Su artėjančiomis Šv. Kalėdomis ir Naujaisiais metais! Ko palinkėtumėte savo draugams?

Inta hockey

to Lietuvos žolės riedulininkai ir jų draugai
Linkiu visiems džiugių švenčių! Kad sunkumai pralenktų, o pergalės
lydėtų!

ugneetea:))) TA pati :P

to Lietuvos žolės riedulininkai ir jų draugai
NA, tegu ne visus pergales lygdi, reik ir pralaimejimu, bet
garbingu ;) !

Inta hockey

to Lietuvos žolės riedulininkai ir jų draugai
Cia teisingai pasakei, garbingu svarbiausia:)

raimonda nyderyte

to Lietuvos žolės riedulininkai ir jų draugai
su sventem visus;))) bukite laimingi visi.....

Tubas Tubukas

to Lietuvos žolės riedulininkai ir jų draugai
Ačiū. Aš ypač laimingas po susitikimo su jumi ;))))

Deimante Stankute

to zoles-r...@googlegroups.com
Visiem saltu ir graziu kaledu :) o po ju laaabaai linksmu naujuju metu :)) bukit laimingi :]

2009/12/23 Tubas Tubukas <tub...@gmail.com>

--
Pagarbiai,
LMP Narė

loreta82

to Lietuvos žolės riedulininkai ir jų draugai
Noretusi visiems palinketi būti linksmiems, nepykti, ramybes sirdyse,
i kitu klaidas paziureti zaismingai, juk Sventes toks metas, kada
privalome buti laimingi, ir dziuginti savo artimus! Tad maziau
rustumo, daugiau dziaugsmo! Happy christmasssss:)!!!!!!!!!!!!!!!!!