vim perl indentacija

Darko Prelec

to zagr...@googlegroups.com
Bokdaj!

Ok, da prvo pitam ovdje ako netko zna:
može li vim indentirati dva znaka odjednom umjesto jednog.

Trenutno vim indentira zagrade ovako:

my $foo = select('table', {
id => 42
____});

'_' = space.

A ja bi htio da to izgleda ovako:

my $foo = select('table', {
id => 42
});
# bez spejsa

Može li se to i kako?
Već par sati šarafim po indent/perl.vim fajlu ali ne uspijevam to dobiti.

Thanx! i plaćam čokoladu/pivu/strip po izboru onome tko zna :)

Boris Shomodjvarac

to zagr...@googlegroups.com
Zaboravi na VIM indentaciju, ja sam imao podesen perltidy i onda stavim
hook/event na perl_save, tj. na svaki perl file na koji uradis save se
prvo pokrene perl tidy, indentira ti taj fajl i reloada ga u trenutnom
bufferu.

To super sljaka, mi smo tako programirali.

Imas i perl-support plugin za VIM koji to radi, samo trebas promeniti
jednu funkciju da te ne pita stalno da li si siguran :)

Pozdrav,
Boris.

Darko Prelec

to zagr...@googlegroups.com
2009/10/19 Boris Shomodjvarac <sho...@gmail.com>:

> [...]
> hook/event na perl_save, tj. na svaki perl file na koji uradis save se
> prvo pokrene perl tidy, indentira ti taj fajl i reloada ga u trenutnom

perltidy mi nekak djeluje kao overkill. Htio sam nekakvo elegantije
rješenje u obliku obskurne postavke u vimu koju je teško naći u
dokumentaciji :)

Enivej, probati ću još malo prošarafiti..

Boris Shomodjvarac

to zagr...@googlegroups.com

Pa moram priznati da je i meni u pocetku bio cudan, ali jednom se
naviknes na njega ne zelis da gledas Perl kod koji nije prosao kroz
perltiy, a ako ne zelis da gubis vreme sa postavkama lepo uzem Perl Best
Practices i tamo imas jednu stranicu postavnki koji su 95% ok.

Dobra strana je kada Vas vise programira i kada se desi conflict/merge,
mi smo cak imali policy da ne smem uraditi commit a da kod nije
formatiran sa perltidy-em.

Poz,
Boris.