Nakupovanie cez net

Martin Spiderko Vaňo

to Železničné modely na Slovensku
Nazdar hoši..BUH2 alias Paľo D. dostal super nápad aby sme dali vždy
vedieť keď budeme niečo nakupovať napr. z DK-modelu ktorý je v
Čechách...Možno niekto má v pláne tiež niečo kúpiť a takto by sa
delilo poštovné na viac ľudí poprípade by bola aj väčšia zľava.

Róbert Link

to zelm...@googlegroups.com
Ahoj, som za, len treba dať termín, kedy sa bude objednávať, a kam bude smerovať zásielka, a ako sa dostane napr. na východ

Erik Mihalský

to Železničné modely na Slovensku
super,potreboval by som nejake vecičky z detailu aj z dk :c)

On 26. Dec., 14:40 h., Martin Spiderko Vaňo <martinko...@gmail.com>

Martin Spiderko Vaňo

to Železničné modely na Slovensku
z DK ide teraz objednávať Miloš Chlpek.... A Sergejik to dako
vyriesime...

Róbert Link

to zelm...@googlegroups.com
Píšeš, že teraz, to je kedy?-Lebo na budúci rok by som aj ja niečo potreboval, a v pohode by stačilo ak by to bolo možné prevziať na stretnutí, hoc viem , že chodíš aj ku nám.

2009/12/26 Martin Spiderko Vaňo <marti...@gmail.com>
z DK ide teraz objednávať Miloš Chlpek.... A Sergejik to dako
vyriesime...

Martin Spiderko Vaňo

to Železničné modely na Slovensku
no chodím aj na východ..teraz som bol 16.12 v Prešove a 17.12 v
Bardejove a pôjdem tam asi zase v novom roku :).. Napíš sem čo z DK
chceš a keď sa tu toho nazhromaždí viacej objednáme to...

Pavol Dobravský

to Železničné modely na Slovensku

On Dec 26, 2:40 pm, Martin Spiderko Vaňo <martinko...@gmail.com>
wrote:

jj, išlo mi hlavne o ušetrení na poštovnom, prípade pri platbe
prevodom (nie všade sa dá na dobieku) z v dnešnej dobe neeurových
krajín, t.j. hlavne z Česka a samozrejne sa dá pri väčšom objeme
vybojovať aj nejaká zľava. Čo sa týka rozposielania na Slovensku,
nemal by to byť až taký strašný problém, aj pri posielaní Slovenskou
poštou to výjde rádovo lacnejšie ako zo zahraničia

Pavol Dobravský

to Železničné modely na Slovensku

On Dec 26, 7:33 pm, Martin Spiderko Vaňo <martinko...@gmail.com>
wrote:

> no chodím aj na východ..teraz som bol 16.12 v Prešove a 17.12 v
> Bardejove a pôjdem tam asi zase v novom roku :).. Napíš sem čo z DK
> chceš a keď sa tu toho nazhromaždí viacej objednáme to...

nou, nou, som za to aby sa stanovil pevný dátum, lebo to potom nebude
nikdy. Nech ten, čo niečo ide objednáveť napíše, napr.: Idem
objednávať 31.1.2010 od Dk-modelu stavebnice Bardotky, ak máte záujem
o niečo od tejto firmy, napíšte mi na mail. Kto bude mať záujem tak
napíše a je možnosť sa rozdeliť o poštovné náklady.
Ide aj o to, že niekady Zababov robí akciu na objednávanie za "lepšie"
ceny a cez Jožka Kissa by sme sa k tomu mohli dostať aj my, lebo sa
to spravidla dozvieme až po funuse.

Michal Fedor

to Železničné modely na Slovensku
Nazdar, tak ja by som mal zaujem o 1 nakladny vagon Wa, tak ked ides
objednavat od DK-modelu, tak mozes mi objednat toto???

Erik Mihalský

to Železničné modely na Slovensku
Hoj,

ak by sa dalo,potreboval by som tieto veci na H0:

0064 1 x stavebnice 4ks závěsek na řadu 749-754 (T478) z
leptaného plechu
0030 6 x rebríky - délka: 82mm šířka: 4mm - 6ks
0309 1 x krablovaný plech na ochozy lokomotív - leptaný, 5 kusů
rozměru 10 x 110 mm

dikes

jki

to Železničné modely na Slovensku
Ahojte

dobrý nápad s tým hromadným objednávaním.

Urobil som objednávací formulár
https://spreadsheets.google.com/a/railnet.sk/viewform?hl=en&formkey=dGxPeG5Qbm5fb3dmUkJnYmdHNHdNdnc6MA

výsledok sa "zbiera" do excel tabuľka, ktorá je na google site
https://sites.google.com/a/railnet.sk/railneth0/nakupovanie

kto nemá prístup na google sajty?

keď niečo nezafunguje dajte vedieť, ešte mám trochu hokej s právami.

jki

to Železničné modely na Slovensku
Ešte som zabudol, pridal som pokusne 2 riadky (z Erikovej objednávky)

z tabuľky na sajtoch si to viete zobrať do excelu cez klipbord, alebo
si to najdete ako súbor v "dokumenty".

J.

Erik Drazdak

to zelm...@googlegroups.com
Ja s Jozom chcem objednavat na novy rok nieco z tohto.
http://pojezdy.wz.cz/

ERIK

Martin Spiderko Vaňo

to Železničné modely na Slovensku
Erik to sem vieme dostat cez Valachovu dcéru a tiez cez nu aj
zaplatit..byva totiz v prahe ako ten Gülich a uz sme tak brali 4
pojazdy..

Michal Fedor

to zelm...@googlegroups.com

Ahoj, tak mne to neide spustit, ked sa chcem pozret, na ten zoznam. Nemam "opravnenie" ci co :-), tak davam na vedomost.

Erik Drazdak

to zelm...@googlegroups.com
To by bolo super , ak sa mi nepodari dostat do Prahy tak to urcite
vyuzijeme. Ma Jojo na neho aj nejaky kontakt na nete nema nic uvedene
okrem tych dotazov na predavajuceho. Ja by som mal ist v januari do Prahy .
ERIK

Martin Spiderko Vaňo

to Železničné modely na Slovensku
ma nanho telefon sa mi zda...

jki

to Železničné modely na Slovensku
Ahoj,

chcem sa opýtať kto a aké skúsenosti má s BV model: http://www.bvmodel.cz/privacy.html

lebo ja dosť zlé....
Teraz má zaujímavé veci na webe, ale ja som si minulý rok objednal
nejaké odliatky - dokonca som poslal predlohy - nejaké podvozky. to
bolo v marci. Dodnes som nič nedostal. Podobne Bojničania mali
objednanú stavebnicu (odliatok) lokomotívy, tá mala prísť spolu s
mojimi vecami v jednom balíku.
Najprv mi dva krát sľuboval, že "už to v pondelí odejde". Následne keď
mi nič nedošlo, som to urgoval, presatal úplne odpovedať na maily.toto
trvalo do septembra, keď som sa stretol s jeho otcom. Ten sa
prihovoril v mojej veci. Následne mi V.Bek odpísl, že ho to veľmi
mrzí, a že to určite poslal, a že to dohľadá na pošte (hneď
zajtra :-). a scenár sa zas opakuje, ani balík, ani info o tom či sa
našiel, nenašiel, ani žiadne ďalšie reakcie na maily.

J.

ps: predáva odliatky, ktoré zjavne sú kópiu alebo čiastočnou kópiou
komerčných modelov. Napriek tomu pri niektorých odliatkoch (dynamo)
vyslovene upozorňuje na zákaz kopírovania :-)

On 29. Dec. 2009, 20:40 h., Martin Spiderko Vaňo

Erik Mihalský

to zelm...@googlegroups.com
Sevas,

mne sa zdajú byť modely z Bv dosť predražené, hlavne Ds... za tú cenu
si kúpim origoš so 100% jazdnými vlastnosťami. A možno aj lacnejšie.
Inak ak by si aj tak chcel niečo z Bv objednať,skús sa spojiť s
Michalom Fedorom, myslím že sa tam chystal ísť osobne. Ja som o nich
chcel tiež niečo kúpiť,ale som si to rozmyslel a objednal som si veci
z http://www.vdvmodely.cz/

Michal Fedor

to zelm...@googlegroups.com

Nazdar, tak opravujem, do BVmodelov som chcel ist kupovat Eas-y (asi 5 kusov), ale na fore VDVmodelov som sa docital, ze kompletny model budu vyrabat v januari tohto roku (nevedia to presne ani oni), a tak mi prisla cesta do Ceska aj ceny trochu moc, radsej si pockam na VDV modely, lebo mam zarucene to, ze to bude dobre jazdit a nie ako nejaky odeliatok.

Erik Drazdak

to zelm...@googlegroups.com
Mato,

Vies mi prosim ta od Joja Valacha zohnat to cislo na toho chlapika , co
vyraba a predava tie pojazdy.

Dik

ERIK

to Železničné modely na Slovensku
Hoši chystáme sa objednať dosť veci z dk-modelu.....ak ma niekto
záujem tak do 24.2.2010 mi pošlite na mail marti...@gmail.com že čo
a koľko toho chcete...

Erik Drazdak

to zelm...@googlegroups.com