Fwd: 20 II 2010, Dekoder warszawski-zaproszenie na gre jubileuszowa, 30. gre ISS

ale...@poczta.onet.pl

to zimo...@googlegroups.com

Hej !!
To już taki mój pomysł wybgiegający w przyszłość , mam nadzieję ( baaaa jestem pewna) ,że będziemy miały okazję obgadać ew. udział nie wiem zzów , albo rad drużyn w ramach spotkania po zimowiskowego . Także poddaję pod waszą rozwagę : i przemyślenie -))
Ogólnie bardzo polecam gry miejskie , jako nie ukrywam świetną zabawaęi i super nspirację !!!
Pozdrawiam i mam nadzieję ,że wszystko u Was w porządku i przygotowania przed zimowiskowe trwają ? ;))

Buźka :-*

W.

ps. Przypominam ,że wszystkie osoby do III gim ( włącznie ) jeżdzą na stoku w kaskach -  wszedł taki przepis
ps2. - Wczoraj dzwoniła do mnie Ala D , która jest właśnie na zimo w tym samym ośrodku z Dąbrową i jest ok. :-)) ośrodek stoi , Pani miła = możemy przyjeżdżać !!!

mcz...@1944.pl napisał(a):

Instytut StefanaStarzyńskiego, oddział Muzeum Powstania Warszawskiego, wraz z Muzeum Narodowymw Warszawie serdecznie zapraszają 20 lutego 2010 r. na grę miejską Dekoderwarszawski, której celem będzie rozkodowanie informacji ukrytych w obrazachmistrzów. To już trzydziesta, jubileuszowa gra Instytutu. Finał odbędzie się w Muzeum Narodowym w SaliKinowej o godzinie 16:30.

UWAGA: Średni czas potrzebny do odszukaniawszystkich informacji to około 2 godziny.

WAŻNE: Karty do gry będą wydawane w MuzeumNarodowym w Warszawie 20 lutego od 14:00 do 14:45 przy wejściu na ekspozycjestałe. Proszę pamiętać o zabraniu długopisów!

Gra miejska wprzestrzeni ekspozycji Muzeum Narodowego w Warszawie to zaproszenie doinnego spojrzenia na malarstwo, do wędrówki niemal detektywistycznej związanejz odkrywaniem detalu i szczegółu. Inspiracją do powstania scenariuszastało się jedno z najważniejszych wydarzeń w Królestwie Polskim, któreznalazło swoje odbicie w biografii jednego z prezentowanych artystów -Bonawentury Dąbrowskiego, autora słynnego Portretu kupca warszawskiego PawłaPellizaro. Jakie to zdarzenie, nie będziemy zdradzać. Zadaniem graczy jestodnalezienie zaszyfrowanych w obrazach informacji, a następnie ułożenie z nichpowiedzenia, które w tamtych czasach krążyło po Warszawie, jako"żywy" komentarz do ówczesnej rzeczywistości.

CZAS I MIEJSCE:

20 lutego 2010 r.(sobota)

Muzeum Narodowe(Al. Jerozolimskie 3)

Start: 14:00-14:45

Finał: 16:30

ORGANIZATORZY:

Instytut StefanaStarzyńskiego, oddział Muzeum Powstania Warszawskiego,

Muzeum Narodowe wWarszawie

PARTNER:

CHI Polska S.A.- coffeeheaven

--