Aangemeld

2 views
Skip to first unread message

Henri Roggeman

unread,
Apr 30, 2011, 4:08:34 PM4/30/11
to zm-linguisti...@googlegroups.com

Bedankt voor de link Thijs ;-)

 

 

Johan Zijlstra

unread,
May 2, 2011, 7:59:53 PM5/2/11
to zm-linguisti...@googlegroups.com
Welkom Henri!

Dit maakt mijn vorige mailtje een beetje overbodig, denk ik!
Je kon dus niets versturen omdat je nog geen lid van de google group was.

Op 30 april 2011 22:08 schreef Henri Roggeman <henri.r...@telenet.be> het volgende:

Thijs Bruins Slot

unread,
May 3, 2011, 3:45:51 AM5/3/11
to zm-linguisti...@googlegroups.com
Ja sorry, ik was vergeten de CC van de google group toe te voegen, vandaar dat je niet wist dat ik gereageerd had ;)

Oh en welkom Henri ;)

Groetjes

Thijs


Op 3 mei 2011 01:59 schreef Johan Zijlstra <wha...@gmail.com> het volgende:

Henri Roggeman

unread,
May 3, 2011, 11:01:41 AM5/3/11
to zm-linguisti...@googlegroups.com

Hallo allemaal. Ik moet mijn weg nog een beetje vinden, maar daar gaan jullie me vast bij helpen ;-).

Thijs Bruins Slot

unread,
May 3, 2011, 1:47:22 PM5/3/11
to zm-linguisti...@googlegroups.com
Mijn excuses ;) Ik zal je even een mailtje sturen met informatie ;)

Groetjes,

Thijs


Op 3 mei 2011 17:01 schreef Henri Roggeman <henri.r...@telenet.be> het volgende:

Henri Roggeman

unread,
May 5, 2011, 6:24:45 PM5/5/11
to zm-linguisti...@googlegroups.com

Gasten,

 

Ik heb kennelijk iets verkeerd gedaan bij het aanduiden van mijn talen. Ik heb daar ook Deens tussen gezet, met de bedoeling evt teksten uit het Deens te vertalen. Mijn moeder is Deense, vandaar. Maar ik heb al mail gekregen van Zeitgeist Denemarken met de vraag of ik daar kan helpen. Maar ik vrees dat mijn Deens niet goed genoeg is om dat te doen aan een productief tempo. Ik heb er zeker een uur over gedaan voor ik tevreden was over de vrij korte reply die ik hem heb gestuurd J.

 

Wat moet ik afvinken op pootle als ik zulke vragen niet meer wil krijgen?

 

Grtz

Henri

Thijs Bruins Slot

unread,
May 6, 2011, 6:50:07 AM5/6/11
to zm-linguisti...@googlegroups.com
Hey Henri,

Bij settings>Languages is het belangrijk dat je alleen de taal selecteert waar je naar toe wilt vertalen, in dit geval dus alleen Nederlands. Als je hier Deens invult komt je naam bij het Deense team terecht, vandaar dat je reactie kreeg of je wil meehelpen met de Deense vertalingen ;)
Als je vanuit andere talen wilt vertalen moet je dat aangeven bij 'Alternative Source Languages'. Hier kan je dus naast Nederlands ook Deens invullen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt :)

Groetjes,

Thijs


Op 6 mei 2011 00:24 schreef Henri Roggeman <henri.r...@telenet.be> het volgende:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages