תנו לאנשי מקצוע לעשות קמפיין

Ido Kenan • עידו קינן

to no892
המחאות החובבניות (במובן הטוב של המילה) עבר זמנן. עכשיו החוק לקראת הקריאות המכריעות, והגיע הזמן ללכת למומחים. הזרמונגולדמנים תמיד מתלוננים על פסילת פרסומות שלהם בנימוק שזו פגיעה בחופש הביטוי. אני משוכנע שאם מישהו רק ידבר איתם, הם יתנדבו להרים קמפיין נגד החוק, או לכל הפחות לייעץ למתנגדי החוק כמומחים בתחום הפרסום והשיווק, בשם ההגנה על חופש הביטוי. וזה לא חייב להיות דווקא הם -- כל גוף שעוסק בתחום הזה יכול לתת עצות מתוך נסיון ולא מתוך תחושות בטן וניחושים.

Doberman

to No...@googlegroups.com
נו?
זה בדיוק מה שטענתי פה, מעל דפי האימייל הזה, לפני שבוע - וכולם קטלו אותי בטענה שאין כסף, ושאם נביא מומחים אז זו לא תיראה מחאה של העם וכו' וכו'.

אני מסכים. צריך להביא מומחים. במקום לחפף משפטים - צריך להביא קופירייטים. במקום להכין פלקטים ופלאיירים - צריך להביא משרד פרסום (אם כי הייתי מכוון למשהו יותר טוב ואיכותי מזרמון גולדמן. בטוח שיש כאלו שייתרמו למשימה בחינם או בעלות סמלית).

צריך גם כמובן להביא יחצנים איכותיים, שיוכלו לשחד את עיתונאי האינטרנט לסקר את הנושא :-)

Gadi Shimshon

to No...@googlegroups.com

א.      צודק

ב.      נותנים למי? אנחנו הרי לא מאורגנים, ואין לנו הכוח והזמן. לאיגוד האינטרנט? למי?

[...]

Checked by AVG Free Edition.

Checked by AVG Free Edition.

Gadi Shimshon

to No...@googlegroups.com

צריך שעיתונאים מכל תחום אחר יכתבו על הנושא, לאו דווקא כתבי האינטרנט.

<BR

Checked by AVG Free Edition.

Doberman

to No...@googlegroups.com
כמובן, כמובן. הדבר נאמר בלשון סגי נהור.

Nadav Mansdorf

to Blogger Coalition against Internet Censorship
היי,

נעים מאוד.
1. ראשית מברוק על העבודה המכובדת ורצינית שאתם משקיעים בנושא החשוב הזה.
אשמח לסייע.
2. רק לאחר שליחת חוברות הפורנו לח"כים שהצביעו בעד החוק גיליתי את
הפעילות הרחבה שלכם. מרשים. אני אחסוך את השאלה ואומר ששליחת החוברות
נועדה בכדי להבהיר נקודה, ולהציף אותה ברמה הציבורית. מטרות אלו הושגו
וכעת הן מאפשרות להציף נושאים מהותיים ומרכזיים יותר כגון חופש הביטוי,
כפייה דתית, תרבות האינטרנט ועוד.
3. אני חושב הדבר הראשון שיש לעשות הוא להעביר את המאבק הזה מהזירה
האינטרנטית, זו שפונה לצרכני טכנולוגיה מובהקים ולאנשי תקשורת, לזירה
הציבורית המיינסטרימית (מדורות השבט למיניהן). הדרך החזקה ביותר, כמו
שאני רואה את זה, להשפיע ברמת הממשל היא באמצעות דעת הקהל. אם לא ניצור
שינוי בדעת הקהל הרחב המאבק הזה נידון לכשלון כפי שאני רואה זאת.
4. לדעתי, את האסטרטגיה, דרכי הפעולה והתוכניות הבאות לא נכון לקיים
במישור האינטרנטי ולו משום שפלטפורמה הזו מאבדת את גורם ההפתעה ומאפשרת
לצד השני להערך לקראתה.