Heips!
Näyttäisi olevan tuo
Manymoon kehittynyt enstisestään, joten nyt olisi aika tehdä kokeilumielessä pienimuotoinen projekti. Tarkoituksena olisi testata k.o. apuvalineen käyttöä käännöstiimin projektinhallinnassa. Vastaa vaikka tähän ketjuun, mikäli haluat ottaa osaa!
Tuonne voi kirjautua suoraan Google-tilillä ja integrointi käännöstiimin sivuillekin onnistuu. Lisäksi Google Docsit ym. ovat näpsäytyksen takana ja kalenteriin saa näppärästi lisäiltyä eventtejä. Kaikin puolin erittäin lupaava työkalu ja mikä parasta, tärkeimmät ominaisuudet ovat täysin ilmaisia! Sosiaalisuuskin tulee tuossa esille mm. tilapäivitysten muodossa.
Lisäsin sivustolle esimerkkinä
Manymoon-gadgetin. Kannattaa käydä tutustumassa! Toivon tosiaan, että saataisiin tästä valjastettua toimiva projektinhallintajärjestelmä, johon kaikki voivat ottaa osaa. Pistäkäähän palutetta tulemaan!