Przypomnienie

Waźb

to Zimo2010
Witam , po pewnej przerwie ;))
Mam nadzieję ,że wszystkie sprawy formalne i nie tylko dobrze Wam idą
i ,że jeżeli są jakieś problemy to udaje się je pokonywać ;) !!
Z nowości organizacyjno zimowiskowych :
- 5.12 - byłam na kursie wychowawców , trwa oczekiwanie na
zaświadczenie
- Trwa też wydobywanie od Pani z ośrodka karty kwalifikacyjnej
obiektu
- 4.01 - Wiewióra idzie na kurs finansowy
- Zaraz przed świętami będziemy rezerwować bilety ( Wiewióra -
przypominam o tym co trzeba sprawdzić !! )

Przypominam :
- O wpłatach
- O kartach ( NOWY wzór ze strony okręgu , o którym Wam pisałam )
- Listach wpłat na maila do Wiewióry

Wigilia :
- W godzinach 17.30 - 19.30 ( miejsce cały czas się ustala )
- program jutro nad tym usiądę i prześlę Wam dokładny do wglądu
- Organizacyjne :
- Każda drużyna przygotowuje jedzonko ALE każda przygotowana rzecz
musi miec min. 1 składnik , którego nazwa zaczyna się na ta samą
literę co nazwa waszej drużyny
- Kadra gromad : odpowiada za kubeczki , talerzyki serwetki i inne
akcesoria dekoracyjne ( ale, ale - tu też małe ograniczenie - mają
być albo różowe , albo zielone - nie koniecznie musi dotyczyć
talerzyków itp , ale innych dekoracji to już koniecznie !)

- A i pytanie - co uważacie ,że nasza Wigila powinna odbyć się w
mundurach czy też nie ... osobiście jestem zdania ,że chyba jednak
może lepiej by było mundurowo zwłaszcza ,że 18 mundurowo raczej
rzadko się widujemy ... chociaż za argumentem bez mundurów też trochę
przemawia ...
jakie jest Wasze zdanie ?

Ściskam zimowo !!

Waźb ;))