Perl survey

1 view

Igor Rumiha

to zagr...@googlegroups.com
Aloha ekipa!

U toku je novi Perl survey pa skoknite na site, odgovorite na pitanja
(ja sam upravo, ne treba više od 10 minuta) i pomognite Perl zajednici
u razvoju! :)

http://survey.perlfoundation.org/

--
Igor Rumiha

--
Ovu ste poruku primili jer ste pretplaćeni na grupu "Zagreb Perl Mongers" kao jednu od Google Grupa.
Za objavljivanje u toj grupi pošaljite poruku e-pošte na adresu zagr...@googlegroups.com.

Darko Prelec

to zagr...@googlegroups.com
2010/5/20 Igor Rumiha <igorr...@gmail.com>:
> U toku je novi Perl survey pa skoknite na site, odgovorite na pitanja
> (ja sam upravo, ne treba više od 10 minuta) i pomognite Perl zajednici
> u razvoju! :)

UR late. Boris i ja ispunili pred sat vremena ziher :)

Igor Rumiha

to zagr...@googlegroups.com
2010/5/20 Darko Prelec <darko....@gmail.com>:

> UR late. Boris i ja ispunili pred sat vremena ziher :)

Svaka čast! :)

--
IgorR