Hoi Thijs,
Ik zie dat de main site helemaal vertaald is, met uitzondering van de FAQ. Zal ik die dan maar verder vertalen? Of ligt er dringender werk te wachten? Let me know ;-)
Grtz
Henri
Ok, komt in orde.
Hoi Thijs, zm_sustainability.po is proefgelezen. Moeten er nog worden gedaan?
Van: Thijs Bruins Slot [mailto:tbsfo...@gmail.com]
Verzonden: donderdag 2 juni 2011 19:33
Aan: Henri Roggeman
CC: zm-linguisti...@googlegroups.com
Onderwerp: Re: Main site af
Euh nee de FAQ hoeft niet hea ;) Die gaat binnenkort aangepast worden dus dat zal zonde van het werk zijn.