni Zavod za statistiku (vjerojatno u obližnjem gradu) i
tamo odgovoriti na pitanja, također ni susjed ne smije odavati tvoje
podatke. Ne trebate se dati zastrašiti, ipak na mladima svijet ostaje.
Uz svo poštovanje, ne mogu nam babe određivati vlastite bitne
društvenopolitičke odluke čije ćemo posljedice mi dugoročno snositi.

Pavle Močilac

to aktivni...@googlegroups.com
Babe i djedovi nam odredjuju puno toga - prije svega onog tko
pobjedjuje na izborima, a evo sad nam kroje i popis...

Iva Iva

to Aktivni ateisti
Kroje nam štošta sko im mi to pustimo. Nekome i bračnog druga odrede.
A ako želite samo birati s kim želite seks, a s kim ne, onda se morate
aktivirati i pokazati malo građanske hrabrosti, a ne kukati "nije mi
baba dala" i sl. Mogu se te stvari urediti i da se ne uzrujavaju stari
ljudi previše. Treba biti pažljiv prema starim ljudima, ne zagovaram
ja grubost prema starcime (ni u ludilu), ali ipak čovjek bitne odluke
u životu treba donijeti po vlastitoj savjesti.

Iva Iva

to Aktivni ateisti
Pa odredit će ti i ženu ako ih pustiš. Dakle, treba pokazati malo
građanske hrabrosti i aktivirati se, a ne samo plakati u stilu "nije
mi baba dala". Ne zagovaram ja grubost prema starcima, ni u ludilu,
trebamo im pomagati i biti obazrivi, ali ipak svatko treba donositi
bitne odluke u životu za sebe. Granice se daju postaviti i bez
grubosti.

tempest

to Aktivni ateisti
Vecina ljudi ce se izjasnit kao rimo katolik ma da to i nisu... kako
god okrenemo rezultati nece biti realni. Jedino sto se moze ocekivati
da postotak bude manji od 88%.
Evo primjer ja znam da ce se moji roditelji izjasnit kao katolici, ma
da realno bi trebalo biti apateist i agnostik ili deist.

Russellov Čajnik

> [...]

> Evo na RTL danas kažu da se u takvim slučajevima (ali i inače) možet
> javiti u lokalni Zavod za statistiku (vjerojatno u obližnjem gradu) i

Mi ćemo sutra nazvat Zavod i tražit službenu informaciju. Pa ćemo
izdat priopćenje. I lijepit plakate sa uputama šta radit ako te krivo
deklariraju :-D

--
U travnju 2011. je popis stanovništva. Izjasni se: nije vjernik/ca!
http://www.nisam-vjernik.org/

dado

to Aktivni ateisti
Imate pravo otići u popisni centar svoje općine ili grada (ako niste
kod kuće kad bude popis), zatražiti uvid u podatke koje je za vas dala
druga osoba iz vaše obitelji, pa ako ste nezadovoljan tim podacima,
dužni su vam tamo ispraviti te podatke...

On Apr 1, 9:48 pm, Russellov Čajnik <russellov.caj...@gmail.com>
wrote:

Rusellova Šalica za Čaj

to Aktivni ateisti
On Apr 1, 4:40 pm, Iva Iva <latid...@yahoo.co.uk> wrote:
> 1. skinuti s neta ogledni primjerak anketnog listića,
> ispuniti ga i poslati na adresu Hrvatskog zavoda za statistiku,

Ovo ne možete. To je ogledni primjerak, a vlastoručno popunjen obrazac
bez prisutnosti službene osobe ne smatra se valjanim. Zato se i
školuju i plaćaju popisivači.

> a možete se i sami javiti zavodu i zatražiti da osobno odgovarate za
> vlastite podatke

Točno. Valja otići u najbliži popisni centar te tražiti uvid u svoju
popisnicu te ispravku eventualnog netočnog navoda.

> 3. ne dajte svoj OIB nikome, a popis bez
> vašeg OIB-a nije valjan, tako da će vas netko iz Zavoda morati
> kontaktirati pa to iskoristite.

Polutočno. Ovo ovisi o kontrolorima popisivača. Naime, podaci mogu
biti nepotpuni, a popisivač kontroloru može reći da je do tebe bilo
nemoguće doći te da zato ne postoji podatak o OIB-u, a sve ostalo su
popunili tvoji ukućani. Pošteni i marljiv kontrolor će ipak od
popisivača zatražiti da pronađe baš tebe i uz pomoć OIB-a dovrši
upitnik, ali koliko poštenih i marljivih ljudi znate oko sebe?

Dakle, i dalje je najbolje otići u najbliži popisni centar i tamo ih
tucati u zdrav mozak dok ne popuste. Obavezno sa sobom ponijeti osobnu
iskaznicu i OIB. Nemojte se uzdati u to da će se procedura provoditi.
Vi provodite proceduru silom.

> kontaktirajte Hrvatski zavod za statistiku.

100% najbolji put. S time da se ne dajte zavlačiti od tete s druge
strane linije kojoj se ne da raditi i odgovara "po špranci".
Zahtijevajte uvid u svoju popisnicu, jer na to imate pravo ako niste
bili prisutni kad je popunjavana. Prijetite im se medijima, murijom i
gnjevom Thora.

Lp,
Ivan

Iva Iva

to Aktivni ateisti
Zašto uopće čekati da vas netko krivo popiše. Bolje spriječiti nego
liječiti. Na TV-u (RTL) je kazano da se građani i sami mogu javiti u
popisne centre zavoda (iz raznih razloga - ako ne žele da ih popisuju
susjedi, ako nisu kod kuće ili štogod). Dakle, tko sumnja u čestitost
ukućana neka se sam javi u odgovarajući popisni centar i tamo referira
vlastite točne podatke da ne bi ukućane dovodio u napast i da ne bi
kasnije bilo teško popravljati počinjenu štetu.

Svejedno, budući se očito može dogoditi da se umjesto osobe na koju se
podaci odnose, izjašnjava netko drugi, ovdje očito nije riječ o
valjanom postupku koji može ustanoviti točan broj vjernika u RH i
stoga treba inzistirati da su dobiveni podaci nevaljani, kao npr. kad
bi na izborima umjesto građana glasali babe, majke i očevi, takvi
izbori ne bi bili valjani i trebalo bi poništiti rezultate.

On Apr 2, 12:35 am, Rusellova Šalica za Čaj <ivan.peka...@gmail.com>

Davor I

to Aktivni ateisti
Lol... kao da na glasačkom mjestu dobiješ listić na kojem piše "želite
li glasati za HDZ - da - ne". I da ti listić ispunjavaš naglas, pred
susjedom popisivačem i cijelom obitelji.

Rusellova Šalica za Čaj

to Aktivni ateisti

Iva, slažem se u potpunosti!

Martina Mihovilić

to aktivni...@googlegroups.com
uspjela sam ubijediti ukucane (mama, tata, brat) i dio prijatelja da
se izjasne kao ateisti (ili barem agnostici) jer s katolickom vjerom
imaju dodira (osim sto se njihovim poreznim davanjima financira luksuz
klera) kao i s budistima, zadnji put su bili u crkvi 199...

Dana 02. 04. 2011., kontakt Rusellova Šalica za Čaj

Rusellova Šalica za Čaj

to Aktivni ateisti

Antiteist

to Aktivni ateisti
mi smo službeno popisani, svi smo se izjasnili nije vjernik/ca.
komentar popisivača je bio "a bože moj" uz malodušan uzdah.Rekli smo
mu da može zapalit na balkonu ako mu treba predah. ;)
no,mi ne popravljamo statistiku, isto smo se izjasnili i na prethodnim
popisima.
veselim se "popravljačima" statistike, i nadam se da ćete imati volje/
hrabrosti prijaviti popisivača koji bude imao ispade koji se spominju
na Rusellovom linku

On Apr 2, 12:45 pm, Rusellova Šalica za Čaj <ivan.peka...@gmail.com>
wrote:
> http://www.nisam-vjernik.org/2011/04/02/skandalozno-neki-popisivaci-d...

Rusellova Šalica za Čaj

to Aktivni ateisti
Ako želite samostalno otići u popisne centre i ispraviti netočne
navode koje su za vas dali ukućani, iskopali smo i na jedno mjesto
pohranili adrese svih popisnih centara u hrvatskoj:

http://www.nisam-vjernik.org/2011/04/02/adrese-popisnih-centara/

Sretno!

Drago Levanić

Rusellova Šalica za Čaj

to Aktivni ateisti
Možeš otići odmah sad u popisni centar i smuljati da već sutra putuješ
van države na mjesec dana i neće te moći drugačije popisati. Poneseš
osobnu i OIB, za 10 minuta riješiš pos'o i miran si. Ako ti nakon toga
dođe popisivačica, daš joj pusu, veliš da si ti to već obavio i
pošalješ ju dalje. Mislim, možeš ti i popisivaču dati pusu, ako ne
bude cura. Ono, gay je okej. Just sayin.

Khm...

*whistles*

On Apr 2, 5:09 pm, Drago Levanić <dragoleva...@gmail.com> wrote:
> znači ja bih ako mi ne dođu mogao se javiti sam u popisni centar. Od 21-30.4
> neću biti u Hrvatskoj.
> Što da radim?

tempest

to Aktivni ateisti
Eto bas ono sto sam prico od 6 ljudi u uzoj obitelji samo 1 bi se
mogla iskreno stavit kao katolik,a stavljeno je svih 6 dok ja nisam
otisao i rekao da to promjeni... I super sad je kao 5 katolika (4
lazno) i 1 nevjernik :/
Da dobijem izjavu sta zajebavam zensku i kao da je to bitno ... bolje
da nenapisem moj komentar na to jel ako je netko katolik ce se iznimno
uvrijedit :D

el kurabo

to Aktivni ateisti
ako je podatke dao netko od obitelji, možete ići u popisni centar i
zatražit popisnicu na uvid zbog provjere podataka i naravno ispraviti
što vam se ne sviđa!!

On Apr 1, 1:26 pm, Dawkinsov rottweiler <ana.milja...@gmail.com>

tempest

to Aktivni ateisti
Ajmo bit realni i uzet u obzir da je stvarno mali broj ljudi koji ce
to napravit. Evo jedan moj empirijski zakljucak ugl. vecina ljudi su
apateisti i nije ih briga nit se zanemaruju s time.
Ja bi osobno to i napravio da nisam ispravio, ali kao sto sam reko
iznimno je mal broj ljudi koji bi to napravili.

Drago Levanić

to aktivni...@googlegroups.com
dogovoreno. vidjet ću u svom gradu gdje je popisni centar pa ćemo to skrpati.

2011/4/2 Rusellova Šalica za Čaj <ivan.p...@gmail.com>

--
Drago Levanić

Htoleso Htoleso

to aktivni...@googlegroups.com
Hvala na svim korisnim informacijama

Iva Iva

to Aktivni ateisti

Osim očito nelegitimnog postupka izjašnjavanja u tuđe ime, mene još
brine odsustvo ikakve kontrole na popisu. Mogu se ljudi i potruditi,
izjašnjavati ovako i onako, ali budući vidimo da pritisci postoje i da
Državni zavod za statistiku očito pogoduje jednoj strani, moguće je da
na kraju i namjeste rezultate bez obzira na izjašnjavanje građana.
Koliko ja znam, ne postoji nikakva kontrola, nema GONG-a ili nečeg
sličnog. Naravno, ja podupirem inicijativu za odgovorno izjašnjavanje
i trud da se svi izjasnimo istinito, makar sami trebali potegnuti do
popisnog centra i naljutiti nekog službenika, međutim zbog mnogo čega
valjanost popisivanja ostaje upitna, to jest, slobodno možemo reći da
je metoda popisivanja nevaljana i nelegitimna.

Helena

to Aktivni ateisti

mene to isto zivcira, ja sam i starce nagovorila da se izjasne kao
nevjernici i par ljudi me verbalno napalo kad sam to javno rekla, ono
cudili su se nisu mogli vjerovati kakvo je svetogrđe moja obitelj
napravila.... al eto nije me briga sta drugi misle, osobno smatram da
sam pametnija od svih tih ovčica :)

Vedran Zderic

to Aktivni ateisti
naravno mogu otic u bilo koji popisni centar, ne samo di sam
prijaveljen? cisto da provjerim da mi moji nisu lagali hehe :)

Aleks

On Saturday, April 2, 2011 4:06:15 PM UTC+2, Antiteist wrote:
mi smo službeno popisani, svi smo se izjasnili nije vjernik/ca.
komentar popisivača je bio "a bože moj" uz malodušan uzdah.

Ja sam dobio nešto slično kad sam za narodnost rekao da se ne izjašnjavam a za vjeru ko iz topa "ateist/nije vjernik" :-). Vidilo se da je popisivač bio  razočaran što se nisam izjasnio hrvatom ;-(

Pavle Močilac

to aktivni...@googlegroups.com
Postoli li mogu�nost da ovakav popis ru�imo na Ustavnom sudu kao
neustavan i nelegitiman?
- nepravilnosti,
- pogodovanje jednoj opciji,
- mogu�nost naknadnih manipulacija
- nema gra�anske kontrole niti transparentnosti
- jedni ispunjavaju za druge,
- nije zajam�ena anonimnost

On 04/04/11 00:23, Iva Iva wrote:

> [...]

> izja�njavati ovako i onako, ali budu�i vidimo da pritisci postoje i da
> Dr�avni zavod za statistiku o�ito pogoduje jednoj strani, mogu�e je da
> na kraju i namjeste rezultate bez obzira na izja�njavanje gra�ana.
> Koliko ja znam, ne postoji nikakva kontrola, nema GONG-a ili ne�eg
> sli�nog. Naravno, ja podupirem inicijativu za odgovorno izja�njavanje

> i trud da se svi izjasnimo istinito, makar sami trebali potegnuti do

> popisnog centra i naljutiti nekog slu�benika, me�utim zbog mnogo �ega
> valjanost popisivanja ostaje upitna, to jest, slobodno mo�emo re�i da

Pavle Močilac

to aktivni...@googlegroups.com
Inace, da li nekoga zanima kako izgleda popisnica u Republici Irskoj? Cisto za usporedbu...
Mogu skenirati i poslati....

On 04/04/11 23:26, Aleks wrote:
On Saturday, April 2, 2011 4:06:15 PM UTC+2, Antiteist wrote:
mi smo slu�beno popisani, svi smo se izjasnili nije vjernik/ca.
komentar popisiva�a je bio "a bo�e moj" uz malodu�an uzdah.

Ja sam dobio ne�to sli�no kad sam za narodnost rekao da se ne izja�njavam a za vjeru ko iz topa "ateist/nije vjernik" :-). Vidilo se da je popisiva� bio �razo�aran �to se nisam izjasnio hrvatom ;-(
--
Ovu poruku primili ste jer ste �lan google grupe "Aktivni Ateisti".
http://groups.google.com/group/aktivni-ateisti

Iva Iva

to Aktivni ateisti
Pa mogućnost postoji zbog više razloga, ne samo ovih navedenih - od
pogrešno postavljenog pitanja (pita se o vjeri, a ne o religiji što
nikako nije isto - religija znači prihvaćanje autoriteta i nauka
određene relgijske institucije, dok je vjera stvar osobne prirode, u
upitniku uopće nije predviđena mogućnost postojanja ireligioznih
vjernika, a takvih sigurno nije malo), sugeriranja jedne opcije koja
je poimenice navedena, mogućnost izražavanja drugih osoba u naše ime,
problematična "religioznost" male djece, utvrđene nepravilnosti i dr.
Mogućnost podizanja tužbe postoji, međutim treba se naći netko tko bi
se na to i odvažio.

IHS1138

to Aktivni ateisti
evo moji su popisani... iskreno sam razočaran od 4 u kućanstvu smo
pola-pola. mislim za staru znam da je kao "katolik" makar crkve nije
vidjela koje destljeće osim za blagoslovit jajca i šunku... ali i tad
se obično brzo pobere doma, uvijek fol noge bole ili je gužva velika.
ja osobno idem više od nje čisto svog djeda radi jer ne može sam čak i
kažem njemu da sam vjernik (po njemu je vjera vezana uz obitelj i
naciju), ali to su bijele laži. baka je vjernica isto jedna
humanitarno-magijsko-vještičjeg smjera druga pak skeptično-praktično-
tradicijskog smjera sa natruhama ateizma, pita se ona dosta, ja bi joj
rekao što mislim, ali ne daj bože da djed čuje srce bi mu puklo, a
prestar je za teološko-filozofske rasprave - čovjeku smo mi sve u
životu, radije lažem. mislim lagati iz ljubavi je moralno ispravno?
stari je ateist to znam i to onaj komunističko-hedonističko-
džabelebaroški smjer... jedino me buraz čudi on nije crkvenjak štoviše
nekrst čisti, crkvi neće blizu, popovima se ruga, ali kaže da je
katolik kad se treba izjasniti. mora da je zbog one stvari, vidio sam
mnoge da mijenjaju i vjeru i naciju zbog venerinih pašnjaka... inače
ne vidim racionalnog objašnjenja ili možda je teist, ali ne prepametan
je on za basne, mora da je prvo.

Iva Iva

to Aktivni ateisti
Ajde, razumijem donekle za djeda, ali da s bratom ne možeš popričati o
tome pa s nama nagađaš zbog čega laže na popisu, to mi baš i nije
jasno. I moj brat zbog žene izigrava katolika (ne znam doduše što će
na popisu kazati, ali ženi se u Crkvi), iako u Boga ne vjeruje, ali ja
znam ući u raspravu sa njim. Eto ispada da smo mi žene tu čvršće, ja
ne bih mogla biti u vezi s nekim licemjernim kvazikatolikom, a bogme
ni s nekim tko se doslijedno drži nauka i autoriteta Katoličke crkve,
tako da mi preostaju samo ireoligiozne izgubljene duše.

IHS1138

to Aktivni ateisti

On Apr 6, 2:30 pm, Iva Iva <latid...@yahoo.co.uk> wrote:
> [...]
> ni s nekim tko se doslijedno drži nauka i autoriteta Katoličke crkve,
> tako da mi preostaju samo ireoligiozne izgubljene duše.

ma nisam ja mislio da se ima šta razgovarati... nego tako je rekao kad
sam ga pitao šta da mu stavim kad dođu popisivači. doduše stara je
opet izvela mini-dramu kad sam ja rekao da ću reći da sam nevjernik...
šta smo te tako učili i odgojili (ja si mislim zar opet ista pjesma)
kao da već ne zna. samo sam rekao da me nisu naučili da lažem to joj
je efektivno zatvorilo usta... i nakon 5 min ju je prošlo. tako da
može biti i zato, ali sumnjam nije inače takav već odlučan kad nešto
želi ili ima neku ideju koja mu je bitna, ali obijesni je praktičar
tj. ide kako mu lakše uz najmanji otpor za razliku od mene koji iako
sam strašno inertan uvijek volim pišati uz vjetar. ma ne bitno njegova
je volja neću ga ja silit što da kaže... možda stvarno vjeruje k'o ti
ga zna nije da ikad pričamo o vjeri nešto posebno.