Зміниться щось в Україні після місцевих виборів?

0 переглядів
Перейти до першого непрочитаного повідомлення
Повідомлення видалено
Повідомлення видалено

Люа Цикада

не прочитано,
30 жовт. 2010 р., 08:25:3130.10.10
Кому: Астрологічне коло
Люблю складні питання.
Зміниться щось в Україні після місцевих виборів? (31 жовтень 2010)
29.10.2010. 23:47. Київ
Поки що обмірковую якого дому це питання?
Мапа https://sites.google.com/site/astrocykada/home/mapa/horari
Повідомлення видалено

Люа Цикада

не прочитано,
30 жовт. 2010 р., 08:37:2330.10.10
Кому: Астрологічне коло
Вибачаюсь У кого дубляжи повідомлень це глюки в мене я не бачу
повідомлення :-)

Admin Astromenu

не прочитано,
30 жовт. 2010 р., 11:52:4530.10.10
Кому: Астрологічне коло
Місяць без курсу. Нічого не зміниться. Це питання першого дому.
Ви отримали мій попередній допис? Я його на сторінці не бачу. До речі,
Гугл Групи змінюються в бік самоліквідації, читали? http://goo.gl/4dwh
Краще безпосередньо на сайті ввімкнути коментарі.

On 30 Жов, 15:25, Люа Цикада <luacic...@gmail.com> wrote:

Люа Цикада

не прочитано,
30 жовт. 2010 р., 16:47:4930.10.10
Кому: Астрологічне коло
Так тут нема чого дискутувати.
Але питання якесь багатозначне чи то про вибори чи то про країну.
Я б сказала пятого дому Вибори нічого не змінять.

Попереднього повідомлення не бачила мабуть не загрузилось.

Що до Google Groups то я так зрозуміла що вони "Щоб зосередити увагу
на поліпшенні основних функцій груп Google - списки розсилки та
обговореннях на форумі - вирішили припинити підтримку сторінок і
файлів."
Стосовно сторінки <<словника>> я створила сайт там через введення
емейла бажаючого даю доступ до інструментів сайта.
Що до файлів я давно в групу не можу загрузити файл-картинку Я
вирішила цю проблему на Sites на сторінці хорари. А учасники групи
виходить повинні загружать свої файли на своїх сайтах але краще щоб
вони були в купі. Бо не у сіх е сайти.
Поки що не можу нічого придумати іншого.

On 30 Жов, 18:52, Admin Astromenu <astrom...@gmail.com> wrote:
> Місяць без курсу. Нічого не зміниться. Це питання першого дому.
> Ви отримали мій попередній допис? Я його на сторінці не бачу. До речі,

> [...]

31 жовт. 2010 р., 05:25:4231.10.10
Кому: Астрологічне коло
Якщо любите такі доленосні питання:)), та ще й складні, ось вам мій
хорар http://goo.gl/27Q8 Що скажете по сабжу та деталям? Я над ним
ридав іще весною;) Імхо, реальність підтверджує мої побоювання. Все
погано і стає гірше по всіх напрямках. Хоча однозначно "так" я б не
ризикнув сказати. Але й саме питання не має на увазі жорстко
однозначної відповіді. Точніше, сама реальність в таких питаннях
багатозначна та складна. Це ж не те саме що "чи піде вона зі мною в
кіно?" )))

Люа Цикада

не прочитано,
1 лист. 2010 р., 18:33:0901.11.10
Кому: Астрологічне коло
Питання про владу. Питання 10 дому.
Отже квезит Меркурій.
Розглядаючи аспекти та планети я б сказала що влада більше спрямована
на відносини з партнерами із зарубіжних країн (гадаю це Росія)-
дивимось Венера в близнюках.
Лице влади це Сатурн в Діві ще й ретроградний повернення повноважень.
Але саме цікаве якщо глянути на Місяць в терезах та Меркурія в тільці
це суцільна зацікавленість в особистих матеріальних інтересах.
Ніякої війни або розколу не буде це не вигідно.
Марс в цьому аспекті слабкий квадратура з меркурієм -будуть одні
балачки, а квадрат з сонцем до хорошого не приведе це спроба посилення
влади, диктатурою.
Трин Меркурія до Плутона- маніпулювання соціальними течіями
а Плутон то в з'єднанні з північним вузлом- пастка.
Сатурн в опозиції до юпітера- повний застій,
ще й місяць без курсу- вся діяльність влади буде марною.
Зараз працюю над першим своїм політичним прогнозом і багато що
співпадає з цим хораром.

On 31 Жов, 11:25, Admin Astromenu <astrom...@gmail.com> wrote:
> Якщо любите такі доленосні питання:)), та ще й складні, ось вам мій

> хорарhttp://goo.gl/27Q8Що скажете по сабжу та деталям? Я над ним

Admin Astromenu

не прочитано,
2 лист. 2010 р., 06:04:5102.11.10
Кому: Астрологічне коло
Я розглядаю подібні карти трохи інакше - в цілому. Хоча насамперед
питання, звісно, про владу.
Контекст і фон питання: дивіться на дату - "чорний вівторок", я щойно
повернувся з друзями з Грушевського. "Ратифікація" угоди з Росією.
Безпрецедентна за останні 20 років, "юридично" оформлена здача частини
суверенітету. Порушені всі можливі закони, включаючи Конституцію.
Квезит тут не стільки в 10 домі, Янукович і його братва цікавлять в
останню чергу, скільки в загальній оцінці ситуації та перспектив в
країні внаслідок їхніх дій. Країна тут Асц і Марс. Вони - 10 дім і
Меркурій. http://goo.gl/QlBEa
Найсуттєвіше. Марс під управлянням, під впливом Сонця (зарубіжні
країни). Так і є. Водночас Мерк-влада в знаку вигнання Марсу, вона
абсолютно чужа і згубна для країни. Аспект 90* до країни. Все жорстко.
Мерк-влада спалений Сонцем, причому іде на зближення - буде ще гірше.
Вони буквально засліплені кимось, "не відають, що творять"
"Заграниця" в 90* Марсом і уже "спалила" Мерка-владу - діють жорстко
та безцеремонно - і до влади і до країни.
Сатурн упр 3го - комунікації, інформація. Ретро, перегрін. Все
викривлено, вивернуто, комунікації з народом порушені. 180* з Юрітером
- упр. народу, традицій, суверенної території. Тішить те, що Юпітер
дуже сильний. Але тут же, в 4му, планета розривів та потрясінь - Уран,
з яким є партиль 180* у Сатурна. Отже, ЗМІ, які цілковито під владою
"янучар", неправильна, спотворена інформаційна політика, пропаганда
(можливо, що свідомо з боку влади), якісь нечесні, брудні паперові
угоди, документи - все це веде до розривів, збурень, потрясінь,
порушень територіальної цілісності. Тут же іще сам Юпітер в 0* з
Ураном, теж важливо в контексті питання - війна, розриви, революції
тощо.
Висновок - так, дії влади (скоріше, несамостійні, ініційовані кимось)
саме до цього і ведуть. Але сила Юпітера дає надію, що нас знову
пронесе;) Принаймі, уникнемо найгіршого - Боснія, Руанда і т.п. Але
щось неприємне таки чекає.

Люа Цикада

не прочитано,
2 лист. 2010 р., 18:37:0802.11.10
Кому: Астрологічне коло
В вашому хорарі я визначила відповідь роблячи акцент на похідні дома
ви ж на радикальні. Кверента можна взагалі до уваги не брать. Але те
що Влада чавитиме соки з народу то це точно.

Відповісти всім
Відповісти автору
Переслати
0 нових повідомлень