Google traži Perl programere u .eu

Kost

to Zagreb Perl Mongers
Bas sam trazio nesto vezano uz Perl, pa je izbacio ovaj oglas:

1.
Know Perl?
Google is looking for Perl experts
to join our Dublin office. Apply!
www.google.ie/jobs

Pa ako nekog zanima;
http://www.google.ie/support/jobs/bin/topic.py?dep_id=1054&loc_id=1110&topic=1110&src=eng_dublin_google

Igor Rumiha

to zagr...@googlegroups.com
2010/1/15 Kost <vlatko.k...@gmail.com>:

> Bas sam trazio nesto vezano uz Perl, pa je izbacio ovaj oglas:

> [...]

Thanks! :)

--
Igor Rumiha

Boris Shomodjvarac

to zagr...@googlegroups.com

Budes se javio?

signature.asc

Igor Rumiha

to zagr...@googlegroups.com
2010/1/15 Boris Shomodjvarac <sho...@gmail.com>:

Ja sam već probao jednom... :) Neću više.

--
Igor Rumiha

Boris Shomodjvarac

to zagr...@googlegroups.com

Pa bas zato da vidimo dokle budemo ovaj put stigli :)

Sigurno ce biti zanimljivih sort pitanja :)

signature.asc

Darko Prelec

to zagr...@googlegroups.com
2010/1/15 Igor Rumiha <igorr...@gmail.com>:

> Ja sam već probao jednom... :) Neću više.

Pretpostavljam da je intervju bio zanimljiv. Daj nam još detalja :)

Boris Shomodjvarac

to zagr...@googlegroups.com

Samo nemoj da im kazes da ne koristis taint mode :) razgovor je gotov
odmah :)

signature.asc

Darko Prelec

to zagr...@googlegroups.com
2010/1/15 Boris Shomodjvarac <sho...@gmail.com>:

LOL! Pa i ne koristim zapravo, hehe. Ne sjećam se koji je razlog bio
isključenju toga, prije smo to koristili. Uostalom kaj će mi taint
mode. Sav user input prolazi kroz striktne regexe (da, i HTTP headeri
:)) tak da nema straha za sad :)

Boris Shomodjvarac

to zagr...@googlegroups.com

Sav? 100% siguran?

Tome sluzi taint mode, sve (znaci 100%) variable koje su od vani dobiju
interni flag 'taint', i perl vm ti javlja warnings da ih nisi prvo
provjerio ako ih direktno pristupis.

signature.asc

Darko Prelec

to zagr...@googlegroups.com
2010/1/15 Boris Shomodjvarac <sho...@gmail.com>:
> Sav? 100% siguran?

Barem onaj dio koji sam ja isprogramiral i onaj dio od prije koji sam
izrevidiral nekoliko desetaka puta.
:)

> Tome sluzi taint mode, sve (znaci 100%) variable koje su od vani dobiju
> interni flag 'taint', i perl vm ti javlja warnings da ih nisi prvo
> provjerio ako ih direktno pristupis.

Naravno. Taint mode sam isključo (sjećam se sad) jer je isti server
koji servira sajt (oglasnik.hr) morao (zbog premissiona sa kojima je
pokrenut) šarafiti po disku.

Igor Rumiha

to zagr...@googlegroups.com
2010/1/15 Darko Prelec <darko....@gmail.com>:

> Pretpostavljam da je intervju bio zanimljiv. Daj nam još detalja :)

Imao sam 3 kruga razgovora.
Prvi s head-huntericom koja općenito samo želi čuti tvoj glas, i ima
desetak pitanja koje joj je netko drugi napisao. Ima tu fora stvari a
uglavnom su tipa "koliko si upoznat s tom-i-tom tehnologijom", na
način da daješ ocjene: 0 za nisam nikad čuo, do 10: izmislio sam tu
tehnologiju :-D
Druga 2 razgovora su bila s inženjerima, i tu se prođe sve, OS-ovi,
mreže, baze podataka i na kraju krajeva Perl :) U tom zadnjem
razgovoru sam rekao da ne koristim taint mode :) Tu je bio kraj priče.
Četvrti krug razgovora, da sam ga uspio osvojiti, bio bi razgovor
uživo, u Zürichu, a nakon toga bi davao svoje podatke timu odvjetnika
da mi srede radnu dozvolu u Švicarskoj :)

U svakom slučaju, imaju me u svojoj bazi i javit će mi se kad im moj
profil bude potreban :-D

--
Igor Rumiha

Darko Prelec

> [...]

> mreže, baze podataka i na kraju krajeva Perl :) U tom zadnjem
> razgovoru sam rekao da ne koristim taint mode :) Tu je bio kraj priče.

Ah, ti smiješni guglofci. Misle da je taint mode zamjena za python, heh.

> Četvrti krug razgovora, da sam ga uspio osvojiti, bio bi razgovor
> uživo, u Zürichu, a nakon toga bi davao svoje podatke timu odvjetnika
> da mi srede radnu dozvolu u Švicarskoj :)

Švicarska je guba. Trebao si reći za taj tejnt da je kewl ipak :)

> U svakom slučaju, imaju me u svojoj bazi i javit će mi se kad im moj
> profil bude potreban :-D

:D

Igor Rumiha

to zagr...@googlegroups.com
2010/1/15 Darko Prelec <darko....@gmail.com>:

> Švicarska je guba. Trebao si reći za taj tejnt da je kewl ipak :)

I jesam! Rekao sam kako je taint jako kewl feature ali eto u mojoj
kompaniji jednostavno nije bilo nikad potrebe za takvim čim itd.,
blabla,... ali ne, čovjek je već doživio taj negativni šok i dao jedan
veliki minus kao ocjenu razgovora. C'est la vie! :)

--
Igor Rumiha

Boris Shomodjvarac

to zagr...@googlegroups.com

Malo je falilo da google izbrise net.hr iz baze zbog tvog odgovora :)
Ali ajd rekao si da je kewl pa su se smilovali... :)

signature.asc

Darko Prelec

to zagr...@googlegroups.com
Datuma 15. siječnja 2010. 14:21 Boris Shomodjvarac <sho...@gmail.com>
je napisao/la:

> Malo je falilo da google izbrise net.hr iz baze zbog tvog odgovora :)
> Ali ajd rekao si da je kewl pa su se smilovali... :)

Zato sam ja ponovo uključil taint mode na serveru :)

Boris Shomodjvarac

to zagr...@googlegroups.com

Evo ideje, Darko se javi na razgovor (sada kada je ukljucio taint:) a
Rumi i ja mu pomazemo sa odgovorima, on ode u Dublin, a mi radimo za
njega od doma, naravno on ce imati veliku placu pa ce moci i nas da
finansira? Zvuci ok?

B)

signature.asc

Darko Prelec

> [...]

> Rumi i ja mu pomazemo sa odgovorima, on ode u Dublin, a mi radimo za
> njega od doma, naravno on ce imati veliku placu pa ce moci i nas da

It's a deal!

:)