Internet providers

TMK

to Osiedle "Źródlana Park"
Czołem,

pomyslalem wlasnie o nowym wątku dotyczącym instalacji internetu w
naszych nowych domach.
znalazlem listę dostępnych dostawców dla Raszyna. Czesc z nich
obejmuje Falenty, laszczki, Sekocin.
Macie moze informacje o innych?
Jesli nam sie uda zalatwic wspolnie sprawe ochrony to moze powtorzymy
akcje przy necie?
pozdrawiam
tmk

TMK

to Osiedle "Źródlana Park"

mac...@zrodlana.com

to Osiedle "Źródlana Park", miesz...@zrodlana.com
Witam serdecznie,

chciałbym powrócić do tematu internetu na osiedlu. Kilka firm
odwiedziło nasze osiedle, dziarsko wdrapało się na budynek/budynki i
sprawdziło siłę swojego sygnału. Na placu boju zostały trzy firmy,
oferujące podobne warunki i ceny. Moją uwagę przykuła jedna z nich,
ponieważ zadeklarowała, że przy podpisaniu umowy na dwa lata, mogliby
okablować nam osiedle za 1,- zł (czyli sygnał dociera do jednej
anteny, a następnie kablowo rozprowadzany jest po budynkach).

Zanim jednak wydobędę od nich ostateczne oferty, potrzebuję Waszych
odpowiedzi na trzy pytania:
- kto wyraża chęć posiadania dostępu do internetu w formie radiolinii,
prędkość ok. 0,5-1-2Mbit/s (oczywiście w różnej cenie, ok. 50-120zł
mieś). PS. szczerze mówiąc innej alternatywy nie ma, poza dostępem via
sieci komórkowe (iPlus, Blueconnect, etc)
- kto wyraża zgodę na postawienie anteny radiolinii na swoim budynku
(zapewne dodatkową korzyścią byłaby niższa cena abonamentu dla takiej
osoby)
- kto wyraża zdecydowany sprzeciw stawianiu anteny na swoim budynku?

Byłbym zobowiązany za odpowiedzi.

Pozdrawiam serdecznie,
Maciek
Segment "I"

Bartek

to Osiedle "Źródlana Park"
Ja bardzo chętnie i im szybciej tym lepiej.
Antena może być na moim budynku.
Daj znać Maćku kiedy można podpisać umowę, bo tak na prawdę to ja
bardzo chętnie już teraz.

pozdro
Bartek

Maciej Piliński

to zrod...@googlegroups.com, Mieszkancy Zrodlana Park
Dzięki Bartku,

w takim razie spróbuję skierować jednego z providerów do Ciebie, aby już z Twojego dachu mógł sprawdzić widoczność swojej anteny (o ile mi wiadomo - na kominie TOLAK'a) i siłę sygnału.
Ten operator co prawda nie oferuje rozprowadzenia internetu po osiedlu kablowo, ale sądząc po ilości odpowiedzi na mój e-mail, trudno byłoby zgromadzić odpowiednią ilość chętnych...

Pozdrawiam serdecznie,
Maciek

Tomasz Skrzypczak

to zrod...@googlegroups.com, Maciej Piliński, Mieszkancy Zrodlana Park
Maciek,
 mozesz i mnie podeslac namiary do tych providerow - jestem ciekawy jaki jest faktyczny przesył i czy nie ma limitów. max 2 Mbit za 120 PLN to wg mnie rozboj w bialy dzien... i wtedy HSDPA moze byc lepszym wyjsciem
tmk
PS nie mam nic przeciwko antenom i kablom