Dinsdag om 20 uur blijken de meeste mensen te kunnen dus ik stel voor
dat we voortaan elke eerste dinsdag van de maand om 20 uur een
vergadering op teamspeak inplannen van het vertaalteam. Omdat we deze
maand de eerste dinsdag gemist hebben (mijn excuses ik was het
helemaal vergeten) kunnen we aanstaande dinsdag wel bij elkaar komen
om 20 uur.
Ook wil ik nog even verwijzen naar de internationale meetings van het
vertaalteam waar jullie van harte welkom zijn, die elke zaterdagen met
even weeknummers plaatsvinden om 21 uur onze zomertijd (19 GMT).
Vanavond is er dus ook een.
Groetjes!
Thijs