Kada kas švenčia savo gimtadienį?

Inta hockey

to Lietuvos žolės riedulininkai ir jų draugai
Paskelbkime savo Gimtadienius vienoje vietoje, metai nebūtini, Juk
smagu, kai nepamiršti pasveikinti savo kolegos, o ir kolegai malonu:)
Mano Birželio 1 d. - Loreta G.

raimonda nyderyte

to Lietuvos žolės riedulininkai ir jų draugai
o as Birzelio 7d.;)))

Romas Chmeliauskas

to zoles-r...@googlegroups.com

2009/12/22 raimonda nyderyte <nyd...@gmail.com>
 O aš  Rugsėjo 18, Romas.

Giedre Kvilonaite

to zoles-r...@googlegroups.com
Sausio 29;]

Date: Tue, 22 Dec 2009 13:05:46 +0200
Subject: Re: [zoles-riedulys] Re: Kada kas īŋŊvenīŋŊia savo gimtadienīŋŊ?
From: chmeli...@gmail.com
To: zoles-r...@googlegroups.com

On 22 Gruo, 10:40, Inta hockey <intahoc...@gmail.com> wrote:
> Paskelbkime savo Gimtadienius vienoje vietoje, metai nebīŋŊtini, Juk
> smagu, kai nepamirīŋŊti pasveikinti savo kolegos, o ir kolegai malonu:)
> Mano BirīŋŊelio 1 d. - Loreta G.
 O aīŋŊ  RugsīŋŊjo 18, Romas.

Windows Live Hotmail: Your friends can get your Facebook updates, right from HotmailR.

ausra bardauskaite

to zoles-r...@googlegroups.com
Ausra liepos2

ausra bardauskaite

to zoles-r...@googlegroups.com
Ausra liepos2

to zoles-r...@googlegroups.com
Deimante :] geguzes 13 ;]

2009/12/22 Romas Chmeliauskas <chmeli...@gmail.com>

--
Pagarbiai,
LMP Narė

Deimante Stankute

to zoles-r...@googlegroups.com
kaip mano brolis :DDD

2009/12/22 Giedre Kvilonaite <negr...@hotmail.com>
Sausio 29;]

Date: Tue, 22 Dec 2009 13:05:46 +0200
Subject: Re: [zoles-riedulys] Re: Kada kas švenčia savo gimtadienį?
From: chmeli...@gmail.com
To: zoles-r...@googlegroups.com

> [...]

> Paskelbkime savo Gimtadienius vienoje vietoje, metai nebūtini, Juk
> smagu, kai nepamiršti pasveikinti savo kolegos, o ir kolegai malonu:)
 O aš  Rugsėjo 18, Romas.

Jolanta Šimaitytė

to zoles-r...@googlegroups.com
Maniškis jau ne už kalnų - sausio 23 d. :)

--
Jolanta

Inta hockey

to zoles-r...@googlegroups.com
O!saunu!
Pagarbiai,
Širvintų "Intos" blog'o administratorė
Loreta Gatelytė
http://intahockeyclub.blogspot.com/
Tel.860524453

Irina Dildiene

to zoles-r...@googlegroups.com
Sveika, Loreta. Prisijungiau prie jūsų svetainės ir dabar gailiuosi, nes tiek prisiunčia laiškelių:)))))))). Gal yra galimybė iš ten išeiti??? Kaip man pasielgti. Kompas stringa:(((((((((aš gimiau prieš naujuosius:)), bet tegul sveikina tie, kam rūpiu ir kas prisimins-patys tikrieji ir nuoširdūs:)))))).
Pagarbiai,Irina.

to zoles-r...@googlegroups.com
Sveiki,
As prisijungciau prie Irinos zodziu savo atzvilgiu. Siaip mano darbinis pastas nera skirtas jaunatviskiems pasikalbejimams ir butu gerai kad man tokio pobudzio laiskai nekistu pasto dezutes. Is savo puses, jei turesiu kokiu tai minciu, nuotrauku ar ispudziu is matytu varzybu, tai butinai pasidalinsiu teisiogiai kreipdamasis i Tave, Loreta. Bent jau is Ardo puses pasistengsiu paatstovauti :)))
Geros dienos,
Elidijus

Inta hockey

to zoles-r...@googlegroups.com
Labai,
Atsiprasau, sistema tik veikti pradejo:), viska sutvarkysim! Geru svenciu ir dosnaus senio salcio!

Pagarbiai,
Širvintų "Intos" blog'o administratorė
Loreta Gatelytė
http://intahockeyclub.blogspot.com/
Tel.860524453

Inta hockey

to Lietuvos žolės riedulininkai ir jų draugai
:)

Inta hockey

to Lietuvos žolės riedulininkai ir jų draugai
Su Gimtadieniuuu!Skanaus Torto!

Inta hockey

to Lietuvos žolės riedulininkai ir jų draugai
Gal kam tiks ir patiks? Gražių švenčių.
Irina.

---

Kokią mėnesio dieną gimei

Skaičius 1 yra pirmasis skaičius - pats
pagrindinis, jis pradeda visų kitų skaičių eilę - visi kiti skaičiai
eina po jo. Taigi jis yra skaičių šeimos galva. Žmonės, gimę pirmąją
bet kurio mėnesio dieną, labai kūrybingi ir išradingi. Jie pasižymi
tvirtomis pažiūromis, didele įtaiga. Štai kodėl jie labai nemėgs-ta
visokių suvaržymų ir apribojimų ar neprašytų patarėjų. Bet kokį
kišimąsi į jų reikalus laiko anatema (prakeikimu) ir labiau linkę
darbuotis vieni, be kitų, ar tai būtų jiems lygūs kolegos, ar
pavaldiniai. Visa tai kartu paėmus daro juos mini, o kartais ir maksi
diktatoriais.. Šie žmonės labai ambicingi, nepaprastai ryžtingi ir
pasižymi stipria valia, todėl jiems būdingas užsispyrimas ir
įnoringumas. Vaikas, gimęs 1 dieną, nenurims, kol jo reikalavimai
nebus patenkinti. Kad pasielgtų savaip, gali viską apversti aukštyn
kojom. Tokiems žmonėms būtina elgtis taktiškai. Žmonės, gimę šią
dieną, pakyla ant aukščiausios profesinių laiptų pakopos.

Skaičius 2 priešingas skaičiui 1. Jį galima būtų pavadinti
moteriškai švelniu ir romantišku. Gimę šią dieną - išmintingi,
kūrybingi žmonės, jie pasižymi meniniais sugebėjimais ir turtinga
vaizduote. Jų jėga daugiausia slypi smegenyse, jiems reikia labiau
dvasinio negu fizinio pasitenkinimo. Trumpai tariant, jie- svajotojai,
gyvenantys savo sukurtuose dvasios debesyse, užuot planavę materialų
pasaulietinį gyvenimą. Tokių žmonių būdas švelnus ir paslaugus, jiems
nepakanka jėgų ir atkaklumo, kad galėtų sau garantuoti pragyvenimą.
Jie nepasižymi didele fizine jėga ir vengia sunkaus fizinio darbo.

Skaičius 3, kaip ir 1, yra geras skaičius. Žmonės, gimę tą dieną,
ambicingi ir agresyvus. Jie visada trokšta pakilti karjeros laiptais
ir niekada nepasitenkina pavaldinio padėtimi. Mėgsta valdžią ir būna
patenkinti tik tada, kai valdo kitus. Tokie žmonės drąsiai ir
energingai įgyvendina savo idėjas bei vykdydami savo planus nepakenčia
abejojančių aplinkinių. Iš savo pavaldinių pelnytai tikisi visiško
paklusnumo. Būdami disciplinuoti, jie laikosi visų taisyklių ir to
paties reikalauja iš kitų. Todėl suburia patvarias komandas. Jie
pasižymi atkaklumu ir nepasiduoda, kol neišeikvoja visų savo jėgų,
tačiau ir tada, nors ir nenoriai, nenustoja veikti. Jie nepaprastai
gyvybingi ir fiziškai ištvermingi. Apskritai tai labai stiprus
skaičius.

Skaičius 4. Pagrindinis šių žmonių charakterio bruožas- protas ir
pesimizmas. Tokie žmonės dažnai padaro stulbinančią akademinę karjerą.
Jie pasižymi skvarbiu įžvalgumu ir yra gabūs mokslams. Puikūs ir geri
darbuotojai, tačiau kai nepersistengia. Imlus protas padeda dirbti
sistemingai ir metodiškai bei nesiblaškyti. Jie nėra staigaus būdo ir
labai retai kada kivirčijasi. Švaistūnai, pinigus išleidžia taip pat
labai greitai, kaip ir juos gauna.

Skaičius 5 - Merkurijaus planeta, kuri valdo pinigus ir reikalus.
Žmonės gimę 5 dieną, pasižymi merkantilizmu (vertelgiški, perdėtai
taupūs), o pinigų gavimas ir disponavimas jais yra pagrindinis jų
gyvenimo tikslas. Jie sumanūs ir pasižymi dideliais dalykiniais
gabumais. Paprastai jų reikalai sėkmingi, per trumpą laiką jie
susirenka dideles sumas. Pernelyg mėgdami pinigus ir nekantraudami jų
gauti, dažnai pažeidžia įstatymą. Būdami labai protingi ir išradingi,
visą savo energiją nukreipia ieškodami naujų būdų, kad praturtėti. Šie
žmonės pasižymi daugeliu gerų savybių. Pavyzdžiui, labai greitai
suvokia esmę ir priima tinkamą sprendimą. Jie neeikvoja laiko savo
planams įgyvendinti, o priima tvirtus ir greitus sprendimus. Su jais
lengva sugyventi, nes jie bendrauja taktiškai, o iš prigimties yra
diplomatai. Labai atsparūs ir greitai atsitiesia po sunkių likimo
smūgių, jeigu jie nesusiję su jų turtų. Žmonės, gimę 5 dieną, valdomi
tik pinigų aistros. Bet kuris kitas noras pavaldus norui daryti
pinigus.

Skaičius 6. Žmonėms, gimusiems 6 dieną, įtaką daro Venera, todėl
vyrauja meilė ir viskas, kas siejasi su meile priešingai lyčiai. Šie
žmonės pasižymi magnetizmų ir seksualiai labai patrauklūs. Netgi
būdami fiziškai netobuli, išsiskiria savo asmenybe ir fenomenaliu
žavesiu. Manieromis ir elgesiu traukia priešingą lytį, kaip liepsna
drugelius. Labai jautrūs aplinkai, mėgsta, kad juos suptų gražūs
daiktai, jei tam turi lėšų. Pakankamai turtingi tampa mecenatais.
Moteris, gimusi 6 dieną, gera šeimininkė ir mėgsta bendrauti. Ji
noriai, negailėdama tam jėgų, puošia savo namus ir priiminėja svečius.

Skaičius 7- visiškai nepriklausomas ir tam tikru atžvilgių panašus
į skaičių 2, tačiau kur kas individualesnis ir pasižymi tvirtesniu
būdu.Gimę 7 dieną turi nepriklausomą, individualų charakterį ir
originaliai mąsto. Jie nėra materialistai, tačiau dažniau nei kiti
naudojasi turtu ir materialinėmis gėrybėmis, nes, per daug
nesistengdami daryti pinigus, jų gauna dėl savo išradingų minčių -
originalumo. Jie tampa garsiais rašytojais, poetais ir dailininkais.
Jų originalumas bet kurioje srityje išskiria juos į ypatingą klasę.
Taigi rašytojas, gimęs 7 dieną, be abejonės, turės didžiulį
pasisekimą- dėl savo idėjų, nepaprasto originalumo ir individualaus
stiliaus. Tokie žmonės paprastai imasi savo verslo ir retai kada užima
kėdę, atitekusią jiems palikimu. Šie žmonės savo gyvenime dažnai
patiria daugybę permainų ir dažnai keičia aplinką, mėgsta daug
keliauti. Būdami labai intuityvūs, greitai perpranta kitų nuotaiką,
tuo jie pranašesni bendraudami su kitais, nes būdami per žingsnį
priekyje kitų, gali numatyti jų reakciją. Gimę 7 dieną labai
permainingi ir neramios prigimties. Todėl blaškosi ir retai kada
prisiriša prie vieno žmogaus ilgesniam laikui.

Skaičius 8 - vienas sudėtingiausių. Pats skaičius tarsi sudarytas
iš dviejų ratų ir gali būti padalytas į dvi dalis, tai reiškia, kad
asmenybė sudvejinta, kartu abi dalys tiesiogiai priešingos viena
kitai.Tačiau abi jos tvirtai susijusios, kaip dvi medalio pusės. Kuri
iš jų vadina didesnį vaidmenį, priklauso nuo aplinkybių. Kasdieniame
gyvenime jie taip pat pasižymi asmenybės susidvejinimų, parodydami tai
vieną, tai kitą pusę. Todėl kiti žmonės juos mažai kada supranta.
Neradę artimos sielos žmonių, jie visada jaučiasi vieniši, o būdami ne
konformistai, paprastai savo nenaudai gauna visa, kas blogiausia. Jų
materialiniai ir dvasiniai polinkiai bei poreikiai vienodi. Be to, jie
pasižymi šiomis savybėmis vienu metu, o nesupratus, kad jų asmenybė
susidvejinusi, jų žodžiai ir veiksmai visada bus iškraipomi, iki pat
beprasmybės. Šie žmonės maksimalistai, ir jeigu į priekį išsiveržia
materialioji jų pusė, jų laukia milžiniškas pasisekimas, nes jie
protingi ir labai darbštūs. Žmonės, gimę 8 dieną - stiprios asmenybės,
sugebančios labai stipriai emocionaliai prisirišti, bet dažnai
pasijunta išduoti, nes juos sunku suprasti ir jais žavėtis. Iš tikrųjų
būdami nuoširdūs, jie gali atrodyti šalti, nes nemoka rodyti savo
jausmų. Savo jausmus jie gali išreikšti tik poelgiais, kurie, beje,
dažniausiai neteisingai suprantami. Seksualiai pajėgūs ir aktyvūs,
tačiau turėdami taip pat ir dvasinių polinkių, ieško dvasinio ryšio su
partnerių, kitaip santykiai nebus ilgalaikiai.

Skaičius 9 - tai Marso planeta, o žmonės, gimę 9 dieną, iš
prigimties kovotojai. Jie tvirti, niekada nepalūžta, netgi susidūrę su
pačiu nuožmiausiu pasipriešinimu. Šitokia ištvermė jiems padeda tęsti
tai, kas pradėta, iki galo. Jie ambicingi, o viską matydami toli į
priekį, dažniausiai pasiekia savo tikslą. Vyraujantis jų būdo bruožas
ir instinktas- vadovauti. Jie nemėgsta būti vadovaujami kitų, o
laimingi tik tada, kai patys duoda nurodymus. Kaip ir skaičius 1, jie
gali būti šiurkštūs savo pavaldiniams ir dažnai visiškai akli kitų
jausmams. Kariuomenėje jie pelno aukščiausią rangą, netgi nebūdami
itin populiarūs. Juos gerbia už gabumus ir tvirtą būdą.

Skaičių 10 sudaro 1 ir 0. Nulis - tai skaičius, kuris sušvelnina
pirmesnį. Todėl skaičius 10 - tai susilpnintas 1. Jie pasižymi visomis
skaičiaus 1 savybėmis, tačiau jų neviršija. Šie žmonės ambicingi ir
skvarbiai mąsto. Įgyvendinami savo planus negaišta ir nepakenčia kitų
kišimosi. Jie atkaklūs ir tvirto būdo, nesustoja tol, kol neatlieka
visko, ką sumanė. Jiems gyvenime paprastai sekasi, t.y., jie pasižymi
visomis teigiamomis skaičiaus 1 savybėmis, tačiau ne tokie šiurkštūs
ir valdingi. Nepaisant sėkmės, jie nepasiekia tokios aukštumos, kokią
pasiekia gimusieji 1 dieną. Jie protingi, pasižymi kūrybinga
vaizduote, gabumais ir drąsa. Sėkmei pasiekti stato dideles pinigų
sumas ir nebijo jų prarasti, tuo labiau, kad sėkmė paprastai jų
neaplenkia. Būdami lyderiai iš prigimties, tokie žmonės reikalauja
būrio partnerių, kurie sutiktu su jų veiksmais bereikalingai
neklausinėdami. Tuo jie panašūs į gimusiuosius 1 dieną, kuriems
reikalingi paklusnūs partneriai, nes jiems labai svarbus fizinis
pasitenkinimas. Tačiau, kitaip negu skaičius 1, jo partneriui nebūtina
ypač paklusti. Kol jų nevedžioja už nosies, jie labai puikiai sutaria
su kitais.

Skaičius 11- vienas sudėtingiausių, nes jo sudėtinės dalys ir jų
suma vienas kitam priešiški. Skaičius 11 - tai du vienetai ir todėl
pasižymi dvigubomis skaičiaus 1 savybėmis, tačiau jų suma - 2 yra
diametraliai priešinga, todėl žmones, gimusius 11 dieną, labai sunku
suprasti. Jie labai ambicingi, negali pasitenkinti antrąja vieta. Jie
energingi, iniciatyvūs, labai individualūs ir nepriklausomi. Tvirtai
apsisprendžia ir nedelsdami ima veikti. Tai teigiamas būdo bruožas.
Jie labai drąsūs, tačiau kartu jautrūs ir subtilūs. Nuostabiai
suplanuoja ir stulbinančiai įgyvendina savo planus, jei veikia
nedelsdami. Tačiau pakanka tik sudvejoti, ir viskas baigta.... Savo
drąsiems planams įgyvendinti jiems dažnai pritrūksta ryžto. Jie norėtu
primesti savo valią kitiems, tačiau trukdo iš prigimties minkštas
būdas. Ima prieštarauti patys sau norėdami laisvai išsakyti savo
požiūrį, o tuo pat metu pernelyg jautriai reaguoja į kitų jausmus. Kai
privalo pasisakyti, tai daro "špilkuodami", tarsi smeigtukų
injekcijomis, užuot pasakę tiesiai šviesiai. Apskritai labai jautrūs,
tačiau dėl dviejų vienetų dažnai nenuspėjami. Kartais labai kalbūs, o
kartais- tyleniai. Niekas nežino, kada ir ką jie ims daryti. Dėl
milžiniškų ambicijų jų apetitas auga, tačiau dažnai troškimai viršija
galimybes.. Jų emocinis bei lytinis gyvenimas taip pat labai
prieštaringas. Jie pasižymi dideliu seksualiniu apetitu ir jėga.
Nemalonumai prasideda atsiradus menkiausiems trukdžiams. Jie negali
pakelti išdavystės, kaip ir pralaimėjimo. Nesutikę tinkamo partnerio,
visą likusį gyvenimą jaučiasi nelaimingi.

Skaičių 12 sudarantis vienetas lemia drąsą, iniciatyvą, vyriškumą,
ambicijas ir teigiamas vadovo savybes. Tokie žmonės pasižymi
išmintimi, energija ir šiek tiek primena buldozerį. Kita vertus,
skaičiui 2 būdingas romantizmas. Todėl toks žmogus drauge ir
svajotojas, nepasitikintis savimi, jį reikia nuolat skatinti, nes jis
labai protingas, tačiai ne energingas. Šių dviejų skaičių suma - 3
taip pat labai stiprus skaičius, atstovaujantis sustiprintam skaičiui
1.Skaičius 3 tai lyderis virsta diktatoriumi, o ambicijos - valdžios
troškimu. Viso to rezultatas- teigiamas charakteris, už kurio slepiasi
nepasitikėjimas ir švelnus būdas. Skaičiaus 2 jautrumas pasireiškia
tuo, kad tokius žmones galima įtikinti, o ne priversti jėga. Jie
pasižymi tvirtu būdu be fanatiškumo ir pedantiškumo. Jų santykiai
nuoširdūs, jie trokšta sau lygių partnerių. Puikūs sutuoktiniai, jei
jų partneriai neturi per daug trūkumų, kuriais pasižymi ir jie patys.
Jie seksualūs ir neturi kompleksų. Iš partnerio tikisi to paties-
neprietaringos laisvės "be tabu". Jie stiprūs ir mėgsta
eksperimentuoti. Jie labai jautrūs, todėl yra švelnūs meilužiai, o
dvasinis pasitenkinimas jiems taip pat labai svarbu.

Skaičius 13 - gana sudėtingas. Jis laikomas nelaimingu, tačiau
taip nėra. Skaičiai 1 ir 3 - labai stiprūs ir žada sėkmingą karjerą.
Žmonės, gimę tą dieną, praktiški, sumanūs, energingai bei sistemingai
įgyvendina savo sumanymus. Jie išmintingi, kūrybingi, į viską turi
originalų požiūrį. Be to, išdidūs, nepriklausomi, nedelsdami grąžina
skolas. Jie ambicingi, labai tvirto būdo, visada pabaigia pradėtus
darbus. Šių skaičių derinys tiesiog nuostabus. Dabar panagrinėsime jų
sumą- 4. Šis skaičius tiesiogiai priešingas skaičiams 1 ir 3. Jam
būdinga prigimtinis pesimizmas, nuolatinė savigrauža. Šios dvi
prieštaringos tendencijos lemia ypač nelaimingą dvasios būseną. Viena
vertus, didelės ambicijos, troškimas kopti karjeros laiptais, o kita
vertus, nepasitikėjimas savimi ir pesimizmas, praleistos progos, nors
ir labai patikimos. Praleidę galimybes patiria nesėkmę ir greitai
nusivilia. Gimę 13 dieną pasižymi imliu protu ir įvairiapusiais
gabumais. Jie greitai, sistemingai ir metodiškai mokosi amato. Dirba
efektingai, tam jiems nereikia didelių pastangų. Galima būtų tikėtis,
kad šios savybės visada lemia sėkmę. Tačiau taip nėra. Jeigu jie
nesugeba suimti save į rankas, pasmerkti nesėkmei. Jie retai kada
pasitenkina tuo, ką turi, ir visada trokšta daugiau.

Skaičius 14 - tai trys žmonės viename. Visi skaičiai priešingi, o
jų suma 5 atstovauja dar kitam charakteriui. Tačiau didelio konflikto
nėra. 1-tai lyderis, ūmus ir ambicingas. 4- labai protingas,
metodiškas ir išlaidautojas. Šių skaičių suma- merkantilizmui
atstovaujantis skaičius, kuris teturi tik vieną dievą- pinigus. Tai
vienintelis tokio tipo derinys. Jis jungia ambicijas ir godumą
pinigams. Gimusiems šią dieną labai sekasi materialūs reikalai, nes
sugeba vadovautis iniciatyva, energija bei protu ir visas savo jėgas
sutelkia pinigams gauti. Visgi jie labai išlaidūs. Tačiau šią savybę
kontroliuoja skaičius 5. Už viso to slepiasi pesimizmas, būdingas
skaičiui 4. Tačiau šis bruožas ne itin dominuoja. Apskritai žmogus,
gimęs 14 dieną,- ambicingas, orientuotas į pinigus, ryžtingas ir
patiriantis gyvenime sėkmę. Sutuoktiniai ir bičiuliai taip pat turi
būti labai turtingi, antraip gerų santykių tenesitiki. Šie žmonės
šalti, juos sunku pamilti. Kita vertus, jie turi patrauklių skaičiaus
1 savybių, traukia priešingą lytį. Jie mandagūs ir diplomatiški.
Išoriškai turi daug draugų. Niekada nieko nebando nuteikti prieš save,
nes nežino, kada jiems prireiks to ar kito žmogaus.

Skaičius 15 - tai skaičių 1 ir 5 derinys. Skaičius 1- kupinas
ambicijų lyderis, protingas ir ryžtingas. Skaičius 5- Merkurijus,
verslo ir finansų planeta.. Suma- 6 labai romantiškas skaičius-
Veneros planeta, daranti įtaką meilei ir santykiams su kita lytimi.
Tai kartu ir magnetizmu pasižyminti asmenybė, traukianti priešingą
lytį kaip liepsna drugelius. Apskritai 15- lyderis, pasižymintis
merkantilizmu, veiklus žmogus, turintis romantiko bruožų. Tai labai
įdomus derinys. Merkantilizmą slopina romantizmas. Šie žmonės labai
atkaklūs, priėmė sprendimą jo laikosi iki galo. Šis atkaklumas
pasireiškia ir darbe- jie niekada nemes nebaigtų darbų. Paliktus
reikalus dažnai perduoda kitiems, o patys imasi naujų.
Pagrindinis bruožas skaičiaus 6 - romantiškumas. Merkantilizmas
tebėra, tačiau jis "atskiestas". Šis žmogus ieško romantiškos natūros.
Jeigu partneris turtingas, tuo geriau, tačiau ne taip svarbu, kaip
žmogui, gimusiam 5 dieną. Šie žmonės lengvai pažeidžiami. Jie atšąla
taip pat greitai, kaip ir užsidega. Į tai nereikėtų kreipti dėmesio.

Skaičius 16 yra sudarytas iš 1 ir 6.. Skaičius 1- lyderis,
ambicingas ir sėkmingas. Visus sumanymus įgyvendina ir nepakenčia
prieštaravimų. Tai protas, kruopščiai rezgantis planus. Tai vadas,
priverčiantis besąlygiškai paklusti. Skaičius 6 turi polinkį į
romantiką ir sentimentalumą, jautrumą gamtai, kuri ir yra romantizmo
simbolis. Žmonės, gimę 16 dieną, tampa gerais dailininkais ir
rašytojais, jeigu užsiima kuo nors vienu. Suma 7- reiškia permainas,
pomėgį keliauti, nenustygimą vienoje vietoje. Skaičių 6 ir 7 derinys
lemia gero tyrinėtojo bruožus. Skaičius 1 suteikia vyriškumo ir
energijos, nukreiptos į nuotykius. Jie labai įdomūs. Jų asmenybė
traukia kaip magnetas. Priešingai lyčiai labai patrauklūs, o moterys
negali atsiginti nuo gerbėjų. Jų jausmai stiprūs, tačiau kartu labai
nepriklausomi: juos sunku palenkti į savo pusę. Labai prieraišūs,
tačiau ilgai su vienu žmogumi išbūti negali, nes jiems reikia
permainų. Betgi jų prieraišumas nesumažėja. Jų jausmai pastovūs,
tačiau kartkartėmis jiems laikinai reikia kažko kito.

Skaičius 17 yra sudarytas iš 1 ir 7, kurių suma yra 8 suteikia jam
įdomų charakterį. Skaičius 1 lemia ambicijas ir energiją,
nepriklausomybę, kūrybingumą ir tikslingą veiklą. Skaičius 7 žada
permainas, nerimą, pomėgį klajoti. Derinys su skaičiumi 1 lemia puikų
dailininko, rašytojo talentą. Beje, menininkai, gimę šią dieną,
praktiški, išmintingi ir tvarko savo reikalus pasiremdami logika. Suma
8 lemia dvilypumą, nesuprantamą asmenybę. Taigi skaičius 17 turi trys
pagrindinius bruožus: skaičiaus 1 ambicijas ir energiją: skaičius 7
permainingumą ir skaičius 8 rūpesčius dėl nesupratimo. Emocionaliai
šie žmonės permainingi dėl skaičiaus 7 įtakos, tačiau skaičius 1 lemia
jų ištikimybę, taigi jie turi nuolatinį partnerį, nors pasitaiko
smulkių išdavysčių. Jų partneriai turi tai žinoti. Jeigu partneris
bando juos suvaržyti ar prieštarauti, jie gali su jais visiškai
nutraukti santykius. Jie tuokiasi daugybę kartų, o jų kitos santuokos
dar sėkmingesnės. Seksualiai tai pats stipriausias skaičius. Jie
mėgsta eksperimentuoti, jiems nieko nėra užginta. Seksualiai labai
pajėgus, tačiau ne šiurkštūs. Jų partneriai turi būti tokie pat
stiprūs.

Skaičius 18 skaitmenų suma 9. Visi trys skaičiai -1,8,9- turi
vienodą santūrų poveikį žmogaus būdui, tačiau 8 ir 9 įtaka didesnė
negu 1. Tai neįprastas derinys ambicingo ir energingo skaičiaus 1 su
neįžvelgiamu, neperprantamu skaičiumi 8, kuris lemia didelį talentą,
artistiškumą ir jautrumą. Derinys su skaičiumi 1 formuoja pažangią
asmenybę. Toks derinys gali pasirodyti skurdus, tačiau skaičius 9 šią
tendenciją atsveria. Kadangi skaičius 9- tai Marso planeta, ji
suteikia kovotojo bruožų. Taigi visų šių skaičių savybės atsispindi
skaičiuje 18.
Jie labai seksualūs, tačiau nesugeba savo norų išreikšti ir dėl to
dažnai nusivilia. Atvirai pakalbėti apie savo seksualines svajones
jiems atrodo per žema, todėl puola į giliausią neviltį.

Skaičius 19- tai diktatorius. Skaičių suma 10 byloja apie valdingą
būdą. Be to, 1 pasikartoja du kartus- pačiame skaičiuje ir jo
sudėtinių dalių sumoje. Štai kodėl šie žmonės niekam ir niekada nebus
pavaldūs. Pasitikėjimas, būdingas skaičiaus 1 žmonėms, čia virsta
tuščiagarbiškumu (puikybe). Jie mano, kad visur yra patys pirmieji, ir
niekada nesutiks, kad kas padarė darbą geriau už juos. Apie juos
sukasi visas pasaulis. Jie niekada nepasitenkina tuo, ką turi,- jiems
visada reikia daugiau. Jie stiprios asmenybės. Svetimą nuomonę moka
palenkti savo naudai vien tik savo asmenybės galiomis. Štai kodėl taip
trokšta valdyti. Gali sunaikinti visa, ką tik nori, jeigu tai pastoja
kelią jų ambicijoms, kartu nesigėdi imtis visokių priemonių, prireikus
gali net įvykdyti žmogžudystę. Ryžtas ir energija - pagrindiniai
skaičių 1 ir 9 bruožai, o gimusiems 19 dieną jie padidėja trigubai. Tą
pati galima pasakyti apie jų emocinį ir lytinį gyvenimą, kur jie taip
pat turi dominuoti. Jiems net neateina į galvą, kad kitas žmogus taip
pat turi jausmų, su kuriais reikėtų skaitytis, nes patys jie jų
neturi. Aplinkiniai tėra instrumentai, kurie naudojami jų tikslams.
Šie žmonės labai seksualūs, o turint omenyje, kad jiems nėra ribų,
kada ko nors užsigeidžia, kartais jų reikėtų vengti.

Skaičius 20. Kaip ir 2 dieną gimusieji, jie švelnaus, minkšto
būdo, romantikai, nuolaidūs ir jautrūs. Šis skaičius sudarytas iš 2 ir
0. Nulis- nebylus skaičius, jis tik sušvelnina skaičių 2. Šie žmonės
labai protingi, kūrybingi, pasižymi gyva ir turtinga vaizduotė. Jie
labiau dvasinės negu fizinės pakraipos žmonės. Fiziškai paprastai nėra
stiprūs. Šie žmonės svajotojai, tad dažniausiai skrajoja padebesiais.
Jie negali gyvenimo faktams žiūrėti tiesiai į akis ir slepiasi savo
mažame svajonių pasaulėlyje. Su realybe jų svajonės mažai ką turi
bendra, o kai jas pažadina, patys veikiai suvokia, kad jos
neįgyvendinamos. Svajingumas darinyje su įgimtu protu lemia tapti
nuostabiais dailininkais ar poetais, jeigu jie suranda tą, kuris gali
užtikrinti jų pragyvenimą. Jie minkšto būdo ir greitai atslūgsta,
jiems pritrūksta energijos, kad galėtų sutvarkyti savo gyvenimą taip,
kaip norėtų. Būdami fiziškai silpni, nemėgsta fizinio darbo. Lytiškai
jie nėra pajėgūs, nors tarp jų pasitaiko ir išimčių. Bet kuriuo atveju
visas jų fizinis potraukis gimsta prote, o be dvasinio bendrumo - jo
iš vis gali ir nebūti. Kuriant šeimą, jiems taip pat reikia, kad
sutuoktinis pasižymėtu tokiomis pat dvasinėmis savybėmis, tačiau jei
jis dvasiškai skurdesnis, o fiziškai stipresnis, santuoka nebus
sėkminga, o partneriai- nuvilti.

Skaičius 21. Šios dienos skaičiai atstovauja mėnuliui ir saulei.
Manoma, kad mėnulis- moteris, o saulė- vyras. Mėnulis- romantika,
emocijos, jautrumas, o saulė- ambicijos ir sėkmė. Jų suma 3 užtikrina
dar didesnį polinkį į diktatoriškumą, negu gimusiojo 1 dieną. Viena
vertus, toks žmogus bus svajotojas, pasižymintis turtinga vaizduote, o
kita vertus, lyderis, ambicingas ir stiprūs. Visais atvejais tai geras
derinys. Silpnąsias skaičiaus 2 savybes kompensuoja teigiamos
skaičiaus 1 savybės, o diktatiški skaičiaus 1 bruožai sušvelninami
skaičiumi 2. Šiems žmonėms gyvenime paprastai sekasi, nes jie tikri
minties galiūnai, pasižymi turtinga vaizduote ir sugeba planuoti, o
priešingai negu skaičiai 2 ir 20, savo idėjas įgyvendina.

Skaičius 22- nepaprastai pesimistinis: dviejų dvejetų derinys,
kurių suma 4. Skaičiaus 2 jautrumas ir nepasitikėjimas savimi
padvigubėja. Šis skaičius - moteriškumo įsikūnijimas. Švelnus ir
jaudinantis. Tai silpnas skaičius, beveik nesugebantis nepriklausomai
veikti. Vienintelis išsigelbėjimas - protas ir didelis dvasingumas,
tačiau ir jie ne itin gerai padeda šiems žmonėms, kurie nesugeba jų
panaudoti veikloje. Jiems gyvenime vargu ar sekasi, todėl tyko dideli
nusivylimai. Jie dideli švaistūnai. Pinigai jiems ateina taip pat
lengvai, kaip ir išeina. Jie nieko negali sukaupti ir beveik visada
turi bėdų dėl pinigų. Išlaidauti linkę daug daugiau negu uždirba.
Nepasižymi stipriais jausmais, jiems nelengva pamilti, tačiau jei
ką nors pamilsta- lieka ištikimi visą gyvenimą. Jų lytinis pajėgumas
vidutiniškas: per didelis jautrumas dėl menkiausios kliūties atima bet
kokį potraukį, o iš naujo jį sužadinti labai sunku. Su gimusiais 22
dieną labai sunku sugyventi - juos nuolat reikia drąsinti ir skatinti,
visapusiškai palaikyti, o aplinkiniams tai gana sunki našta. Jie tarsi
vampyrai, siurbiantys proto kraują.

Skaičius 23. Gimusieji 23 dieną prieštaringos asmenybės. Jie
švelnaus būdo dėl skaičiaus 2 ir mini diktatoriai dėl 3 įtakos. Jų
suma 5 kalba apie merkantilizmą. Jie trokšta, kad viskas būtų taip,
kaip jie nori, tačiau stokoja stipraus charakterio, kad tą pasiektų.
Todėl kartais panaudoja jėgą. Jie gali paveikti tik silpnesnius už
save, jų įgimtas gudrumas pataria neeikvoti jėgų tiems, su kuriais
nieko neišeis. Jei juos supa žmonės, pasižymintys stipresniu
charakteriu, jaučiasi sugniuždyti. Paprastai šie žmonės nėra fiziškai
stiprūs, netgi jei tokie ir atrodo. Jie jautrūs ir išdidūs, nemėgsta
įsipareigojimų. Mėgsta atsilyginti, būti atsiteisę. Tai skaičiaus 5
įtaka. Šie žmonės stengiasi atrodyti, kad jų aplinkybės neveikia, nors
iš tiesų yra aplinkybių varžomi. Bet koks nukrypimas nuo visuomeninių
normų greičiausiai susijęs su ambicijomis.

Skaičius 24 - tai skaičių 2 ir 4 derinys. Labai pesimistinis ir
jautrus. Iš prigimties šią dieną gimusieji labai romantiški ir neturi
lyderio bruožų. Tai sekėjai. Švelnaus būdo žmonės, kurie nesugeba
grubiai įžeisti, netgi jei patys nuo to kenčia. Jie protingi, gerai
mokosi, tačiau retai ko nors pasiekia. Nepasitikėdami savimi,
praleidžia geras galimybes. Nemoka rizikuoti. Atsilieka nuo
bendraamžių, todėl dar labiau praranda pasitikėjimą savimi. Skaičių
suma 6 - lemia ypač romantišką, idealizuojantį viską pasaulyje asmenį.
Žada turtingą vaizduotę, polinkį į meną. Kartu šie žmonės regi
tamsiąsias gyvenimo puses. Praleidę galimybes, viskuo kaltina tik savo
likimą, o ne iniciatyvos stoką. Jie tikri ir ištikimi draugai.
Nelengvai susidraugauja, tačiau visam gyvenimui. Jų jausmais visiškai
verta pasitikėti, nes jie ištikimi ir nesugeba nuskriausti. Dažnai dėl
to jaučiasi nelaimingi, nes negali nutraukti slegiančių santykių.
Seksualiai nėra labai pajėgūs, nes fiziškai silpni ir neatsparūs.
Seksas jiems daugiau suvokiamas protu. Be to, jie drovūs, dėl to
neturi didelio pasisekimo tarp priešingos lyties atstovų. Jie nuolat
svajoja, tačiau nedrįsta savo svajonių įgyvendinti. Visaip idealizuoja
savo susižavėjimo objektą. Širdies reikalus sprendžia labai
emocionaliai. Myli karštai ir giliai.

Skaičius 25 - keistas derinys: švelnumo (skaičius 2), godulio
(skaičius 5) ir permainų troškulio (jų suma, skaičius 7). Skaičius 2,
nors yra priešakyje, iš tiesų yra tėra sekėjas, klusnus žmogus.
Daugiausia pasireiškia skaičius 5. Jis reikalauja daug pinigų, jiems
gauti jam visos priemonės geros. Jie lengvai pasiduoda neteisėtos
veiklos pagundai. Pasižymi geromis dalykinėmis savybėmis, tačiau
pirmenybę teikia spekuliacijai ir azartiniams lošimams. Jiems nuolat
reikia permainų (skaičiaus 7 įtaka). Jausmams vienodai turi įtakos ir
skaičius 2, ir skaičius 5. Švelnaus būdo, romantiški, labai protingi,
jų partneriai ir draugai turi būti artimos dvasios. Skaičius 5 traukia
prie "reikalingų" žmonių, t.y. prie tų, kuriems jau pasisekė.Jie
mėgsta permainas. O jei santykiai nėra labai glaudūs, jų ilgai
nepalaiko. Seksualiai atstovauja keistam deriniui: juos traukia
pasiturintys asmenys, tačiau jie labai linkę į romantiškumą, tai juos
verčia žavesio objektą idealizuoti. Jų meilė užsimezga prote, arba
objektas turi būti gerai materialiai apsirūpinęs. Nepaisant
romantikos, jų nedomina neturtingi žmonės. Fiziškai jie vidutiniški.
Nelabai mėgsta nuotykius ir ne itin trokšta sekso. Jeigu juos
sužadintumėte, energija būtų didžiulė. Ir vis dėlto tai vidutinio
seksualinio pajėgumo žmonės..

Skaičius 26. Abu skaičiai pasižymi jautrumu ir artistiškumu.
Jų suma 8. Tai prieštaringas skaičius, kurį blogai supranta
aplinkiniai. Gimusieji 26 dieną mėgsta pramogas, kad namuose būtų
daugybė žmonių. Moteris, gimusi 26 dieną, svetinga šeimininkė. Ji
labai emocionali. Apskritai šie žmonės labai jautrūs, puoselėja gilius
jausmus ne tik mylimiesiems, bet ir draugams. Santykius su žmonėmis
šiek tiek idealizuoja, jiems reikia ir dvasinių, ir fizinių stimulų.
Skaičius 6 suteikia romantiškumo priešingai lyčiai. Jie svajotojai
idealistai, trokšta dvasinio bendravimo. Tuo pat metu yra ir fiziškos
pakraipos žmonės, jiems būtini fiziniai stimulai. Tačiau čia kyla
prieštaravimas. Jiems reikia ir dvasinio sužadinimo. Jų negalima
sužadinti, jei objektas neturi romantinės aureolės.

Skaičius 27- tai romantiko ir diktatoriaus derinys. Skaičiai
2 ir 7 panašūs, nors antrasis stipresnis ir labiau nepriklausomas. Šie
žmonės originalūs ir individualūs. Iš prigimties materialistai.
Originalūs veiksmai juos išskiria iš kitų. Moterys trokšta tikrumo,
ieško protingų partnerių, su kuriais galėtų dvasingai bendrauti. Jie
jautrūs, pasižymi turtinga vaizduote ir labai protingi. Mėgsta
keliauti, todėl daug žino. Jų polinkis į romantiką gerai dera su
pomėgiu keliauti. Jiems svarbiau protas negu fiziniai poreikiai. Viena
vertus, linksta prie tų, kurie gali jiems suteikti moralinę paramą
(nes nepasitiki savimi), kita vertus, juos traukia švelnios prigimties
ir nuolankūs žmonės. Juos taip pat žavi nenuspėjami žmonės. Jei žmogų
lengva perprasti, jiems neįdomu. Priešinga lytis traukia daugiau iš
įpročio nei dėl potraukio. Net jeigu potraukis nėra stiprus, jie
trauks į medžioklę dėl azarto. Tai daugiau pasakytina apie vyrus.
Seksualiai jie labai pajėgūs, užsigeidę nelaukia. Gali panaudoti jėgą.

Skaičius 28. Ši data sudėtinga, nes sudaryta iš skaičių,
pasižyminčių skirtingomis savybėmis. Skaičius 2- svarbiausias dienoms
nuo 20 iki 30- lemia minkštą būdą, nuolankumą ir priklausomybę nuo
aplinkinių. Skaičius 8 - magnetizmas, traukiantys priešingą lytį. Jų
suma 2+8=10 (1). Tai energingas ir iniciatyvus vadas. Šią dieną
gimusieji labai įdomūs žmonės. Labai protingi ir jautrūs. Jie jaučia
aplinkinius ir pasižymi gera vaizduote. Gali tapti gerais meno
žinovais. Taip pat labai ambicingi.Ištikimi ir kuklūs draugai bei
meilužiai. Myli stipriai ir nuoširdžiai bei atsižvelgia į kitų
jausmus. Niekam neprimeta savo valios. Jie nesistengia dominuoti, nors
gerai žino, ko nori. Būdami švelnūs ir nekerštingi, lengvai sugeba
paveikti ir įtikinti kitus. Jie labai protingi ir dvasingi. Jiems
vienodai reikia ir dvasinio, ir fizinio bendravimo. Dvasiškai
neartimas partneris jiems greitai nusibosta. Seksualiai labai pajėgūs,
jų partneriai taip pat turi būti stiprūs. Seksas jiems taip pat labai
svarbu, kaip ir emocijos bei dvasingumas, vieno perteklius nepakeičia
kito nebuvimo.

Skaičius 29 gana sudėtingas. Iš vienos pusės - 2, iš kitos -
9.. Tai vienas kitam priešingi skaičiai, jų sumos 11 suma taip pat
lygi 2-ui, kuris lemia švelnų ir pesimistinį būdą, o 9- dominuojantį
maištavimą. Visiškas kontrastas. Skaičiaus 29 suma 11 taip pat daro
poveikį charakteriui, nes dviejų vienetų derinys - tai ambicingas
vadas. Skaičius 2- tai vaizduotė ir kūryba, o skaičius 9- dominuojanti
asmenybė ir nuožmus kovotojas iki pat galo. Tai Marso planeta. Galima
tik įsivaizduoti, koks kyla asmenybės konfliktas. Tai labai apsunkina,
nes vienu metu jie nori ir dominuoti, ir paklusti. Jie labai
ambicingi, savo sumanymus įgyvendina iki galo. Tačiau patyrę
pralaimėjimą, subyra kaip kortų namelis. Būdami labai protingi,
pasiekia profesinių aukštumų. Pasižymi fenomenaliais administratoriaus
sugebėjimais, visa tai daro stiprų poveikį aplinkiniams ir lemia
sėkmę. Jie pasirengę viskam, kad patenkintų labai dideles savo
ambicijas, kurios nepasitenkina antrąja vieta. Jų jausmai gilūs ir
ilgalaikiai, tačiau jų partneriams gana sunku, nes jie tai dominuoja,
tai nuolaidžiauja. Šie žmonės gana seksualūs, tačiau kenčia nuo
skaičiaus 2 komplekso ir negali pareikšti savo norų.

Skaičius 30 - tai skaičiaus 3 dvynys, kuris pasižymi visomis
jo savybėmis, tik švelnesnėmis. Abu galima laikyti vienodais. Tai
labai drąsus skaičius, tą dieną gimusieji ambicingi ir agresyvūs. Jie
mėgsta valdžią ir niekada nepasitenkina pavaldinio padėtimi. Jie turi
valdyti kitus, o be valdžios- nusivilia. Griežtai laikosi disciplinos
ir to reikalauja iš kitų. Mėgsta dominuoti ir nesiskaito su kitų
nuomone. Jie tvirto būdo ir neatsisako savo sumanymų. Paprastai labai
stiprūs i atsparūs.Troškimas pirmauti būdingas visur, taip pat
santykiuose su žmonėmis. Jie turi pirmauti, arba jokių santykių nebus.
Partneris arba draugas turi būti minkšto būdo ir nuolaidus,
pasitenkinti antrąja vieta. Jie - medžiotojai, turintys įgimtą
instinktą. Tie, kuriais jie susidomi, neturi galimybių pabėgti, nes
auka bus sekama su tokiu ryžtų, kuriam sunku pasipriešinti. Jie
pasižymi patrauklia išvaizda ir didžiule seksualine trauka. Priešinga
lytis pritraukiama prieš jos valią. Seksualiai pajėgūs ir baisūs
materialistai. Jie agresyvūs. Meilei turi mažai laiko, tačiau,
pasitaikius progai, ją būtinai pasinaudos, ypač jei pasiūlymas bus
duotas nusižeminus.

Skaičius 31. Tai dar vienas sudėtingas skaičius, kurį sudaro
dvyniai 1 ir 3. Abu jie turi lyderio, ambicijų ir energijos požymių.
Abu praktiški, gerai planuoja ir energingai įgyvendina sumanymus. Jie
išdidūs, nemėgsta niekam įsipareigoti. Abu tvirto būdo, nepasiduoda
iki pat galo. Kodėl jis laikomas sudėtingu? Tai lemia dviejų skaičių
suma - 4, kuri visiškai priešinga 1 ir 3. Tai pesimistas iš
prigimties. Tokie žmonės nuolat niūrūs. Taigi, viena vertus, viską
nugalinčios ambicijos, sėkmės ir didelės karjeros troškimas, o kita
vertus, nepasitikėjimas savimi, neryžtingumas atsiradus progai, kad ir
kokia patikima ji būtų. Tarp šių komponentų kyla didelis konfliktas,
kažkas panašaus į asmenybės susidvejinimą, nors kitaip, negu
gimusiesiems 8 dieną. Emocinis gyvenimas taip pat sudėtingas. Dviejų
skaičių konfliktas atlieka didelį vaidmenį. Iš pažiūros gimusieji 31
dieną atrodo pasitikintys savimi ir malonūs, o viduje slypi niekada
nepastebimas netikrumo jausmas. Tokiems žmonėms labai reikia
paskatinimo, kad galėtų imtis veiklos. Skaičius 4 vaidina labai svarbų
vaidmenį ir jausmų srityje. Šią dieną gimusieji lėtai reaguoja į
emocijas, tačiau pasižymi ištikimybe visam gyvenimui. Jų nuoširdumu
nereikia abejoti. Jiems sunku pamilti, tačiau jei pamilsta, myli labai
stipriai. Sekso atžvilgiu viskas kitaip. Jie čia nesiskaito su
jausmais. Jie labai seksualūs, turi didelį apetitą, tačiau jausmų
vaidmuo čia nedidelis. Pasitenkina grynai fiziškai. Potraukis ateina
staiga ir yra nekontroliuojamas. Negalėdami patenkinti geidulio, tampa
nervingi, susierzina.

Elidijus...@nordea.com

to zoles-r...@googlegroups.com
Aciu, daug sypsenu, geros nuotaikos ir aisku dovanu taip pat :)
Elidijus
to Lietuvos žolės riedulininkai ir jų draugai
O tai velniava, susipaniojau:)))))

Inta hockey

to Lietuvos žolės riedulininkai ir jų draugai
Sveikiname Jus ir Jūsų artimuosius su Šv. Kalėdomis ir Naujaisiais
metais!

Kantrybės nebaigtiems darbams užbaigti,

kūrybinio impulso naujiems pradėti,

lengvos Laimės rankos, stiprios sveikatos

ir džiugios šventinės nuotaikos linkime

Šventų Kalėdų ir Naujųjų Metų proga!

Širvintų "INTA"

http://intahockeyclub.blogspot.com/