test príjemcov

Jozef Kiss

to zelm...@googlegroups.com
Ahojte,
vzhľadom na blízke ukončenie fungovanie Pandory, chcem niektoré konferencie presťahoavť sem na gúgel :-)

Prosím dajte replay či chcece ešte ostať v tejto konfere, aj keď sem pozvem ďalších ľudí z railnetu.

Druhá možnosť je založiť novú konferu railent na google groups.
J.

Jozef Lukacovic

to zelm...@googlegroups.com
Jozef, akekolvek bude finalne rozhodntie (prestahovanie alebo nova konfera), rad by som nadalej dostaval info.

Dakujem

Jozef

Dňa 10. júna 2013 11:57, Jozef Kiss <jki...@gmail.com> napísal(-a):

--
Túto správu ste prijali, pretože ste prihlásení na odber správ skupiny „Železničné modely na Slovensku“ služby Skupiny Google.

V prípade, že chcete zrušiť odber tejto skupiny a prestať od nej prijímať e-maily, zašlite e-mail na adresu zelmodsk+u...@googlegroups.com.
Ďalšie možnosti nájdete na stránke https://groups.google.com/groups/opt_out.

Milan Písečný

to zelm...@googlegroups.com
Ahoj,

to necham na teba, moze sa to prestahovat aj sem ide o to ci to ma byt vseobecna konfera o modelovej zeleznici, alebo hlavne railnetacka. Lebo na pandore bola este konfera "vlacky"

Milan

Dňa 10. júna 2013 11:57, Jozef Kiss <jki...@gmail.com> napísal(-a):
Ahojte,

ving...@railnet.sk

to zelm...@googlegroups.com
OK.

VraTTo
> [...]
>
> V prípade, že chcete zrušiť odber tejto skupiny a prestať od
> nej prijímať e-maily, zašlite e-mail na adresu

Erik Mihalský

oalexander

to zelm...@googlegroups.com

Ja chcem zostať.

Alexander

Róbert Link

to zelm...@googlegroups.com
ostanem rád

Erik Drazdak

to zelm...@googlegroups.com

ostavam

samorost

to zelm...@googlegroups.com
hadam to bude dobre ;-)

Dňa pondelok, 10. júna 2013 11:57:59 UTC+2 Jozef Kiss napísal(-a):

Juraj Stieranka

to zelm...@googlegroups.com
Aj ja by som sa rad pridal... :)))

A2C