Możliwości dojazdu do Warszawy... w przyszłości...

mac...@zrodlana.com

to Osiedle "Źródlana Park", miesz...@zrodlana.com
Witam,

jak widać wszystkich bardzo zainteresowały plany budowy kolejki WKD do
Janek.
http://rp.pl/artykul/87946.html

Bądźmy jednak realistami, nie nastąpi to zbyt szybko. Prędzej już
można liczyć na węzeł Salomea -Wolica, którego plan umieściłem na
naszym serwerze w sekcji PLIKI:
http://zrodlana.googlegroups.com/web/s7_s8-salomeawolica_big.jpg

Ciekawe są również plany budowy trasy ekspresowej S7, łączącej
Warszawę z Grójcem (więcej info na http://siskom.waw.pl/s7-warszawa-grojec.htm).
Będzie przebiegać niedaleko, pytanie tylko: kiedy? :)

Jeśli ktoś wpadnie na jakieś nowe wieści - zapraszam do podzielenia
się nimi!
Pozdrawiam,
Maciek

mac...@zrodlana.com

to Osiedle "Źródlana Park"
Bądźmy dobrej myśli. Podobno już w drugiej połowie tego roku ma się
zacząć coś budować:
"Wojciech Dąbrowski [szef GDDKiA na Mazowszu] zakłada, że w drugiej
połowie roku zacznie się budowa kolejnych tras ekspresowych w
Warszawie: * fragmentu Trasy N-S koło lotniska od Marynarskiej do
południowej obwodnicy Warszawy i dwukilometrowego odcinka tej
ostatniej trasy od Puławskiej (obie arterie utworzą na mapie literę L)
* nowej wylotówki na Kraków i Katowice od Al. Jerozolimskich do
Wolicy koło Janek. W obu przypadkach nie ma jednak wszystkich
niezbędnych dokumentów m.in. decyzji środowiskowej."

Znalezione na : http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34896,4860930.html

Pozdrawiam,
Maciek

On 31 Sty, 01:01, "mac...@zrodlana.com" <mac...@zrodlana.com> wrote:
> [...]
>
> Ciekawe są również plany budowy trasy ekspresowej S7, łączącej

Maciej Piliński

to fo...@zrodlana.com
Witam,

dziś (15-09-2008) w Gazecie Wyborczej kolejne informacje o budowie
wylotówek Warszawy.

"Podobnie opóźniają się przygotowania do budowy innych ekspresówek
wokół stolicy. Protesty wstrzymują wytyczanie nowej wylotówki na
Kraków i Katowice, która ominie zakorkowane Janki i Raszyn. Niektórzy
mieszkańcy Magdalenki nie chcą budowy bezkolizyjnego węzła na
skrzyżowaniu trasy krakowskiej z drogą nr 721 do Piaseczna. Również w
tym przypadku ich protestem ma się zająć minister środowiska."

A więc jedynie budowa trasy N-S rozpocznie się na początku przyszłego
roku? Dobre i to:

"Opornie idzie kupowanie gruntów pod pierwszy odcinek Południowej
Obwodnicy Warszawy od Ursusa do lotniska na Okęciu. Na razie są tylko
szanse, że na początku przyszłego roku zacznie się budowa
dwukilometrowego odcinka tej trasy od portu lotniczego do Puławskiej.
Równocześnie miałby też powstać pięciokilometrowy fragment Trasy N-S
od lotniska wzdłuż torów kolejowych do ul. Marynarskiej. Przetarg w
tej sprawie ma być ogłoszony jeszcze we wrześniu."

Źródło: http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,5694241,Wylotowka_do_Gdanska_utknela_w_ministerstwie.html

mac...@zrodlana.com

to Osiedle "Źródlana Park", miesz...@zrodlana.com
Witam serdecznie,

nareszcie dobre wiadomosci. Buduje się szeroka trasa, która będzie
łączyć Dawidy z ul. Marynarską i z Puławską.
Wieści znów zaczerpnięte z "Wyboczej" (uwaga: nie płacę Michnikowi za
czytanie tej gazety!)

"Powstaną dwie drogi ekspresowe na lotnisko

W Warszawie powstaną dwie drogi ekspresowe, łączące lotnisko z ulicą
Puławską i Marynarską. W piątek wojewoda mazowiecki podpisał
pozwolenie na budowę wschodniego odcinka Południowej Obwodnicy
Warszawy.
[...]
Powstaną drogi: ekspresowa S-2 od węzła Lotnisko do węzła Puławska
oraz ekspresowa S-79 od węzła Lotnisko do węzła Marynarska.
Inwestycja obejmie budowę m.in: 4 węzłów (Puławska, Lotnisko, Okęcie i
Marynarska), sieci dróg serwisowych, ekranów akustycznych oraz pasów
zieleni. Ponadto zmodernizowane zostanie m.in: torowisko tramwajowe
wraz z pętlą przy ul. Marynarskiej."

Kompletny artykuł pod adresem:
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,5871174,Powstana_dwie_drogi_ekspresowe_na_lotnisko.html

Wszystkich, którzy chcieliby zaczerpnąć wiedzy, jak wygląda przebieg
trasy S2 i S79 zapraszam pod adres: http://siskom.waw.pl/s2.htm#s79
(na dole w/w strony są również bardzo szczegółowe mapy).

Pozdrawiam,
Maciek

mac...@zrodlana.com

to Osiedle "Źródlana Park"
Jeśli komuś nie otwiera się szczegółowy plik z mapą, zapraszam tutaj:
http://siskom.info/pow/mapa_S2_Konotopa_Lotnisko.pdf

Uwaga: 20MB!

Pozdrawiam,
Maciek