blog 絕對係公開而唔係私人物件。

1 view

Rossi Kwan King Fai [Gmail]

to HKBlogg...@googlegroups.com
Dear group user,

有anonymous 係某 blog ( http://lwkloretta.blogspot.com/2005/06/apm.html ) 既 comment 度寫左上面 subject 的一句話,"blog絕對係公開而唔係私人物件。"

但 blog 點會唔係私人物件?雖然blog 係放在公眾都可以接觸的地方,但內容同修改既權限,都只在 blog 主身上.

就正如私家車放在街上,它是公開的,不過這是私人物件一樣.

這個 anonymous 對於 blog 既擁有權咁唔清楚,唔怪得之前大家關注的抄文事件,對抄文者好似是一件平常事啦!?

唔知大家對blog 既擁有權又有乜睇法呢?

另,那 anonymous quote 左 http://blog-you.com/?faq 出黎,不過唔明白佢個用意,最似樣只有這句 "Such a website would typically be accessible to any Internet user. "  這句都只係講 access, 但係冇講到權限.例如修改.

P.S. 抄左一段,內容如下

註:我作了適量的修改,原 comment 在此.

blogger 寫: "個blog係我既,我鍾意寫乜就寫乜,唔鍾意唔該過主夾死開!"

Anonymous said:
妳好似唔明白blog係乜野。blog絕對係公開而唔係私人物件。(除非妳從來無對別人公開,但妳加入了hongkongbloggers,就表示妳承認這是公開的。)

有不明白的地方,可以到 (http://blog-you.com/?faq ) 一看  09 June, 2005 14:59

Datou

to HKBlogg...@googlegroups.com
我对与构思自己的下一篇post比研究一些形而上的东西更热心一些

2005/6/9, Rossi Kwan King Fai [Gmail] <ross...@gmail.com>:

--
Datou
2SIMPLE - http://edad.com.cn/datou/

fred

to HKBlogg...@googlegroups.com
我諗條線又未必真係可以劃得咁清楚。話Blog係公開係唔係等於錯?
視乎我地點樣定義公開 /
公共。好似現實生活中,好多私人商場例如又一城或者time
square,佢地係唔係公共空間?雖則佢地由私人擁有,但係開放俾所有人入內,你可以o係裡面坐、行、企、玩、食,呢個空間到底係私人定係公共?

又或者,旺角西洋菜街行人專用區可以話係一個公共空間,你見到成日都有好多人o係o個度表演之類,但係唔代表佢可以拎走街邊個垃圾桶返屋企。公共又係唔係代表可以任拎任用?好似又未必。

一個blog
既然容許匿名留言,又容許任何人參觀,咁佢又算唔算係公開俾所有人呢?人地可以留言鬧,blog主亦可以選擇大方地回應或者凶神惡煞地回罵,更可以選擇將佢個留言刪左去一了百了。blog
主始終有最有決定權啊!

p.s. 個人意見:該blog
的文章確實令我覺得相當尖酸刻薄。

Rossi Kwan King Fai [Gmail]

to HKBlogg...@googlegroups.com
fred,
私人商場係私人擁有,擁有者有權要求唔可以乜,唔可以物.正如好多商場唔俾影相.

而 旺角西洋菜街行人專用區,會唔會係政府擁有呢?
因為整爛左個垃圾埇 / 欄杆, etc,一樣要賠俾政府.

所以我認為,雖然件野係公開俾人睇 / 搞,但始終那件物品係私人擁有.
( 註:私人可以係一間公司之類的物品,如 財團,政府 等 )

Agree no more (^^

update: 唔知係個 blog 主真係得罪人 或是 那 anonymous 遊手好閒 ,不停 quote 佢 d blog 出黎四圍講,果 anonymous 好冇品,真係乜人都有.

個人意見: 我識個 blog 主的,真人傾計冇尖酸刻薄既說話,寫就比較過火.佢個 style 係咁,已經習慣了.

方一天

to HKBlogg...@googlegroups.com
公開應對應、秘密。私人對應的是公眾