Vogels van Overijssel

Maarten W. Kaales

to Zwols VogelNet
Beste mensen,

Hoe staat het met de plannen rondom de site 'Vogels van Overijssel'?
Ik vernam dat er subsidie was aangevraagd, maar daarna heb ik er niets
meer van vernomen.

Voor Gelderland ben ik onlangs ook bezig geweest zoals verschillende
van jullie weten en heb het volgende in elkaar gezet:
https://sites.google.com/site/vogelsvangelderland, dat de komende
gevuld gaat worden. Overigens is dit allemaal kosteloos.

MVG,
Maarten

Maarten W. Kaales

to Zwols VogelNet
Beste mensen,

....omdat het zo angstvallig stil blijft...kan ik er vanuit gaan dat
er nog niets is..of wordt?.....

Lennaert Steen

to Zwols VogelNet
Maarten,

Stilte voor de storm.
Momenteel zijn we bezig met het offerte traject.
We komen nog wat pecunia te kort, of we moeten wat gaan inboeten op de
kwaliteit.
Heb jij nog ideeën?
Momenteel zit Martijn in Iran en ben straks in februari een maandje
weg.
Maar in Maart gaan we spijkers met kopen slaan.

Groeten,
Steen
On 22 jan, 17:21, "Maarten W. Kaales" <zwolsvogel...@gmail.com> wrote:
> Beste mensen,
>
> ....omdat het zo angstvallig stil blijft...kan ik er vanuit gaan dat
> er nog niets is..of wordt?.....

> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Maarten W. Kaales

to zwols-v...@googlegroups.com
Lennaert, aan ideeen schort het niet. Eén van die ideeen die ook voor het Zwols VogelNet of voor Vogels van Overijssel uitgewerkt kan worden zijn overzichten van bijzondere soorten. Onlangs heb ik op het Apeldoorns VogelNet een dergelijk overzicht geplaatst en momenteel ben ik met een overzicht voor Vogels van Gelderland bezig.

Voor de oud-Apeldoorners wellicht interessant: http://sites.google.com/site/apeldoornsvogelnet/test-1/overzicht-2009

mvg,
Maarten Kaales