Nákup nákup nákupy

Jozef Kiss

to Železničné modely na Slovensku

Jozef Kiss

to Železničné modely na Slovensku
tie linky žiaľ nefungujú, nejak sa to dokazilo, skúsim to napraviť
j.

On 7. Mar., 23:17 h., Jozef Kiss <jkis...@gmail.com> wrote:
> tak zase jeden pokus:
>
> Marek Szucs ide objednávať dekodery digitrax, deadline 10.3.
>
> cenu dopíše Marek
> Objednávky sem:https://spreadsheets.google.com/a/railnet.sk/viewform?hl=en&authkey=u...
>
> kontrola kto čo objednal je tu:https://spreadsheets.google.com/a/railnet.sk/pub?hl=en&hl=en&key=0Ao1...

A2C

to Železničné modely na Slovensku
Pekný večer všetkým, ak by mal niekto záujem o akýkoľvek dekodér
Digitrax stačí napísať čo by rád a ak môj kontakt v USA ho má na
sklade tak sa zahrnie do objednávky ktorá pôjde z USA 10.3.2011.
Ceny platia ako sú na Digitrax stránkach.

Jozef Kiss

to Železničné modely na Slovensku
Tak objednávkový form by mal fungovať,
prehľad objednávok by mal byť tu:

https://spreadsheets.google.com/a/railnet.sk/pub?hl=en&hl=en&key=0Ao1inl2ThMkgdFJDWVFPSHRmUy1GZ2sxVFdTelM5Snc&single=true&gid=0&output=html

ešte doplnenie:

tak top low cost dekoder je DZ135, podľa Mareka za cca 18USD, čo je
cca 13 EURO + doprava a pod.

Jozef Lukacovic

to zelm...@googlegroups.com
Jozef, odkial mas info o DZ135? Na strankach Digitraxu nie je o tom
nic. Doteraz som pouzival DZ123, co staci na pary, ale chcem vyskusat
DZ143 alebo DZ163 na diesle.

Jozef

Jozef Kiss

to zelm...@googlegroups.com
sorry zase som to doplietol, má to byť DN135D

A2C

to Železničné modely na Slovensku
Jedná sa o DN135D - verzia bez konektora, alebo DZ125. Totiž verzie
ktoré majú na konci 3ku tak sú bez záťažovky, 5tky majú záťažovú
reguláciu a tak sa vám model plynulo rozbieha.

Marek

On Mar 9, 12:45 am, Jozef Lukacovic <jozef.lukaco...@gmail.com> wrote:
> Jozef, odkial mas info o DZ135? Na strankach Digitraxu nie je o tom
> nic. Doteraz som pouzival DZ123, co staci na pary, ale chcem vyskusat
> DZ143 alebo DZ163 na diesle.
>
> Jozef

A2C

to Železničné modely na Slovensku
Páni pozor nie je verzia DZ135 ! je verzia DZ125! Na to pozor. verzia
135 je DN135D.

S objednávkou čakám do budúceho týždňa akosi som mal neplánované
výdavky teda musel som za zapožičanie HW pre majstrovstvá EU vyhodiť
800 EURO takže kým to nevrátim nedostanem peniaze späť, čiže do budúceho
týždňa máte čas :-)

Marek

Jozef Kiss

to Železničné modely na Slovensku
Ďalší nákup,
sprostredkuje Zababov

dvojkolia RP25, výroba luck-feinmechanik.de

má niekto záujem?
platba bude treba vopred, ceny ako na webe

J.

Jozef Kiss

to Železničné modely na Slovensku
Ešte to najdôležitejšie, uzávierka 17.3. do 24:00

Erik Mihalský

to zelm...@googlegroups.com
A termin dodania?

Dňa 14.3.2011, Jozef Kiss <jki...@gmail.com> napísal(a):

Róbert Link

to zelm...@googlegroups.com
Ahoj Jozef,
dve otázočky:------ako to bude s platbou
                    ----- kedy je uzávierka
a bonus otázka----kedy to bude k "máni"--resp. kto to bude zastrešovať.

Ja by som potreboval na vozne ROCO 30, ks   t.j 33€

Ešte Jozef jeden vopros---tie ventilátory na sergejov --myslíš že budú niekedy?

Ďakujem Robo Ke.

A2C

to Železničné modely na Slovensku
Tak dekodéry sú už na ceste. Neviem kedy tu budú uvidí sa.

Marek

A2C

to Železničné modely na Slovensku
Dekodéry sú u mňa doma.
Cena za kus je 12,53 EURO (vďaka posilneniu EURO a oslabeniu $)
Ideálne ak sa môžme stretnúť v Bratislave. Prípadne môžem po Jožkovi
Kissovi vám dekodéry poslať.
Peniaze poprosím na účet. číslo účtu pošlem každému individuálne
nechcem si ho vystavovať. Prosím pošlite mi mail kto si koľko kusov
objednal a ja mu pošlem číslo účtu.

Naviac tu mám aj DH123D dekodéry ak by niekto mal záujem. Ideálne do
záhradnej železnice (1,5A odber, 2A skratový) cena rovnaká.

Marek

marian sopfrits

to zelm...@googlegroups.com
Ak ma pamat neklame , tak ja som mal mat  4 ks

Marian