Sastanak 2009-10-26

Dobrica Pavlinusic

to zagr...@googlegroups.com
Provjerio sam i dobio prvi ponedjeljak moguci:

ponedjeljak, 2009-10-26 u 18 sati (do 21 sati)

Gdje:

Mama, Preradovićeva 18, Zagreb
http://www.razmjenavjestina.org/

Moje teme:

- Sack - http://blog.rot13.org/2009/10/sack_sharding_memory_hash_in_perl.html
- PXElator - http://blog.rot13.org/2009/08/pxelator_introduction.html
- HTML5TV - http://github.com/dpavlin/HTML5TV

Siguran sam da nešto od toga nećemo stići, a također bih rado čuo
Igorova Moose iskustva (koja ja mogu nadopuniti sa svojim iskustvima sa
Frey-om) umjesto neke od mojih tema :-)

Ovo je ovo specijalan termin (preporurčam da inače bude prvi ponedjeljak
u mjesecu) ali to ćemo se dogovoriti uživo.

--
Dobrica Pavlinusic 2share!2flame dpa...@rot13.org
Unix addict. Internet consultant. http://www.rot13.org/~dpavlin

Darko Prelec

to zagr...@googlegroups.com
2009/10/13 Dobrica Pavlinusic <dpa...@gmail.com>:

> Provjerio sam i dobio prvi ponedjeljak moguci:
> ponedjeljak, 2009-10-26 u 18 sati (do 21 sati)

Cool!
Dolazim.

Boris Shomodjvarac

to zagr...@googlegroups.com

Budem i ja dosao. Nisam dugio bio na PM.

Boris.

Darko Prelec

to zagr...@googlegroups.com
2009/10/13 Boris Shomodjvarac <sho...@gmail.com>:

> Budem i ja dosao. Nisam dugio bio na PM.

Ja nisam toliko dugo bio da sam već i zaboravil kak svi vi izgledate :)

Igor Rumiha

to zagr...@googlegroups.com
2009/10/13 Boris Shomodjvarac <sho...@gmail.com>:

E pa super. Onda ti pripremiš prezentaciju o ATE (to je ipak 95+% tvoj
uradak) a ja ću predstaviti recentna iskustva sa zadnjeg projekta
(koji upravo ulazi u završnu fazu).

--
Igor Rumiha

Dobrica Pavlinusic

to zagr...@googlegroups.com
On Tue, Oct 13, 2009 at 06:21:25PM +0200, Igor Rumiha wrote:

> E pa super. Onda ti pripremiš prezentaciju o ATE (to je ipak 95+% tvoj
> uradak) a ja ću predstaviti recentna iskustva sa zadnjeg projekta
> (koji upravo ulazi u završnu fazu).

Boris, samo da znaš, nismo zaboravili na tvoj dug :-)
[detalji u slijdećem mailu]

Nego, mislim da je Igor pitao da li je SDL mrtav, pa šaljem link na
github: http://github.com/kthakore/SDL_perl