RE: {de 7 w's voor vandaag} Samenvatting voor zevenwees@googlegroups.com - 1 bericht in 1 onderwerp

gerard reinink

to zeve...@googlegroups.com
dit voldoende Arie, om ze weer te  ontvangen ? groet, Gerard

To: zeve...@googlegroups.com
From: zeve...@googlegroups.com
Subject: {de 7 w's voor vandaag} Samenvatting voor zeve...@googlegroups.com - 1 bericht in 1 onderwerp
Date: Fri, 15 Mar 2013 16:05:24 +0000

Groep: http://groups.google.com/group/zevenwees/topics
    Opfrisser Met De 7 Wees <opfriss...@gmail.com> Mar 15 05:30AM +0100

    Hallo allemaal,

    Ik krijg toch nog regelmatig vragen waarom ik met de 7 wees gestopt ben. Dat ben ik niet.
    Ik verstuur ze alleen niet eer via deze weg.
    Wil je ze dus alsnog ontvangen, geef ne dan een berichtje en ik voeg je toe, zodat je, op een andere manier, maar nog steeds dezelfde Opfrisser ontvangt,

    zegen,

    Arie

Je hebt dit bericht ontvangen omdat je je hebt aangemeld bij de Google-discussiegroep zevenwees.
Je kunt een bericht plaatsen via e-mail.
Als je je wilt afmelden voor deze groep, stuur je een leeg bericht.
Bezoek deze groep voor meer opties.

--
Je ontvangt dit bericht omdat je je hebt aangemeld voor de bijbelstudie met de '7w's'
Als je een bericht naar deze discussiegroep wilt verzenden, stuur je