המדרון החלקלק

Rimon Levy

to No...@googlegroups.com

ללא פרסום, מזה שלושה שבועות החמאס  חייב את ספק האינטרנט הפלסתיני, palnet לסנן תכנים ברצועת עזה. ואכן, תכנים שהוגדרו כפוגעים במוסר האיסלמי (כמו פורנוגרפיה) מסוננים בעזה, אך לא בגדה המערבית. ההוכחה שהמדרון חלקלק יותר ממה שאפשר לחשוב הוא שבאותה הזדמנות החמאס מבצע spoofing של אתר הפתח fateh.net , ופניה אליו מעזה יחזיר את התשובה server not found . מהגדה המערבית, אין בעיה לגשת לדף (גם מישראל, לפחות כל עוד חוק 892  לא עובר קריאה שלישית...)

החדשות הטובות: הדגמה מהשטח על המדרון החלקלק ממוסר לפוליטיקה,  וגם על קבוצת ההתייחסות – למי אנו רוצים להיותץ דומים

החדשות הפחות טובות: כל מי שטוען שאין להתייחס לחוק בגלל חוסר ישמיות טכנולוגית יגלה שוב זה אינו מרתיע מי שנחוש לבצע סינון - וזה אפילו עובד במידה מסויימת - אפילו כאשר אותו ספק מיישם מדיניות שונה של סינון בשתי "שכונות" שונות.

תודה למי שהביא לי את המידע (כן, מי שהביא את המידע קורה גם מייל זה)

Jonathan J. Klinger

to No...@googlegroups.com
רימון,

העובדה שהחמאס ביקש לסנן את האינטרנט הופיעה בתקשורת, עם אזכורים ל892 אפילו.

לגבי הסינון של אתר הפתח, זה מעניין מאוד ושווה התייחסות. אולי תשוחח על כך בכנס השנתי של אשנ"ב בשבוע הבא בהרצאת הפתיחה שלך?

יהונתן.
--
Jonathan Joseph Klinger, LL.M, Attorney at Law;

Tel	 : +972-52-3436436
Fax	 : +972-3-5372950
Email	 : in...@jonathanklinger.com
Website  : http://www.jonathanklinger.com
Blog     : http://2jk.org/english ; http://2jk.org/praxis
Skype    : JonathanKlinger

Rimon Levy

to No...@googlegroups.com
האם מה שפורסם הוא שהחמאס ביקש לסנן? לא הייתי מודע, תוכל להביא לי הפניה למקור?
מה שנודע לי הוא שהוא לא רק ביקש, התכנים כבר מסוננים.

Jonathan J. Klinger

to No...@googlegroups.com

itay asher

to Blogger Coalition against Internet Censorship

רימון, אולי תכתוב על זה פוסט קצר לאתר עבודה שחורה?
היתרון של הבמה הזו הוא שחכים ועוזריהם (ביחוד מהעבודה ושמאלה - ויש שם
לא מעטים שתמכו ב-892)
התרגלו לקרוא אותה