Sastanak 2009-11-02

Dobrica Pavlinusic

to zagr...@googlegroups.com
Prema dogovoru na zadnjem Zagreb.pm sastanku, pokušati ćemo napraviti
druženja svaki prvi ponedjeljak u mjesecu.

Slijdeći termin je zato 2009-11-02 od 18-21 sati u mami.

Ako Boris dođe, duguje nam predavanje, ako ne možemo pogledati nešto
drugo (npr. http://svn.rot13.org/index.cgi/mplayer-eee-tv - kako
pretvoriti kompjuter u TV-time-shifter) ili možda otići popiti navu
negdje?

Vidimo se?

--
Dobrica Pavlinusic 2share!2flame dpa...@rot13.org
Unix addict. Internet consultant. http://www.rot13.org/~dpavlin

Igor Rumiha

to zagr...@googlegroups.com
2009/10/29 Dobrica Pavlinusic <dpa...@gmail.com>:

> [...]
> drugo (npr. http://svn.rot13.org/index.cgi/mplayer-eee-tv - kako
> pretvoriti kompjuter u TV-time-shifter) ili možda otići popiti navu

Vidimo se :)

--
Igor Rumiha

Darko Prelec

to zagr...@googlegroups.com
2009/10/29 Dobrica Pavlinusic <dpa...@gmail.com>:
> Vidimo se?

I'll be there.

Boris Shomodjvarac

to zagr...@googlegroups.com
> Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na Google Grupe – grupa "Zagreb Perl Mongers"
> Za postavljanje poruka u ovoj grupi, pošaljite e-poruku na zagr...@googlegroups.com
> Ukoliko ne želite sudjelovati u radu ove grupe, pošaljite e-poruku na zagrebpm+u...@googlegroups.com
> Za više opcija posjetite ovu grupu na http://groups.google.com/group/zagrebpm?hl=hr

Samo da potvrdim, Rumi i ja uskoro krecemo, budem drzao neku
prezentaciju o PBP i framework-u kojeg smo razvili.

Boris.

signature.asc