DotSUB is gelukkig een stuk makkelijker voor jullie om te begrijpen... Voor de coördinatoren is het iets lastiger om bij te houden maar dat is een ander verhaal.
Heb je een account op dotSUB?
Als je ingelogd bent, en je gaat naar de link van de video, dan staat er rechts van de video een dropdownbox waarin staat "Translate Into". Hier selecteer je "Dutch" en de rest wijst zichzelf wel volgen mij. Je hoeft hierbij niet op submit te klikken of iets dergelijks, dotSUB slaat automatisch je regel op zodra je de regel verlaat.
Ik kom er net achter tijdens het schrijven van deze mail dat de video al vertaald is, door een gebruiker genaamd "tzm.seb"... Weet iemand wie dat is? Naja hoe eerder klaar hoe beter ;)
Laat dus maar zitten :)
Groetjes,
Thijs