Zeneklub - online

zenebarat

to zenebarat
Kedves Zenebarátaim!

Meglehetősen elmaradtam ebben az évadban az online koncertajánlatokkal. Ennek oka főleg az volt, hogy sok időmet elvette a YouTube-ra kerülő videósorozat készítése, amely az éjszakai égbolt szabadszemes látnivalóival, a csillagképekkel, azok művészettörténeti, irodalmi, zenei vonatkozásaival ismerteti meg a nézőket. Ajánlom mindenkinek a figyelmébe:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLfX6LA3htOQC13InRgEn2GrWDoVOhFXXj
Közben azonban minden héten beiktattam egy-egy itthoni hangversenyt, amely kellemes kikapcsolódást és pihenést jelentett a számomra.
Igyekszem a koncertek programját feltenni szokásos helyünkre, a Zalaegerszegi Zenebarátok Klubjának weblapjára, ahol már most is több hét műsora megtalálható:
A listát folyamatosan bővíteni fogom.
Jó szórakozást, kellemes időtöltést kívánok!

Juhász Tibor