Ik heb het even heel druk gehad met mijn werk en nog een paar dingen. Maar
sinds een paar dagen ben ik de ZGM FAQ aan het afwerken. Ik denk dat dat
niet al te lang meer zal duren. Ik wil best een poging wagen om die tekst
van Occupy Amsterdam in het Engels te vertalen, dus, tenzij er iemand is die
het dolgraag wil doen, stuur maar eens langs, zou ik zeggen. Ik heb ook wel
een paar mensen waar ik beroep op kan doen voor advies, denk ik. En als het
niet lukt stuur ik het gewoon terug :-D.
Peace
Henri
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: zm-linguisti...@googlegroups.com
[mailto:zm-linguisti...@googlegroups.com] Namens TBS
Verzonden: vrijdag 20 januari 2012 22:59
Aan: ZM Linguistic Team Dutch
Onderwerp: Nieuw Vertaalteam forum + vertaal aanvraag
Ik denk dat het beter is om niet meerdere projecten tegelijk op je te nemen (de FAQ is al behoorlijk veel werk!). Maar je kan natuurlijk altijd de FAQ even laten rusten als het Occupy project je meer trekt.
Nogmaals heel erg bedankt voor al je inzet!
Gr Thijs
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: zm-linguisti...@googlegroups.com
[mailto:zm-linguisti...@googlegroups.com] Namens Thijs Bruins Slot
Verzonden: vrijdag 20 januari 2012 23:31
Aan: zm-linguisti...@googlegroups.com
Onderwerp: Re: Nieuw Vertaalteam forum + vertaal aanvraag
Hey Henri,
Gr Thijs=