Sastanak 2010-06-07

Dobrica Pavlinusic

to Zagreb Perl Mongers
Zbog nekog razliga, moj e-mail na listu nije prošao pa ga ponavljam
ponovo.

Dobio sam kritiku od Kosta da najavljujem sastanke isti dan što je
prekasno, pa eto, još jedna najava za danas.

Bilo bi super da se javite ako namjeravate doći (do 17:30 danas :-),
ja vas mogu daviti sa mojo_facets (opet, ali imam još 3 tjedna
developmenta) :-)

Igor Rumiha

to zagr...@googlegroups.com
2010/6/7 Dobrica Pavlinusic <dpa...@gmail.com>:

Ja danas neću moći, eto, baš sam htio poslati mail o tome pa si me
preduhitrio s najavom :)

--
Igor Rumiha

Dobrica Pavlinusic

to Zagreb Perl Mongers
On Jun 7, 2:39 pm, Igor Rumiha <igorrum...@gmail.com> wrote:

> Ja danas neću moći, eto, baš sam htio poslati mail o tome pa si me
> preduhitrio s najavom :)

Misliš dosta ti je slušanja o tome faceted browsingu? ;-)

OK, ako se nitko drugi ne javi, otkazijemo današnji sastanak za neki
bolji trenutak...

Vedran Rodic

to Zagreb Perl Mongers

> OK, ako se nitko drugi ne javi, otkazijemo današnji sastanak za neki
> bolji trenutak...

Ja bih došao danas,

Početnik sam u Perlu (a novi posao zahtjeva da postanem vještiji) pa
bi htio proći s nekim par primjera iz language shootouta.

Vedran

Dobrica Pavlinusic

to Zagreb Perl Mongers
OK, vidimo se :-)

Igor Rumiha

to zagr...@googlegroups.com
2010/6/7 Dobrica Pavlinusic <dpa...@gmail.com>:
> OK, vidimo se :-)

Bilo bi super kad bi kasnije napravili mali sažetak te rasprave i
poslali na listu. Fala! :)

--
Igor Rumiha

Darko Prelec

to zagr...@googlegroups.com
2010/6/7 Vedran Rodic <vro...@gmail.com>:

Možeš pitati i ovdje na listi, za nas koji nešto rjeđe dolazimo na sastanke :)