Hoi Thijs,
Grinnik, I know... het is op dit moment even een "kort stukje" en zo kan ik mijn hoofd ook af en toe bezighouden met iets leukers dan gortdroge computernetwerk-informatie...
Ik wacht nog even tot vanavond, als er zich niemand heeft aangemeld begin ik er morgen aan. Kan er natuurlijk ook voor kiezen om, als het vertaald is, te gaan proeflezen. Vooral omdat je de spoed benadrukte reageerde ik. Ik wacht af... ;-)
Groetjes,