Google-like scalability u perl-u

1 view

Dobrica Pavlinusic

to Zagreb Perl Mongers
Dosadio mi je spori CouchDB:

http://blog.rot13.org/2009/10/sack_sharding_memory_hash_in_perl.html

Jel' ima kakvog interesa da se nađemo? Krajem ovog mjeseca mama u
Preradovićevoj postaje hack-lab (dakle, nema više Internet caffea ili
prodaje ičega) i namjerava biti dobro mjesto za razne SIG-ove (special
interest grupe) kao što je Zagreb.pm, pa se možemo naći npr. tamo
(projektor već postoji, a whitebord je upravo došao ovaj tjedan).

Ili jednostavno negdje na kavi/pivu? :-)

Darko Prelec

to zagr...@googlegroups.com
2009/10/9 Dobrica Pavlinusic <dpa...@gmail.com>:

Ja sam zainteresiran. Je l' bi to i dalje bilo ponedjeljkom, ili imaju
neki drugi termini kad se može u tu mamu uć?

E da, dobar je ovaj luk u vreći logotip :)

Igor Rumiha

to zagr...@googlegroups.com
2009/10/9 Dobrica Pavlinusic <dpa...@gmail.com>:

Wow, zanimljivo!

> [...]
> (projektor već postoji, a whitebord je upravo došao ovaj tjedan).
>
> Ili jednostavno negdje na kavi/pivu? :-)

Ja sam za neko mjesto gdje možemo napraviti poneku prezentaciju, dakle
MAMA je dobro rješenje. Ja isto imam nešto što bi bilo lijepo
demonstrirati, Moose goodness za unit testiranje aplikacija. Samo
moram sklepati neku smislenu prezentaciju.

--
Igor Rumiha

Dobrica Pavlinusic

to zagr...@googlegroups.com
On Fri, Oct 09, 2009 at 10:42:34AM +0200, Darko Prelec wrote:
> Ja sam zainteresiran. Je l' bi to i dalje bilo ponedjeljkom, ili imaju
> neki drugi termini kad se može u tu mamu uć?

Sjajno. Kako postoji interes, provjeriti ću kada imamo slobodan prostor
pa vam javim termin. Nemam trenutno nikakvu ideju kada bi to moglo biti
(da li slijedeći tjedan i/ili mjesec), ali javim vam nakon subote kada
ću se raspitati.

--
Dobrica Pavlinusic 2share!2flame dpa...@rot13.org
Unix addict. Internet consultant. http://www.rot13.org/~dpavlin

Dobrica Pavlinusic

to zagr...@googlegroups.com
On Fri, Oct 09, 2009 at 11:07:37AM +0200, Igor Rumiha wrote:
> [...]
> demonstrirati, Moose goodness za unit testiranje aplikacija. Samo
> moram sklepati neku smislenu prezentaciju.

Cool. Već dugo čekamo na nju :-)

Ne mora biti ništa specijalno, možeš i samo pokazivati kod na projektoru
i šarati po whiteboardu.

Inače, u mami se svaki mjesec održava LangGang (svekoliki jezici
uključujući smalltalk, lisp i razne druge ezoterije) i nekako mi se čini
da je mjesečna frekvencija više nego dobra, tako da bih pokušao
zaposjednuti neki termin jednom mjesečno.