już trochę mamy :-))

Waźb

to Zimo2010
Heeej !
Bardzo , bardzo Wam dziękuję za terminowe dostarczenie wszyskich
dokumentów :-)) i oczywiście Asi i Wiewiórze za dzielne zbieranie :-
* !!

Jest jeszcze jednak parę ISTOTNYCH spraw :
- Do 18.01 - Dostarczcie do Asi PODPISANE przez hufcowe plany pracy
( a im wcześniej tym lepiej !)
- Też do 18.01 - Potrzebuję na maila od Was skanu/ksero/zdjęcia
potwierdzenia zapłaty przez Waszą drużynę składek
- Do 20.01 - przyślijcie do Asi zestaw 5 - 6 piosenek do naszego
zimowiskowego śpiewnika

- Ola czy to potwierdzenie o byciu pwd to dawałaś też na obóz ?? ( to
b. ważne !! )

W okolicach poniedziałku przyślę Wam dokładniejsze info kto z czym
jeszcze zalega ( karty itp. )

Ściskam i trzymajcie się ciepło :-*

Wasza wydaje mi się ,że już mianowana przez Ewę szczepowa ;P

ps. Jest już pomysł festiwalu - narazie to niespodzianka w fazie
projektu, ale myślę ,że będzie Wam się podobało
ps 2. W razie "użycia" do jakichkolwiek zajęć , pomocy itp - jesteśmy
oczywiście ( Wiewióra , Asia i ja ) do Waszej dyspozycji :-)

Aleksandra Puto

to zimo...@googlegroups.com
dawałam zaswiadczenie na oboz.