HTTP Proxy sa arhiviranjem i korisnicima

Dobrica Pavlinusic

to zagr...@googlegroups.com
Krenuo sam pisati http://github.com/dpavlin/HTTP-Proxy-Archive
koji koristi HTTP::Proxy za jednostavni use case korisnika knjižnice
koji nisu unutar naše mreže, ali dobivaju autorizaciju na on-line
resurse preko (naše) IP adrese... Dakle proxy :-)

Problem je da ne želim da tunnelaju cijeli svijet preko mene, pa im
zapravo isporučujem proxy.pac koji je sane konfiguriran, iako bih

U savršenom svijetu želio nešto mnogo sličnije CGIProxy-ju:

http://www.jmarshall.com/tools/cgiproxy/

ali on jednostavno strga novije AJAX-ojidne site-ove na suptilne načine.

Ali, čini mi se da bi jednostavniji "allmost proxy" koji koristi nešto
tipa url.remote.resursa.com.via.moj.proxy.hr morao raditi mnogo manje
magije od rewritanja cijelog svemira koje radi CGIProxy jer modificira
path samog requesta.

Dodatni problem je što ulogiravanje mora biti digest jer inače leekam
passworde između klijenta i mene (a ne želim zapravo SSL jer ga ne
trebam), ali prije nego što to krenem pisati imate li kakvih sugestija?

--
Dobrica Pavlinusic 2share!2flame dpa...@rot13.org
Unix addict. Internet consultant. http://www.rot13.org/~dpavlin

Igor Rumiha

to zagr...@googlegroups.com
Jesi možda razmislio o Net::Proxy? http://search.cpan.org/~book/Net-Proxy-0.12/

Mislim da će ti ajaxoidne aplikacije raditi bolje ako radiš proxiying
na razini nižoj od HTTPa. Ne znam dal sam uopće shvatio što želiš
napraviti ali eto, tu ti je moj prilog općem šumu i information
overloadu :)

--
Igor Rumiha

Darko Prelec

to zagr...@googlegroups.com
2009/11/25 Dobrica Pavlinusic <dpa...@gmail.com>:

> Dodatni problem je što ulogiravanje mora biti digest jer inače leekam
> passworde između klijenta i mene (a ne želim zapravo SSL jer ga ne
> trebam), ali prije nego što to krenem pisati imate li kakvih sugestija?

Opera Unite? :)

Nisam ziher da kužim problem zapravo, je li želiš proxy samo za
određeni dio URI-a? Odnosno servisa?

Dobrica Pavlinusic

to zagr...@googlegroups.com

Err... Da mi treba za jedan browser, koristio bih jednostavno
ssh -D 1080 i onda socks proxy u browseru, ali zapravo mi treba
da mi bilo koji korisnik može napraviti "nešto" (u mom slučaju
copy/pastati proxy.pac kao najjednostavniji način) i oda pristupati
nekom broju site-ova (definiranih u proxy.pac-u) preko proxy-ja,
tj. IP adrese koja je registrirana kod providera.