"Stránky na Google Sites" ako sa prihlásiť

jki

to Železničné modely na Slovensku
Kliknite na odkaz http://groups.google.com/group/zelmodsk/web/strnky-na-google-sites
alebo ho skopírujte a prilepte do poľa pre adresu vo svojom
prehliadači, ak kliknutie na odkaz nefunguje.

Napísal som krátky návod, komu sa ešte nepodarilo prihlásiť, skúste,
alebo mi dajte vedieť. J.

Erik Mihalský

to zelm...@googlegroups.com
ahoj,mne to nejako nefunguje...môžeš sa na toi mrknúť? ďakujem

Jozef Kiss

to Železničné modely na Slovensku
Ahoj

nejak to tu zaspalo a neviem v akom sme stave.

kto sa nevie dostať na túto stránku: https://sites.google.com/a/railnet.sk/railneth0

Ak sa neviete, napíšte čo vám v tom bráni, resp, kam sa až dostanete a
čo komu vypíše.... chcel by som to už dať použiteľne doporiadku.

Ak sa tam dostanete, vidíte aj tento zoznam spoločných nákupov? napr
tento:

https://sites.google.com/a/railnet.sk/railneth0/nakupovanie/pojezdy-wz-cz

mali by ste vidieť dva riadky...

chcem to pohnúť ďalej, napr, tak, že som si rozmyslel ten podvozok,
lebo tu je iné riešenie:
http://www.vlacky.biz/railex/eshop/2-1-LOKOMOTIVY/0/5/1-T334

písal som si tým výrobcom, mal by tam byť motor mashima, kolesá RP25
aj farby by vedel urobiť na zákazku... má ešte niekto záujem?

ak vám všetkým funguje prístup na google sites, dám tam formulár na
spoločnú objednávku

On 30. Dec. 2009, 15:04 h., Erik Mihalský <game...@gmail.com> wrote:
> ahoj,mne to nejako nefunguje...môžeš sa na toi mrknúť? ďakujem

Erik Drazdak

to zelm...@googlegroups.com
Mne funguje vsetko, akurat som chcel pojazd na Hurvinka a nie na Rosnicku.
Koncom januara by som mal ist do Prahy , tak by som mohol vyzdvihnut aj tie
pojazdy.

ERIK

P.S. Takze ak niekto este nieco chce nech si objedna.

Erik Mihalský

to zelm...@googlegroups.com
ja by som bral karoseriu T211...ak sa da

Martin Spiderko Vaňo

to Železničné modely na Slovensku
Jojo ahoj...pocuj dostal som sa tam ale len cez mail
marti...@gmail.com.....prihlasit sa mi nepodarilo normalnym
sposobom lebo stale to chce uzivatelske meno za ktorym je
@railnet.sk.....a kedze nemam nic take pridelene a nemam teda ani
heslo nemozem sa tam prihlasit