Poistuminen

6 views
Skip to first unread message

Kaisa Kourkia

unread,
May 25, 2011, 5:05:55 AM5/25/11
to zm-kaan...@googlegroups.com
Tahdon poistua tästä piiristä heti. Ei enää viestejä, kiitos
TERVEISIN kAISA

Aki Airomaa

unread,
May 25, 2011, 2:03:00 PM5/25/11
to zm-kaan...@googlegroups.com
Sun pitää tehdä se ite...

Jussi Valonen

unread,
May 25, 2011, 3:44:24 PM5/25/11
to zm-kaan...@googlegroups.com
Moi kaikille!

Olet Aki käsittääkseni väärässä, ainakin tuon 'pitäisi' -sanan osalta.
Ryhmän hallinnoijat (Mice +?) voivat poistaa jäseniä listalta ainakin
jollain asetuksilla (mulla on ainakin mahdollisuus Turun ryhmässä
tuolle). Sovitaanko että mice/mahdollisesti muu listan hallinnoija
hoitaa asian ja pistää siitä sitten viestin kun asia on hoidettu? Että
ei sitten vaivata asiaa enää muilla viestein varsinkaan Kaisaa, vaan
keskitytään taas käännösasioihin?

Hyvää jatkoa Kaisalle!

Muille keskusteluun osallistujille sitten facepalm - pisin näkemäni
poistamispyyntöviesti viestimäärän osalta (8?) ja erittäin huonosti
vastailtu: esim. Aki voi miettiä miksi Kaisa tällaisia pyytää jos hän
jo osaisi poistua listalta ja miten vähän Aki asiassa auttoi omalla
viestillään. Noin yleisemmin voisi asiat muotoilla ystävällisemmin ja
ymmärtäväisemmin. Emme halua haaskata omaa aikaamme, älkäämme siis
haaskatko muidenkaan aikaa ja hermoja...

Foorumiviestien loppuun voisi lisätä sen signatuurin jossa on listalta
poistumisen ohje/osoite, googlegroups autogeneroi sellaisen viestin
kun asetuksista muuttaa ja sitä voi sitten vielä muokkailla
sopivammaksi. Koetin löytää kyseistä sähköpostiosoitetta jolla poistaa
tilaus mutta en löytänyt sitä eikä minulla ole oikeuksia poistaa
jäseniä, joten en voi asian eteen enempää toistaiseksi tehdä.

Hyvää elämää!

Henry Brade

unread,
May 25, 2011, 3:47:12 PM5/25/11
to zm-kaan...@googlegroups.com
Minä tosiaan yritin löytää myös kyseistä osioitetta ja en löytänyt, tämä siis jo aiemmin. Enkä ole varma onko mulla oikeuksia poistaa kuitenkaan.

2011/5/25 Jussi Valonen <theyhandle...@gmail.com>

Aki Airomaa

unread,
May 26, 2011, 3:37:48 AM5/26/11
to zm-kaan...@googlegroups.com
Joo, olisin voinut vastata pidemmin. Listalta poistuminen on vaan niin helppoa että turhauduin ja en jaksanut vaivaantua kirjoittamaan 4 sanaa enempää ohjeita.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages