Voortaan maandelijkse teamspeak meetings

1 view
Skip to first unread message

TBS

unread,
Apr 15, 2011, 8:52:32 AM4/15/11
to ZM Linguistic Team Dutch
Hallo mensen,

Aangezien er bij de 2-wekelijkse meetings niet veel te bespreken
blijkt te zijn en de opkomst ook vrij klein is, willen we liever de
teamspeakmeetings elke eerste week van de maand houden en indien nodig
een extra meeting inlassen.
Om te peilen welke dagen het beste zullen uitkomen voor de meeste
mensen, ik de volgende doodle gemaakt:

http://www.doodle.com/cwgqnskccf7mv7z4

Dus laat even weten via de doodle welke dagen jou het beste uitkomen,
dan kunnen we naar aanleiding hiervan een dag uitkiezen.

Groetjes!

TBS

unread,
May 7, 2011, 1:38:15 AM5/7/11
to ZM Linguistic Team Dutch
Dinsdag om 20 uur blijken de meeste mensen te kunnen dus ik stel voor
dat we voortaan elke eerste dinsdag van de maand om 20 uur een
vergadering op teamspeak inplannen van het vertaalteam. Omdat we deze
maand de eerste dinsdag gemist hebben (mijn excuses ik was het
helemaal vergeten) kunnen we aanstaande dinsdag wel bij elkaar komen
om 20 uur.

Ook wil ik nog even verwijzen naar de internationale meetings van het
vertaalteam waar jullie van harte welkom zijn, die elke zaterdagen met
even weeknummers plaatsvinden om 21 uur onze zomertijd (19 GMT).
Vanavond is er dus ook een.

Groetjes!

Thijs

Henri Roggeman

unread,
May 7, 2011, 5:18:05 AM5/7/11
to zm-linguisti...@googlegroups.com
Dinsdag is voor mij een probleem want ik repeteer dan met mijn band. Ik zal
er dus helaas niet bij kunnen zijn, behalve dan als het uitzonderlijk geen
repetitie is.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: zm-linguisti...@googlegroups.com
[mailto:zm-linguisti...@googlegroups.com] Namens TBS
Verzonden: zaterdag 7 mei 2011 7:38
Aan: ZM Linguistic Team Dutch
Onderwerp: Re: Voortaan maandelijkse teamspeak meetings

Thijs Bruins Slot

unread,
May 7, 2011, 11:58:45 AM5/7/11
to zm-linguisti...@googlegroups.com
De vergaderingen worden opgenomen. Ik post ze altijd hier:

Als er behoefte is om de recordings hier te posten, laat het dan weten!

Ook is er om de zaterdag een internationale vergadering.


Groetjes
Thijs

TBS

unread,
May 10, 2011, 6:39:54 PM5/10/11
to ZM Linguistic Team Dutch
Hier is de recording van de vergadering, samen met een aantal punten
in het kort die we besproken hebben.

http://www.zmnetherlands.com/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=20&id=5139&Itemid=122
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages