spotkanie

1 wyświetlenie

Waźb

nieprzeczytany,
23 lis 2009, 08:07:0023.11.2009
do Zimo2010
Witajcie ,
Przypominam ,że 27 mija termin zebrania pierwszej raty od ( od
harcerek i od was) , to bardzo ważne bo do 30 muszę wpłacić koniecznie
zaliczkę potwierdzającą ostatecznie naszą rezerwację !!!
Więc chciałabym się spotkać , zebrać wpłaty , wypełnić zgłoszenie
zimowiska i ustalić jakie chcemy wspólne rzeczy żebyście uwzględniły
to przy pisaniu planów pracy.

Myślę ,że ustalenie wszystkiego zajmie nam góra 45 min . Proponuję
sobotę 28.11 o 16. na Ursyno ? Co Wy na to ?
Jeżeli nie możecie drużynowe proszę o przysłanie przybocznych z listą
wpłat , najbardziej prawdopodobną listą uczestniczek i innymi
życzeniami !!

Druga rzecz to musimy podpisać pismo do Ewy o mianowanie mnie
szczepową , tak jak rozmawiałyśmy ? - chyba ,że jest jakieś veto ?

( choć mam oczywiście nadzieję spotkać się z wami osobiście)

Poooozdrawiam :-*

I PROSZĘ O SZYBKIE ODPOWIEDZI !!!!!!

Aleksandra Puto

nieprzeczytany,
25 lis 2009, 04:28:4725.11.2009
do zimo...@googlegroups.com

[...]

HEj Hej!

Ja wrócilam wczoraj do domu  i wyladowałam w przychodzi na nocnym dyzurze, mam jakas grype ktora mnie lamie . WIec w sobote postaram sie wyslac pprzyboczna na spotkanie.

Pismo do Ewy jak najbardziej:) jestem zaaaaaa;)

Pozdrawiam CHory zasmarkany Put

Julka Daszkiewicz

nieprzeczytany,
25 lis 2009, 05:04:1625.11.2009
do zimo2010, Zimo2010

raczej będę mogła. o możemy spotkać się o 15?
nie zgłaszam veta.;)
pzdr

Za dużo okien w Twojej przeglądarce?
POZBIERAJ wszystkie treści na jednej stronie startowej:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fpozbierane.pl&sid=920

Ala

nieprzeczytany,
25 lis 2009, 05:33:2125.11.2009
do Zimo2010
ok, mi pasuje o 16

Aleksandra Puto

nieprzeczytany,
25 lis 2009, 10:09:0325.11.2009
do zimo...@googlegroups.com
o 16 na URsynowskiej w Okregu!??:)

wysle przyboczna  lub przyboczne  z kasa i lista:)

buziaki chory grypowy  Put

ale...@poczta.onet.pl

nieprzeczytany,
25 lis 2009, 10:38:3625.11.2009
do zimo...@googlegroups.com
aa może być 15.30 , bo z tego co wiem to Ala poprostu wcześniej nie da rady , a i ja mam pewność ,że się nie spóźnię.
hm ?
:-))
egroups.com napisał(a):

ale...@poczta.onet.pl

nieprzeczytany,
25 lis 2009, 10:43:1825.11.2009
do zimo...@googlegroups.com

Ojej to niedobrze , w takim razie siedź w domu koniecznie i zdroowiej :-))) !
Super ,że będzie przyboczna , bo koniecznie musimy w sob wypełnić zgłoszenie zimo dla okręgu i wpłacić zaliczkę za rezerwację.

Co do godziny to trwają jeszcze ustalenia , więc czy 15.30 czy 16.00 dam Ci znać najpóźniej jutro.
Miejsce napewno pozostanie bez zmian - Ursyno :-) !
A i zorientuj się jak będzie wyglądała mniej więcej u Was sprawa jeżdżenia na nartach i czy wogóle chcecie ?

Buźka i kuruj się koniecznie !! :-*

Waźb.

zimo...@googlegroups.com napisał(a):

alicja...@vp.pl

nieprzeczytany,
26 lis 2009, 03:56:3226.11.2009
do zimo...@googlegroups.com

Mogę być o 15.30, ale już wcześniej nie dam rady.

Więc spotykamy się na Ursynowskiej?

Ala

zimo...@googlegroups.com napisał(a):

Waźb

nieprzeczytany,
26 lis 2009, 12:57:1626.11.2009
do Zimo2010
Ok. więc ostatecznie 15.30 , sobota na Ursyno !!!
Przypominam żeby zabrać wszystko co potrzeba :-)

Pozdrawiam :-)
W.
Odpowiedz wszystkim
Odpowiedz autorowi