צוות טוקבקים

Jonathan J. Klinger

to no...@googlegroups.com
דרושים מתנדבים לצוות טוקבקים, בהמשך למייל של עידוק מאתמול. הרעיון:
לגבש משמרות בהן החבר'ה יהיו זמינים ואני אסדר פיד RSS שיוציא מידע על
החוק בבלוגים, אתרי חדשות ועוד, ומטרתם תהיה לעדכן על החוק בטוקבקים,
להפנות את הגולשים למידע אחר ולתקן שגיאות בטקסטים.

במקביל, צריך לקבוע שניים - שלושה מסרים קבועים.

מי יכול להתנדב ולתת שעות קבועות? (נניח, מי שיגיד שהוא יכול לתת שעה
ביום, בין 19:00 ל20:00 כל יום, יבורך).

--
Jonathan Joseph Klinger, Attorney at Law;
Tel: +972-52-3436436

Tal Galili

to No...@googlegroups.com
אני אוכל החל מעוד שבועיים.
בינתיים, לא אהיה פנוי לכך.
Tal Galili
Phone number: 972-50-3373767
FaceBook: Tal Galili
My Blogs:
www.talgalili.com
www.biostatistics.co.il

DuVash

to Blogger Coalition against Internet Censorship
אני גם יכולה, במיוחד אם יהיה RSS נחמד ונוח לעזור. יש לי גם הרבה
אגרסיות להוציא על העניין וארסנל נאה של קישורים
בשעות אחה"צ (15-17 בדרך כלל) אני די פנויה כרגע.

On 2 מרץ, 10:59, "Jonathan J. Klinger" <jonklin...@gmail.com> wrote:
> [...]
> ביום, בין 19:00 ל20:00 כל יום, יבורך).
>
> --
> Jonathan Joseph Klinger, Attorney at Law;

Jonathan J. Klinger

to No...@googlegroups.com
לימור,
דברי איתי טלפונית אם את צריכה משהו. אני אשמח אם תוכלי לפרסם כאן דוח של
איפה הגבת ומה היו התשובות (כדי שנוכל לנהל רשימת שאלות נפוצות‎.‎

--
Sent from Gmail for mobile | mobile.google.com

Jonathan Joseph Klinger, Attorney at Law;

Tel: +972-52-3436436
Fax: +972-3-5372950
Email: in...@jonathanklinger.com

Jonathan J. Klinger

Aviyam Fischer

to No...@googlegroups.com
הבוקר הפרשנות הזו הופיעה בטמקא: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3513507,00.html
שימו לב לתגובה 11.

Omer van Kloeten

to No...@googlegroups.com
בהחלט תגובה מצוינת, אבל הוא (אתה?) לא נוגע באלטרנטיבה, כמו שתגובה 85 שואלת.

Aviyam Fischer

to No...@googlegroups.com
לא, זה לא אני. אבל חשבתי שזה כיוון לא רע לטקבוק.
אכן, רצוי להוסיף אלטרנטיבה.