Do załatwienia w ramach wspólnoty

Bartek

to Osiedle "Źródlana Park"
- oczyszczanie szamba
- dbanie o zieleń
- monitoring i ochrona
- wywóz nieczystości
- odśnieżanie, sprzątanie etc.
- usługi administracji
- konserwacje
- obsługa księgowa
- konto bankowe
- wybór zarządu
- fundusz remontowy
- regulamin
- budżet

W czym ja mogę pomóc:
- księgowa
- przygotowanie budżetu

mac...@zrodlana.com

to Osiedle "Źródlana Park", miesz...@zrodlana.com
Drodzy Sasiedzi,

Przede wszystkim: Zdrowych i Wesołych Świąt!!! Mokrego Dyngusa!!!

Jeszcze raz serdecznie zapraszam do przyłączenia się, lub przynajmniej
śledzenia grupy dyskusjnej naszego osiedla.
Jest ona dostępna bezpośrednio pod adresem:
http://groups.google.com/group/zrodlana/
lub poprzez stronę osiedla (http://www.zrodlana.com/) pod linkiem
"Forum osiedla".

Zgodnie z wpisem Bartka (dziekuje!) czeka nas ustalenie, przygotowanie
i zorganizowanie kilku istotnych spraw: lista poniżej.

Ja mogę spróbować podjąć się rozmów z agencjami ochrony: kto z Państwa
byłby zanteresowany podłączeniem swojego systemu alarmowego do
monitoringu?

Pozdrawiam serdecznie,
Maciek ("I")

Piotr Stelmachow

to mac...@zrodlana.com, Osiedle Źródlana Park, miesz...@zrodlana.com
Ja jestem! Mysle ze warto sprawdzic opcje z montazem alarmu...

On 2008-03-23, at 17:04, "mac...@zrodlana.com" <mac...@zrodlana.com>

Piotr Stelmachow

to mac...@zrodlana.com, Osiedle Źródlana Park, miesz...@zrodlana.com
A moze warto by sie spotkac na osiedlu w weekend i pogadac

On 2008-03-23, at 17:04, "mac...@zrodlana.com" <mac...@zrodlana.com>
wrote:

> Drodzy Sasiedzi,

Maciej Piliński

to Piotr Stelmachow, Osiedle Źródlana Park, miesz...@zrodlana.com
Spotkac sie zawsze warto!

Proponuje sobote w godzinach dopoludniowych.
Kto bedzie mogl uczestniczyc?

Pozdrawiam serrdecznie,
Maciek

Piotr Stelmachow

to Maciej Piliński, Osiedle Źródlana Park, miesz...@zrodlana.com
Ja moge, bede u siebie o 10

Maciej Piliński

to miesz...@zrodlana.com, fo...@zrodlana.com
Jeszcze a propos alarmu/monitoringu.

Po zainstalowaniu systemu alarmowegoi istnieje możliwość podłączenia go do tzw. monitoringu. Jest to dodatkowo płatna [miesięcznie] usługa oferowana przez firmy ochrony (np. Juventus). Polega na monitorowaniu sygnałów z obiektu, a w przypadku sygnału włamania: pojawia się grupa interwencyjna złożona z kilku potężnie zbudowanych panów. Czas przyjazdu: podobno do 5 minut.

Gdyby chętnych było kilka osób, można byłoby pokusić się o wynegocjowanie lepszych cen (standardowa stawka to ok. 100zł/mieś.) + dodatkowych usług (do uzgodnienia).

Oczywiście do dyskusji w trakcie najbliższego zebrania osiedla :)
Pozdrawiam serdecznie,
Maciek

25-03-08, Mariusz Adamusiński <m.adam...@bsgold.com> napisał(a):
Witam
Panowie co do alarmu to firma która robiła instalacje w naszych domach zajmuje się  także  alarmami koszt około 3 tyś .
Mam także firmę która zajmuje się montażem więc mogę sprawdzić jaka była by cena za montaż , czym więcej  mieszkańców by się zdecydowało było by taniej

Wszelkie sprawy dotyczące
[...]
 do załatwiania i uzgodnienia moje zdanie po aktach notarialnych tak naprawdę nadal nie wiemy kiedy będzie zakończenie inwestycji.
Pozdrawiam
Mariusz

Piotr Stelmachow

to Maciej Piliński, miesz...@zrodlana.com, fo...@zrodlana.com
Przepraszam za zamieszanie ale nie dam rady przyjechac rano, proponuje zatem niedziele rano.