Vogelnet en Natuurnet

Gert

Dec 2, 2008, 9:03:56 AM12/2/08
to Zwols VogelNet
Is het niet wat om Vogelnet en Natuurnet samen te voegen? Ik dacht er
aan toen ik http://birdclubkatwijk.nl/bck/images/pdfdownloads/Duinstag_2_2008.pdf
deze zag.
Is wel weer wat anders, maar je krijgt dan een soort natuursite voor
iedereen in de regio. De aandacht zal dan relatief veel naar vogels
uitgaan, maar dat lijkt me geen punt.
Het neveneffect kan zijn dat de 'hardcorevogelaars' ook wat
geintereseerd raken in andere gebieden en in de vogeltechnisch
gesproken doorgaans rustige zomermaanden ook libellen, vlinders,
sprinkhanen etc. gaan zien...

Maarten W. Kaales

Dec 4, 2008, 3:04:35 AM12/4/08
to Zwols VogelNet
Gert, ik wil deze groepen juist gescheiden houden. Degene die zich bij
het NatuurNet Zwolle willen aansluiten kunnen dat altijd doen.
Vogelaars zijn toch van een andere ´bloedgroep´. Het NatuurNet moet
nog (net als het Zwols VogelNet) groeien. Dat is een kwestie van tijd,
we zijn immers nog maar net bezig.

Maarten