Stretnutia

jki

to Železničné modely na Slovensku
ahoj,
prajem vám všetkým úspešný modelársky rok 2010.
Aby to nebolo také jednoduché, hneď mám tému na zamyslenie:

Tohoročné stretnutie v Bojniciach sa kryje so stretnutím v Maďarsku -
Kunsziget (je to cca 10 od Györu, 70km od Ba)

To stretnutie v kunszigetje zatiaľ čisto maďarská záležitosť, ale
prosia nás či by neprišiel niekto aj zo slovenska aby sme zachovali
tradíciu medzinárodného stretnutia.

Neviem aká bude situácia s modulmi v Bojniciach, kto všetko ide do
Bojníc, a koľko sa toho zmestí do haly?

budú MS 2010 v Bojniciach?

ako sa dá poslať príloha??? chcel som poslať predbežný layout
Kunsziget

tu sú obr. z minulorčného stretka: http://picasaweb.google.com/jkiss56/20090419Kunsziget#
boli sme tam Erik a ja, bolo veľmi dobre.... miestni nám nosili
zákusky :-)

J.

jki

to Železničné modely na Slovensku

Erik Drazdak

to zelm...@googlegroups.com
Skoda ze madari nevedia zmenit termin, ak si mam vybrat tak radsej pojdem do
Bojnic.

ERIK

Róbert Link

to zelm...@googlegroups.com
Ahoj páni, aj ja dám prednosť Bojniciam----Xénií to nemôžem urobiť, veď som je to sľúbil

Martin Spiderko Vaňo

to Železničné modely na Slovensku
Ja som sa ešte nerozhodol kam nakoniec pôjdem ale reálnejšie je to
maďarsko,..... ja mám rád Maďarov aaa je to predsa len bližšie :))))
PS: Dnes dostal okuliarnik 754 066-9 a 742 040-9 svoj čsd farebný
novoročný darček...už len nahodiť vodolepky a prelakovať :))

Róbert Link

to zelm...@googlegroups.com
DAj foto, ale najlepšie by bolo urobiť "z"-tkove koľajisko, aby sa tie loko vynímali:-)))))))))

Martin Spiderko Vaňo

to Železničné modely na Slovensku
keď ich dokončím a urobím to koľajisko tak ich odfotím a dám na
web.. :DD